On kulunut varmaankin kuukausi tai pari siitä, kun olen viimeksi kirjoittanut tänne muusikoiden.netiin, joten ajattelin laittaa topicin pystyyn, semminkin kun en ole tästä aiheesta keskustelua lukenut ainakaan uudelta metallipalstalta. Mitä mieltä siis olette tästä ruotsalaiskitaristi Christopher Johnssonin luotsaamasta metalliorkesterista? Minusta yhtyeen tuotanto on monipuolisuudestaan huolimatta alusta loppuun ehdotonta metallimusiikin aatelia, lukuunottamatta ehkä joitakin keskivaiheiden notkahduksia Manowar-covereineen ym. Yhtye on mielestäni myös malliesimerkki siitä, että musiikillisen kehityksen tai suunnanmuutoksen voi tehdä tyylillä ja musiikillisesta laadusta tinkimättä. "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
Akiman 26.10.2004 16:35:38 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
A Fiend 26.10.2004 23:31:01 | |
---|
Joo mä diggaan Lemuriasta ja Sirius B:stä. vähän kuin leffamusiikkia! :D "Swing the heartache/ feel it inside out/ when the wind cries/ I'll say goodbye" |
overtake 26.10.2004 23:43:29 | |
---|
Hassun version Summer Night Citystä ainakin tehneet. It's such a fine line between stupid, and clever. |
Snowblind 27.10.2004 01:14:28 | |
---|
Täyttä loistavuutta. Hienoa ja omaperäistä musaa sekä se hyvin minimalistinen mahtipontisuus on jotain niin loistavaa. Uusimmat levyt ja varsinkin Secret of the Runes on parhautta. Ja tuo Lemurian nimikkobiisi on ihan käsittämättömän hieno... Kitaratyöskentelykin ansaitsee kunniamaininnan. Yksinkertainen mutta hiton tyylikäs komppi- ja leadityöskentely on kivaa kuunneltavaa. Pitäisi varmaan lippua hommailla kun 9.12 tänne Suomeenkin eksyvät. "You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man." |
armadillo 27.10.2004 01:57:10 | |
---|
Vovinin lainasin joskus noin valovuosi sitten kaverilta, se oli muistaakseni ihan hyvä levy. Jostain kuunteluun eksyi myös Symphony Masses: Ho Drakon Ho Megas, joka oli vielä parempi kuin Vovin. Osia muistakin levyistä olen kuullut, mutta jotenkin eivät vaan jaksaneet säväyttää. Yleensä tuntuvat väittävän noita uudempia paremmiksi, mutta itselleni kolisee enemmän tuo vanhempi tuotanto. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |