elementti 26.10.2004 11:22:58 | |
---|
Osaako kukaan sanoa mitään Akai P-1 Intelliphasesta? Harmony Centralissa ainakin tykätään, eikä 41€n hinta Thomanilla näytä päätä huimaavan. Entäs muita vaihtoehtoja, EH Small Stone, Ibanez PH7, Boss..? "Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..." |
Pluto 26.10.2004 11:25:35 | |
---|
Ibanezin PH 7 ei ole mikään kovin ihmeellinen, vähän ohuen kuuloinen. Osta multa .=) Dillon, you son of a bitch! |
elementti 26.10.2004 11:52:24 | |
---|
Hyvät ostosuositukset. :P "Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..." |
Tony Narrows 26.10.2004 11:56:18 | |
---|
Suosittelen MXR:n phasereita,esim 90 ja 100. Hyviä ovat ja ovat todella se PHASER. Alias Tonza |
Pluto 26.10.2004 11:56:27 | |
---|
Jep....=) Saisit halvalla. No siis en mä sitä tosissani ole kauppaamassa, sain sen lahjaksi eikähän lahjoja saa myydä. Mutta tosiaan, ei se mikään mahtava masiina todellakaan ole. Dillon, you son of a bitch! |
fridgebuzz 27.10.2004 00:01:39 | |
---|
Small Stone on klassikko, siitä ei huonoa soundia löydy. Itselläni on jo pari vuotta toiminut tuollainen. O: Ebow M: Mahdollisesti rikkinäinen V-Amp (ei tietoa onko vika virtalähteessä vai itse V-Ampissa.) |
zorro 27.10.2004 07:31:49 | |
---|
OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII |
AoA 27.10.2004 09:47:55 | |
---|
Ite hommasin Ibanezin Phase Tonen, semmonen sininen. Ei voi muuta olla kuin tyytyväinen, tosin mukava olisi verrata esim. mxr tai jne. -Anssi |
Jucciz 27.10.2004 12:42:56 | |
---|
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Jäärä 27.10.2004 13:15:35 | |
---|
http://mp3.jucciz.com/efektitietokanta/boss/ph2_1.mp3 Tuolta kuulostaa esimerkiksi Boss PH-2 Tästä tuli mieleeni asia liittyen tohon efektitietokanta-topickiin liittyen, että olisi hyvä jos ne näytteet olisivat myös monella eri asetuksilla, esim. ite käytän phaseria erilaisen soundin tuottamiseen kun tossa näytteessä (en väitä että toi olisi huno, se on ihan hyvä, käytän vain sitä eritavalla). Sama juttu näitten choruksien ym. kanssa, itse käytän chorusta siten, että se "rate" on minimillä ja "depth" melkein täysillä (laitteesta riippuen tietysti), eikä semmosta pulputtavaa äärisoundia. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Lord of the strings 27.10.2004 14:04:31 | |
---|
Ite hommasin Ibanezin Phase Tonen, semmonen sininen. Ei voi muuta olla kuin tyytyväinen, tosin mukava olisi verrata esim. mxr tai jne. Itselläni on myös Ibanezin phase tone, aivan loistava peli. Vain yksi potikka, mutta ahh.. Se soundi! Sehän on kopio MXR Phase90. Japanilaiset kävi ostamassa yhen semmosen, katto mitä siellä on sisällä ja parin kuukauden päästä markkinoille tuli puolet halvempi phase :) "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
elementti 28.10.2004 12:50:53 (muokattu 29.10.2004 13:55:56) | |
---|
Kiitoksia kaikille toistaiseksi osallistuneille ja Juiccizelle näytteestä. Täytyypä harkita tässä asiaa. Tuo Akai on ilmeisesti aika hemmetin iso möhkäle, pitää varmaan raivata lautaan tilaa jotenkin jos siihen päädyn. Nuo legendaarisemmat palikat vaan on kyllä selvästi hinnakkaampia. MXR on vähintään satanen lisää hintaan verrattuna Akaihin. Ja tuo touch-systeemi on toistaalta ihan mielenkiintoinen. Pitää mietiskellä. "Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..." |
Kertosäkeet ovat hidasoppisia varten |
mongoloidi 28.10.2004 19:57:20 | |
---|
Itse uskaltaisin suositella Small Stonea ja MXR Phase ysikymppistä.Mielestäni edustavat markkinoiden parhaimmistoa. No one is safe - Essence of Violence |
BaariMikko 28.10.2004 20:06:17 | |
---|
Kyllä minä Small Stonea lähtisin suosittelemaan, mikäli hakusessa on perinteiseltä soundaava phaser. Hinta-laatu suhteeltaan (85 euroa Custom-shopissa) varmasti parhaimmistoa. MXR Phase 90 pitäisi itsekin vielä hankkia, se on kuitenkin soundiltaan jotenkin rapeampi kuin EHX:n phaserit. Ja näistä mainituista yksipotikkaisista phasereistahan on siis molemmista olemassa isot version, EHX:n Bad Stone(ei valmisteta enää) ja MXR Phase 100. Ja ketjussa jo aiempi Bossin PH-2 ei ole huono sekään - soundi ei ole ehkä aivan klassikkomallien tasoinen, mutta muokkausvaraa löytyy ja kakkosmoodilla saa myös modernia soundia jos sellaista tarvitsee. Itse maksoin omastani käytettynä 70 euroa, eli ihan kohtuuhintaan pitäisi saada. Jos ostaa yksityishenkilöltä, pitäisi hinta saada tuosta vielä alemmas. |
Kapane 28.10.2004 20:11:28 | |
---|
Mutta jos pätäkkää löytyy sekkaa Moogerfoogerin 12 stage phaser. Tajuton peli, mutta onko järkyttävän hintansa väärti vai ei. |
Härski 28.10.2004 20:23:36 | |
---|
Sama juttu näitten choruksien ym. kanssa, itse käytän chorusta siten, että se "rate" on minimillä ja "depth" melkein täysillä (laitteesta riippuen tietysti), eikä semmosta pulputtavaa äärisoundia. Jos joku haluaa, niin voin antaa tuo CE-20:n lainaan klippejä varten. Ei toi äänitys meikältä onnaa, joten osaavat tehkööt sen. |
maza 29.10.2004 17:32:54 | |
---|
Phase 100 on kyllä sisäisesti ihan eri vehje kuin Phase 90. Soundikin on eri. Mulla on ite tehty Phase 90:n kopio ja se kyllä rulaa, tulee vähän kivalta kuulostavaa säröäkin mukaan. |