Pelsi 25.10.2004 16:18:32 | |
---|
Tässäpä tälläinen yhteiskuntakritiikki-biisi. ---------------- Taas kerran aamuun ankeaan Alkaa yö kylmä vaihtumaan Kello jälleen soittoaan Liian aikaisin aloittaa Aamun lehti sivuillaan pitää karua kertomaa Vääryys, pahuus valloilleen Päässyt on yhä uudelleen Kannen näkyy varanneen Tärkeä neiti murheineen Pienellä alla kerrotaan Jossain satoja surmataan Ei, en tahdo herätä Tahdon jäädä nukkumaan Minä uniin pakenen Tätä pahaa maailmaa Mutta päivän tämänkin Sentään elää saan Ei hyvää ilman huonoa Oppisi koskaan tuntemaan Pakkasherra pauloissaan pitää tämän kylmän maan Vaikka ei voi hengittää silti töihin kävellään Enemmän ja kovempaa sitä meiltä vaaditaan Milloin voidaan aloittaa Koneiksi meitä kutsumaan Jollei joku jaksa enää Jonkun ruumis tekee tenää Lääke vaivaan annetaan tai vetreämpään vaihdetaan Ei, en tahdo herätä Tahdon jäädä nukkumaan Minä uniin pakenen Tätä pahaa maailmaa Mutta päivän tämänkin Sentään elää saan Ei hyvää ilman huonoa Oppisi koskaan tuntemaan ------------------------ Siinä. Musiikkityyli olisi sellainen balladinomainen. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
Nooh, ei kai tämä nyt NÄIN huono ole? =( Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
kingdom 26.10.2004 11:14:36 (muokattu 26.10.2004 11:16:13) | |
---|
Nooh, ei kai tämä nyt NÄIN huono ole? =( Ei, tämä oli mahtava. Todellakin. Ei mitään huonoa sanottavaa tästä. Selkeä aihe ja siitä loistavat sanat. Todella ammattilaisen työtä. Onnittelen. Tai no oikeastaan, itse korvaisin sanan 'vetreämpään' sanalla 'tehokkaampaan'. Hey Bungalow Bill, what did you kill? |
Pelsi 26.10.2004 14:05:14 | |
---|
Ei, tämä oli mahtava. Todellakin. Ei mitään huonoa sanottavaa tästä. Selkeä aihe ja siitä loistavat sanat. Todella ammattilaisen työtä. Onnittelen. Kiitän kovasti. Tai no oikeastaan, itse korvaisin sanan 'vetreämpään' sanalla 'tehokkaampaan'. No, periaatteessa ihan sama kumpi sana siinä on. Itse pidän enemmän "vetreämpi"-sanasta. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
_zeldah_ 27.10.2004 17:46:22 | |
---|
Hienosti sanoitettu, hienoja oivalluksia sanoissa (: |