Pieni rumpalipoika 20.01.2003 15:03:38 | |
---|
Ja paikkana tulee olemaan Stella Star Club Sturenkatu 27:ssä. Hässäkkään on ilmainen sisäänpääsy, mutta jokin euron narikka saattaa olla. Kalja on halpaa ; ) Mukana on myös Metsäneläimet ja Roihu.¨ Rokki alkanee tuossa klo 21.30-22.00. Ei muuta ku mestoille vetään pleksit ;D www.valtava.tk"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Fortune 20.01.2003 15:05:26 | |
---|
Tulossa ollaan. Ettekä voi mitään! "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Ja paikkana tulee olemaan Stella Star Club Sturenkatu 27:ssä. Hässäkkään on ilmainen sisäänpääsy, mutta jokin euron narikka saattaa olla. Kalja on halpaa ; ) Mukana on myös Metsäneläimet ja Roihu.¨ Rokki alkanee tuossa klo 21.30-22.00. Ei muuta ku mestoille vetään pleksit ;D www.valtava.tk Onkos tietoo soittojärjestyksestä, kun on pientä kiirettä? |
Pieni rumpalipoika 20.01.2003 16:23:47 | |
---|
Onkos tietoo soittojärjestyksestä, kun on pientä kiirettä? Näillä näkymin järjestys on Roihu aloittaa, Metsäneläimet veivaa toisena ja h u g e vikana. Vakaa aikomus olisi ainakin mulla päästä vetämään viimeistään puoleltaöin.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Fortune 20.01.2003 16:28:24 | |
---|
Vakaa aikomus olisi ainakin mulla päästä vetämään viimeistään puoleltaöin. Niin ne pleksit vaiko se setti?
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Esko Deel 20.01.2003 17:02:47 | |
---|
En varmasti tule, vaikka humalahakuinen juominen tulisikin siellä sangen edulliseksi. Kiroan edelleen kitaristimme työnantajaa. Vetäkää hyvin, kuten tapananne on ollut. Deelin katkera Esko Sanomattakin selvää... |
BaariMikko 20.01.2003 18:59:15 | |
---|
Tulen. Ehkä. Luultavasti. Toivottavasti.(tai no, se nyt riippuu näkökulmasta, hoho) Listen to the music, not the song |
marko_tt 21.01.2003 12:32:46 | |
---|
-kävelymatkan päässä kämpästäni -ilmainen sisäänpääsy -kalja on halpaa -valtavan hyvää musaa ;) -PRP ;) ! Aivan pakko tulla :) |
BaariMikko 21.01.2003 16:51:48 | |
---|
Hohoo, meikäläistä kaivataan torstaina vasta kello 12.00. Paikalla siis tullaan olemaan, plekseistä en tiedä vielä... Listen to the music, not the song |
Fortune 21.01.2003 16:58:33 | |
---|
Hohoo, meikäläistä kaivataan torstaina vasta kello 12.00. Paikalla siis tullaan olemaan, plekseistä en tiedä vielä... Minulla on 8:lta fysiikan luento. Taitaa Enormous voittaa tällä kertaa. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Toveri 21.01.2003 17:11:04 | |
---|
Hmm... Mulla alkaa viikonloppu keskiviikkona klo. 11.01. Pitää nyt miettiä tuota... Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
BaariMikko 22.01.2003 20:02:04 | |
---|
Ei muuta ku mestoille vetään pleksit ;D Valmisteluja suoritetaan. Listen to the music, not the song |
Fortune 22.01.2003 20:04:28 (muokattu 22.01.2003 20:05:41) | |
---|
Jaksaisikohan tuota sittenkään. On aika sippi olo. Yhdellä kaljalla pöydän alle ja aamulla luento? Mietityttää, en minä varmaan edes tiedä missä se Stella on. Menen vielä sinne prkleen konditorian ovelle kolkuttelemaan ja laulamaan Neidon liehittelyä. Edit: olihan siellä osoite. Meni sekin tekosyy. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
BaariMikko 22.01.2003 20:51:59 | |
---|
Ei mitään tekosyitä, kyllä se olo siitä terästäytyy kun jaksaa vääntäytyä rokin ja kaljahanojen ääreen. Itse lähden nyt. Listen to the music, not the song |
Dumb 22.01.2003 20:55:39 | |
---|
Minä olisin tullut jos olisin noin 10kk vanhempi 8-) Huomenna kuitenkin ajattelin skipata koulunkin niin ei olisi sekään ollut este... |
Fortune 22.01.2003 21:39:30 | |
---|
Näkyvät olevan Dipolissa maaliskuussa. Se on lähempänä. Menen sinne. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
asds 23.01.2003 08:54:21 | |
---|
Näkyvät olevan Dipolissa maaliskuussa. Se on lähempänä. Menen sinne. noh, kertokaa minkälainen meininki siellä oli, minkälaisia bändejä/keikkoja? |
Herra Rapu 23.01.2003 11:36:24 | |
---|
noh, kertokaa minkälainen meininki siellä oli, minkälaisia bändejä/keikkoja? Valtavalla oli tiukka veto, tosi pro.. :)
|
paavi 23.01.2003 14:44:42 | |
---|
noh, kertokaa minkälainen meininki siellä oli, minkälaisia bändejä/keikkoja? Ihan jees meininki keskiviikkoillaksi...Bändeistä en viitsi ihmeemmin kertoa, kun itse soitin siinä vikassa ja muuten tuli lähinnä roikuttua backstagella. Aika varmuudella voin tässä kertoa, että jonkinlainen koottu livelevy Valtavan eilisestä ja sitä edellisestä Semifinalin vedosta ilmestyy tässä kevään kuluessa. Sieltä sitten voi blokata tusinan verran biisejä ja sitä eilistäkin meininkiä...Tällä hetkellähän meidän biisejä on tallennettu todella nihkeästi, yritetään korjata asiaa.
|
Fortune 23.01.2003 14:49:11 | |
---|
Tällä hetkellähän meidän biisejä on tallennettu todella nihkeästi, yritetään korjata asiaa. Tästä nousee kyllä riemu meidän taloudessa, kun kauniimmalle osapuolelle on tuo Kehtolaulu iskenyt aika kovaa. Vaan kun ei ole kuin rutisevana mp3:sena.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |