mack the knife 27.10.2004 23:05:34 | |
---|
Kyllä sylettää. Yritän tässä plokkailla tekstejä biiseihin, ei kotimaisiin löydy mistään. Vaikka minkä ulkomaisen pistää googleen, niin räps, se on siinä. Kertokaa jos tiedätte, mistä niitä löytyis edes vähän helpommin. Menee ikä ja terveys, jos niitä levyltä rupeaa kirjottamaan. Kun ei osaa niin hyvin tuolta verkosta hakea, joku muu varmaan sais tulosta paljon paremmin. Onko suomalaisia tekstejä ulkomaisilla sivuilla, onko tyhmä kysymys? Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
baron 27.10.2004 23:35:26 | |
---|
Kyllä sylettää. Yritän tässä plokkailla tekstejä biiseihin, ei kotimaisiin löydy mistään. Vaikka minkä ulkomaisen pistää googleen, niin räps, se on siinä. Kertokaa jos tiedätte, mistä niitä löytyis edes vähän helpommin. Menee ikä ja terveys, jos niitä levyltä rupeaa kirjottamaan. Kun ei osaa niin hyvin tuolta verkosta hakea, joku muu varmaan sais tulosta paljon paremmin. Onko suomalaisia tekstejä ulkomaisilla sivuilla, onko tyhmä kysymys? Teostohan tässä tulee vastaan. Sanat on samalla tavalla suojattuja kuin sävelkin. Kyllähän joillakin ulkolaisilla palvelimilla on suomalaisia sanojakin. Kappaleen nimellä tai alkusanoilla löytää tai ei löydä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Simplex 28.10.2004 09:16:48 | |
---|
Kirjastoon... Veronmaksajat, siis myös jotkut muusikotkin, senkin lystin kustantaa joten sitä kannattaa hyödyntää. I might as well go back over yonder... |
Kirjastoon... Veronmaksajat, siis myös jotkut muusikotkin, senkin lystin kustantaa joten sitä kannattaa hyödyntää. Sieltähän niitä ja yllättävän hyvin löytyykin. Joillakin on kotikenttäetu tuossa kirjastopolitiikassa, kun keskuskirjaston portaat kastuu, jos ulko-ovelta kusee reippaalla kaarella. ;) Mika |
C7 29.10.2004 15:38:42 | |
---|
Joillakin on kotikenttäetu tuossa kirjastopolitiikassa, kun keskuskirjaston portaat kastuu, jos ulko-ovelta kusee reippaalla kaarella. Ootko kokeillu kusta? Älä, veikkonen, pakkasella ainakaan kokeile, jäätyy kirjaston raput ja kaatuu moni Toivelaulukirjojen lainaaja, kuten minä, joka käytän kenties samaa kirjastoa:)...Mutta kirjastosta todellakin löytyy ..... ja mun koneelta. vanha, mutta edelleen elossa! |
jormis 29.10.2004 19:02:41 | |
---|
pitkälle pärjää kun laitat vaan sinne tänne tähtitaivasta,täysikuuta,mallorcaa,aaltojen tyrskyä ja vesisadetta. siitähän tulee jo iskelmäsanoitus. |
mack the knife 29.10.2004 21:47:51 | |
---|
pitkälle pärjää kun laitat vaan sinne tänne tähtitaivasta,täysikuuta,mallorcaa,aaltojen tyrskyä ja vesisadetta. siitähän tulee jo iskelmäsanoitus. En mä iskelmää sieltä nyt hae. Kyllä niitä saa toivelaulukirjoista. Ei auta, levy asemaan ja word auki, siitä se lähtee. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
aisa 29.10.2004 22:01:53 | |
---|
En mä iskelmää sieltä nyt hae. Kyllä niitä saa toivelaulukirjoista. Ei auta, levy asemaan ja word auki, siitä se lähtee. pyydä vain, niin mailaan niinkuin siivin... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
aisa 30.10.2004 10:27:08 | |
---|
Teostohan tässä tulee vastaan. Sanat on samalla tavalla suojattuja kuin sävelkin. olen aina ihmetelly että miks sanoituksia ja sävellyksiä varjellaan niinku kipeetä p..lua. eikös se olis biisintekijöiden rahapussille vaan plussaa että niistä teoksista sais helposti lappuja ja tekstejä. bändit vetää biisejä keikoilla ja tekevät teostoilmoituksen ja sitä kautta ropisee euroloita säveltäjän ja sanoittajan tilille. plop plop... plopplopplop. toki on baljon niitäkin bändejä jotka ei ole niin valveutuneita että tekisivät teostoilmoitusta keikoistaan mutta toisaalta moni biisi jää ns. satunnaiskeikkailijan biisilistalta pois koska ei haluta nähdä vaivaa eikä kuluttaa rahaa nuottien hommaamiseen. voi olla että en ole ymmärtänyt asiaa oikein ja jos näin on niin valaiskaa... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |