Dee 25.10.2004 22:20:20 | |
---|
En tiedä biisin varsinaista suomenkielistä nimee (jos sille nyt semmosta on edes annettu). Mutta joka tapauksessa kyse on Black Sabbathin N.I.B. biisistä joka on ainakin mun mielestä ihan huippu. Noh, onko joku muu kuullut tota Tehosekoittimen (laulajan äänestä päättelin että kyseessä on varmaankin tämä bändi) versioo? J*malauta että oli paska. No ehkä soittamisen kannalta ihan jees mutta sanat.. :S "..kuka mä oon? Siis kuka mä oon? Siis kuka mä oon? Oonko mä Lucifer, no tietenkin oon." Prkl. Menin avaamaan radion väärällä hetkellä :( "Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp |
Nazareth 25.10.2004 22:22:58 | |
---|
Saahan covereita tehdä. Jos lopputulos ei joitakin miellytä niin omapahan on häpeänsä. "Two witches watch watches, which witch watch which watch?" |
Paperilyhty 25.10.2004 22:24:08 | |
---|
Eikö se ollut se suomenkielellä Sabbathia laulava Hautuumaan Lapset vai mikä ihme niiden nimi oli? Siinä oli CMX-kitaristi ja kaikkia. Close your eyes
And forget your name
Step outside yourself
And let your throughts drain As you go insane...insane |
Phobophile 25.10.2004 22:24:40 | |
---|
Taitaapa Sapattivuoden biisi olla. Descanting the insalubrious |
Heissi 25.10.2004 22:38:13 | |
---|
En tiedä ... ... hetkellä :( Kyseessä Sapattivuosi. Biisi on S.Ä.N.K.I. Tuo nimenomainen biisi on sitä paisti aika oivaltavasti ja hyvin käännetty. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Paperilyhty 25.10.2004 22:39:56 | |
---|
Niinpäs olikin. Kerrankos sitä erehtyy. Close your eyes
And forget your name
Step outside yourself
sirdickyj 25.10.2004 22:51:21 | |
---|
Siinä oli CMX-kitaristi ja kaikkia. Niin? Sehän tuppaa lähinnä olemaan huonon laadun tae. Surkeita kitaristeja surkeassa bändissä. Paitsi Tuomas on kova rumpali, todella kova. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Pelsi 25.10.2004 23:05:38 | |
---|
Kyseessä Sapattivuosi. Biisi on S.Ä.N.K.I. Tuo nimenomainen biisi on sitä paisti aika oivaltavasti ja hyvin käännetty. Näin. Ihan kunnioittavasti tehty käännös minusta. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
Paperilyhty 25.10.2004 23:21:59 | |
---|
Niin? Sehän tuppaa lähinnä olemaan huonon laadun tae. Surkeita kitaristeja surkeassa bändissä. Paitsi Tuomas on kova rumpali, todella kova. Muistelinpa vain, että ketä siinä soitti, en minä niistä pahemmin välitä, jos nyt en inhoakaan. Close your eyes
And forget your name
Step outside yourself
Deep Shadow 25.10.2004 23:30:32 | |
---|
Niin? Sehän tuppaa lähinnä olemaan huonon laadun tae. Surkeita kitaristeja surkeassa bändissä. Paitsi Tuomas on kova rumpali, todella kova. Sovitaanko, että perusteltaisiin aina mielipiteitä jos kaadetaan paskaa toisten niskaan. Tai parempi tietysti jos ei edes haukuttaisi muusikoita tuohon tyyliin. Tästäkin viestistä tulee vähän sellainen "kaikki muu on paskaa paitsi tietenkin kaikki se mistä itse tykkään... se on ihan kurkoa"-fiilis. Mikä ylipäätään oli tämän viestin tarkoitus? Haastaa riitaa ja kääntää keskustelu pois alkuperäisestä aiheesta? Minulla ei tosin alkuperäiseen aiheeseen ole mitään sanottavaa, mutta kommentoinpa kuitenkin loanheittoanne... ~Nyt sanat on sanottu,
laulut on laulettu,
aamun koittaessa
ilta jo hämärtää~ |
Pastilli? Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Dee 30.10.2004 02:08:34 | |
---|
Hmmh.. toteanpa vaan tähän loppuun vielä että biisi oli kyllä soitettu ihan ok mutta jotenkin ne sanat vaan kuulosti typerältä. Ja se laulutyyli myös. Vaikka oliskin kuinka näppärästi tahansa käännetty niin se on silti mun mielipide. Mutta oli tästä viestistä nyt ainakin se hyöty että selvisi kuka se esittäjä oikeasti on. Kiitos selvennyksestä :) "Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp |
Kaake 31.10.2004 01:32:08 | |
---|
Mielestäni ihan tyylillä tehty veto. Ja kovat soittajat asialla. Plussaa. |