Fortune 22.10.2004 11:18:15 (muokattu 22.10.2004 11:18:44) | |
---|
Hullut Hattuset! Loistava. Varsinkin livenä. Muuten menen kyllä M.A.Nummisen ja M.Alatalon pakeille, jos lastenmusiikkia haluan kuulla. Tai Rasinkankaan. Kengurumeiningit ja Palikat ovat ihan vässykkämenoa. Kyllä lapsillekin saa antaa kuunneltavaksi haastavia juttuja Nummisen tyyliin pelkkien "keikuta persettä" -lällätysten sijaan. Niin niistä voi jopa kasvaa ajattelevia ihmisiä eikä mitään rytmimunia. http://cc.joensuu.fi/~vkarttun/hattuset/ |
ten 22.10.2004 12:39:36 | |
---|
Xzchilkren of Pudun! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Kulkunen 22.10.2004 12:46:56 | |
---|
Pikku-G ja Iron Maiden. The downward spiral never ends.
Pastilli? |
Jaristoteles 22.10.2004 14:07:07 | |
---|
Itse kuuntelen ihan aikuisten oikeasti Tohtori Orff & Herra Dalcrozea. Ilosaarirockin2004 parhaan keikan heittivät ehdottomasti he. Miettikääs miltä irlantilainen taskutanssi mahtoi näyttää lavalle satojen humalaisten festariotusten esittämänä? Paras biisi on Timo lähti pomppulinnaan. Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini! |
Kapina 22.10.2004 14:11:44 | |
---|
Kengurumeiningit ja Palikat ovat ihan vässykkämenoa. Kyllä lapsillekin saa antaa kuunneltavaksi haastavia juttuja Nummisen tyyliin pelkkien "keikuta persettä" -lällätysten sijaan. Niin niistä voi jopa kasvaa ajattelevia ihmisiä eikä mitään rytmimunia. Jjep. Lapset eivät ole tyhmiä. Kaikkea muuta. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Minushuman 22.10.2004 23:22:51 (muokattu 22.10.2004 23:24:18) | |
---|
Kengurumeiningit ja Palikat ovat ihan vässykkämenoa. No huh huh! Varmaan ainoat alan bändit jotka ovat myyneet enemmän levyjä kuin muusikoiden.nettiläiset yhteensä. Okei...Vähän "hassulta" tuntuu kinastella lastenmusasta. Kengurun alkup. "runpali" sattui vaan olemaan paras ystäväni yli 3 vuosikymmenen ajalta, niin kai sitä sen takia Kengurun puolia pitää joka paikassa, vaikkei hän enää pändissä soitakaan. Mutta perustajajäseniä. SDMF |
Lord of the strings 22.10.2004 23:27:42 | |
---|
Mitä vikaa TikTakissa on? "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Kapina 23.10.2004 21:41:05 | |
---|
No huh huh! Varmaan ainoat alan bändit jotka ovat myyneet enemmän levyjä kuin muusikoiden.nettiläiset yhteensä. Eihän ne lapset levyjä osta kun niiden vanhemmat. Eikä levymyynti ole tae parhaudesta, olettaisin... Mutta joo. Antaapi olla. Tosiaan hassua kinata lastenmusasta. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
jazzy 23.10.2004 21:58:08 | |
---|
Mä tykkään lapsettomana tosta Tohtori Orff & Herra Dalcrozesta. Aiivan loishtava bändi! Meillä on oikeen faniryhmä kavereitten keskuudessa! Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
Fortune 25.10.2004 10:07:22 | |
---|
No huh huh! Varmaan ainoat alan bändit jotka ovat myyneet enemmän levyjä kuin muusikoiden.nettiläiset yhteensä.
Määrä=laatu? Nix. Vanhemmat eivät ymmärrä lastensa parasta. Jos ymmärtäisivät, M.A.Nummista ostettaisiin vieläkin enemmän. Varsinkin kun Anttilasta näkyi saavan tupla-CD:n kympillä. |
zorro 27.10.2004 11:05:02 | |
---|
Eiköhän se tuo DT...HEHEHE!! No nykylapset ei enää hirveesti kuuntele lastenmusaa mitä esim. itse ja kaverini kuuntelivat (smurffit, fröpelin palikat, rölli) vaan ne kuuntelee tiktakkia ja muuta sellasta gimmeliä ja antti tuiskua... kyllä frööpeleitä ja rölliä kuuntelee tänäkin päivänä (ei vaan lapset, myös minä) OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII |
el Bastardo 27.10.2004 11:09:00 | |
---|
kyllä frööpeleitä ja rölliä kuuntelee tänäkin päivänä (ei vaan lapset, myös minä) Rölli on kyllä ykkönen ja Rasinkankaan jutuista tykkään kovasti myöskin. Pentti Rasinkangas ja Ohilyönti-orkesteri on tullut livenäkin nähtyä, kävivät pariin otteeseen ala-asteella esiintymässä. |
Lilli 27.10.2004 12:08:20 | |
---|
Näin röyhkeästi mainitsen oman projektini, Jape Valkoisen, jonka eräs kappale 'Sami-mammutin Esihistoriallinen Lohdutuslaulu' on kovasti tehonnut lapsukaisiin - veikkaisin että se on sitten lasten musiikkia? Paaaskat 'Sami-Mammutti' ole mitään lasten musiikkia! Meikllä nuorisotoimistossa se on soinut päivittäin eikä vieläkään olla kyllästytty. Yksi parhaita nuotiokitaralaulelmia aikoihin. Noo... sattumalta meillä on yksi ohjaaja nimeltä Sami, nykyisin virallisesti Sami-Mammutti. - Minne hoppu, poju? |
zorro 28.10.2004 13:28:40 (muokattu 28.10.2004 13:30:18) | |
---|
Rölli on kyllä ykkönen ja Rasinkankaan jutuista tykkään kovasti myöskin. Pentti Rasinkangas ja Ohilyönti-orkesteri on tullut livenäkin nähtyä, kävivät pariin otteeseen ala-asteella esiintymässä. mikäköhän pändi sille röllille niitä biisejä on tehny? ne riffit ja sovitukset on aivan käsittämättömän hyviä. elefantti antti ja siilisuhonen äänimaailma on jotain mitä itsekkin olen omiin juttuihini hakenu. ja sitten onhan siitä omituisten otusten kerhon tahtilajeista ennenkin puhuttu tällä foorumilla. niin ja itsensäpelottelu laulun kertosäe(?) on myös ihme häröily. ja vaarralista elämää heviralli OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII |
tatska 28.10.2004 13:30:20 | |
---|
joo, meillä kans kuunnelaan tohtori orffia, kun pikkuveli 3v. pitää siitä... poikkeuksellisen hyvin/hauskasti/oikein tehtyä lasten musiikkia... Ässäbiisi: sankarihommia.. :) |
mikäköhän pändi sille röllille niitä biisejä on tehny? ne riffit ja sovitukset on aivan käsittämättömän hyviä. Liekö itsellänsä ollut mitään tekemistä asian kanssa? Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Aerodactev 30.10.2004 13:01:51 (muokattu 30.10.2004 13:04:14) | |
---|
mikäköhän pändi sille röllille niitä biisejä on tehny? Allu Tuppurainen itse on säveltänyt tietääkseni joka ikisen viisun. Taustabändistä olisi kyllä kiva saada jotain tietoa. Mahtaako olla jotain Vaasan kaupunginteatterin henkilöitä, sessiomuusikoita vai onko Tuppurainen itse vetänyt kaikki soittimet?
Long = progressive = good
|
Stain 30.10.2004 22:59:34 | |
---|
Missä lastenlaulussa laulettiin jotain nukkumatista ja sen autosta joka sanoi surrurrur? Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
FlatOutFucked 30.10.2004 23:06:27 | |
---|
Minä en kyllä teoreettisille lapsilleni tule soittamaan listamusiikkia. Meidän perheessäämme se on kielletty. Tulee remmistä jos valtavirta soi. Soitan niille tuutulauluksi Boredomsia. Minä kuuntelin viidesluokkalaisena Sepulturan Rootsiä. On vieläkin hyllyssä. Hyvä levy. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Jani The Rock 30.10.2004 23:36:39 | |
---|
Missä lastenlaulussa laulettiin jotain nukkumatista ja sen autosta joka sanoi surrurrur? Sininen uni. "Ja sillä on sininen auto ja se auto surraa näin surrur, surrur ja lähtee unen sinistä maata päin". The road never ends for me, kid. |