Aihe: naru-hiukset?
1
azazel
20.01.2003 20:23:58
Tietääx kukaan mistä semmosia naruja voi saada? Miten ne oikein toimii? Ku mun mielestä ne toimii silleen, et jos on vaikka lyhyt tukka, niin niitä voi kiinnittää hiuksiin tai jotain sellaista. Esimerkiksi Gianilla Cradle of Filthistä on mun mielestä semmoset, mut mä en tiedä luulex mä oikein? Ehkä sillä on rastat, mut ei näytä siltä..muistaakseni mä näin yhen foton siitä ku se oli ilman niitä naruja..
Huh huh!! vähän mä puhun paljon!! ELI POINTTI ON: jos joku tietää mistä semmosia naruja voi ostaa ja miten tää systeemi oikein toimii, niin vastatkaa!! Ku mä aion ostaa itselle semmosia, ku ne on sika siistit!!
azazel
Ossi
20.01.2003 20:26:03

Mulle kans' :)
Baila Mi Hermana
manix
20.01.2003 20:28:04

Tarkoitat varmaan pikkulettejä?

Parturista niitä saa ja maksaa aivan helvetisti, muistan joskus aikoinaan nähneeni jossain mainoksen jossa "pikkuletit vain 500mk" tai jotain.
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
Dumb
20.01.2003 20:30:55

Mä kyllä tiedän, mitä sä noilla naruhiuksilla tarkoitat, sillä meidän webbimasterilla on sellaiset pariinkin otteeseen olleet. Laittaminen ainakin on kai aika työlästä. Varsinaisesta tekemisestä en tiedä kyllä mitään.

Mutta ei, ne eivät ole kuitenkaan pikkulettejä.
JKantonen
20.01.2003 20:31:34
Tuossa on ainakin jotain pidennyksistä yms jos lontoon murre taittuu..

http://quinnster.co.uk/hair/
Juntunen
20.01.2003 20:32:18

Mulle kans' :)

Heh. :)

Threadin aloittajalle suosittelisin lämpimästi asiantuntevalta parturilta kysymistä.
azazel
20.01.2003 20:53:27
Tarkoitat varmaan pikkulettejä?

Parturista niitä saa ja maksaa aivan helvetisti, muistan joskus aikoinaan nähneeni jossain mainoksen jossa "pikkuletit vain 500mk" tai jotain.

ei ne oo pikkulettejä vaan ne näyttä nimenomaan "naruilta" ja ne on sikapitkät......kitssss kuitenkin....
azazel
kid ego
21.01.2003 02:33:09
Tuossa on ainakin jotain pidennyksistä yms jos lontoon murre taittuu..

http://quinnster.co.uk/hair/

lontoon murre, jokin koirarotu?
get the funk out!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)