Aihe: Mikä orkka siellä soitti ja mitä pidit?
1 2 3 4
baron
28.10.2004 11:18:46

Mahtais siinä oulunsalon vanhoiellislestadiolainen kirkkoyleisö rykiä pari kertaa, kun sunnuntaikeikalle pamahtas pitkätukkanen langaton midihanuristi ja pistäis soltonista kompit pyörimään ja vetäs sua kohti herrani midisaundeilla ja tyylille uskollisesti vasurilla paksu viulumatto päälle. ( ja väliin säkkijärven polkkaa) Loppuun vois aina vetää sitte sellasen thats it jutun tai sen jääkiekkourkuvedon tididi tiddi tii...

Eikä olla yhtään offtopicissa

Mika

Mä oon oikeesti miettinyt, tykkääkö Herra enemmän, että sitä ylistetään itkuvirsillä vai afro-amerikkalaistyylisellä svengaavalla vuorolaululla.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
mack the knife
28.10.2004 13:07:40
Olkapääkiippari vaan kehiin ja mossaamaan.

Haahhahhaaaa! Hyvä jätkät, lisää, mitä sitten vaikka menee ohi topicista. Sehän käsiteltiin jo. Poika tuli koulusta ja kysyi, että mitä se isä siellä nauraa vedet silmissä...
Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu)
Teemu Tee
29.10.2004 10:09:02
Totahan käytetään aika usein kirkkovedoissa.Saa istua ja käyttää nuotteja eikä yleisön toivebiisejä tarvitse toteuttaa ainakaan saman jum.palv. aikana.Ja PA ja pillikeyboard on talon puolesta,joten roudaamisenkin voi unohtaa.Eikä tarvii vetää kuutta settiä!!!

Juu, ehottomaast!

Alkuun tapettijazziksi "Sua kohti herrani" ihan yläkertaa lähestymismielessä eli lämppäriksi ja kommunikaatiolinjan aukaisuksi.
Jatkoa vois olla esim. yhteislauluna vuodenaikatempaus "Niinkuin muuttolintusen tie", jota hautajaisissa seuraisi aiheeseen liittyvä anatomisesti itsestäänselvyys kevytmusiikkipläjäys "Mun sydämeni tänne jää".
"All my loving" vahvasti korostetuilla alaäänikerroilla olisi multausjuhlien bravuurinumero liittyen loistavasti aiheeseen mm. sanoilla "...unhoita sua mä, olen uskollinen ja huomenna kaipaan sua taas..."
Lopuksi taloudellinen näkökohta lesken suunnalta, kimakammat soundit kehiin ja urkupatteri huutamaan "anna pois mun sormuksein".

Tässäpä hyvä promokeikka sille pitkälettimidihanuristiurkurille.

Sorry, perjantai tekee tällaista... offtopicihko juttu.
Tyhjän saa pyytämättäkin
manjaana
29.10.2004 11:26:40
Sorry, perjantai tekee tällaista... offtopicihko juttu.

;´D
maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään.....
Mikko T.
29.10.2004 11:49:29

Kyllä tuommoinen tarttee olla. Vaikkei niitä nuotteja käyttäiskään, niin voihan sinne telineeseen laittaa Jallun tai Kallen ja katsella sitten niitä. Kuluu tylsempikin keikka vähän Rattoisammin. Hähää.

Näet sinäkin joskus... hähähähä
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
manjaana
29.10.2004 14:02:47
Meinaatsä, että kiipparistien pitäisi alkaa soittaa peppu yleisöön päin?

Ainoastaan, kun niitä pedaaleja pers pystyssä... ;o)
Mennään eikä meinata...
manjaana
29.10.2004 14:06:45
niin voihan sinne telineeseen laittaa Jallun

Joo ja pitkän pillin.. ;o)
Mennään eikä meinata...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)