m.r guitarman 15.10.2004 22:13:52 | |
---|
suosittelen apulannan hiekkaa aloitukseksi. treenaat ensin ihan pikku temmolla ja sitten kun se alkaa sujua lisää tempoa. |
Nyar 18.10.2004 19:08:46 | |
---|
suosittelen apulannan hiekkaa aloitukseksi. treenaat ensin ihan pikku temmolla ja sitten kun se alkaa sujua lisää tempoa. Tää topiikki taitaa olla jo aika vanha, koska on tullut laulettua/soitettua Helloweenia, AC/DC:tä ja muita kovan luokan bändejä ja apulantaa en muutenkaan laulaisi. Hello me, meet the real me...
-Ota pastilli!
-HÄ? |
Kitza 22.10.2004 10:15:03 | |
---|
Ei ihan helppoa soittaa ja laulaa yhtäaikaa. Riippuu tietenkin mitä soittaa, jos jotain Apulantaa niin eiköhän se onnistu melko helposti. |
Padre 22.10.2004 12:45:07 | |
---|
Ihminen oppii mitä vaan kun treenaa. Toiset oppii hitaammin ja toiset vähän nopeemmin - sitä kutsutaan lahjakkuudeksi!:D Toisaalta itse Frank Zappakin on sanonut, että kaikkein vaikeinta on laulaa ja soittaa kitaraa yhtä aikaa. Ainahan toinen jotain toisesta vie. Jonkun verran kannattaa suunnitella mitä laulaa ja mitä soittaa. Yleensäkin usein vain olennainen on tärkeää. Ja sitten treeniä, treeniä... |
Johan oon tässä pari päivää koittanut treenaa laulaa megadedin peace sellsin lopun ja soittaa kitaraa samaan aikaan. (tulipa kamala lause, olkoot.) Aluksi ei tullut yhtikäs mitään, nyt alkaa olla jo jonkinlainen tolkku. Joten tuskinpa se nyt ihan mikään ikuisuusprojekti on soittaa ja laulaa samanaikaisesti, jos vaan on sitkeyttä treenata. "It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs |
trauha 06.11.2004 17:26:54 | |
---|
Eli ole tullut siihen pisteeseen, että kukaan muu ei osaa "laulaa" biisejäni, paitsi minä itse. Mutta kun äänenlaatu ja kitara yhdessä on mitä on. Eli onko kellään ideoita kuinka sais soiton ja laulun kulkeen yhtä aikaa silleen nätisti.. Bob Marleyn neuvo Eric Claptonille samassa tilanteessa: Jos osaat puhua ja soittaa niin osaat laulaa ja soittaa. Jos osaat kääntää autoa vasemmalle ja vaihtaa oikealle, olet jo pitkällä. :-) tapani www.poprockjazz.com |