Aihe: FlextoneIII
1 2
JuSu
20.01.2003 14:37:12

No ei noita mallintavia räkkietusia kyllä oikein paljon halvemmalla saa, jos sellaisen haluaa. Perus-papuPod on aika ankea keikalla, johdot sojottavat kuin hämähäkin jalat ja muutenkin se on vaikea asentaa järkevästi käytettävään asentoon. Kuitenkin pitäisi olla pääte ja kaappi jollei suoraan linjaan vedä eikä tuota saa järkevästi räkkiin kiinni.

Itse hankin SKB:n räkkihyllyn Tubemania varten, mielestäni ihan näppärä tapa sijoittaa ei-räkkiasennettavia kamoja räkkiin.

http://www.skbcases.com/product/pro_audio/rack_mount/skb-vs1.html

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
Fortune
20.01.2003 14:38:26

Itse hankin SKB:n räkkihyllyn Tubemania varten, mielestäni ihan näppärä tapa sijoittaa ei-räkkiasennettavia kamoja räkkiin.

http://www.skbcases.com/product/pro_audio/rack_mount/skb-vs1.html

JuSu

Joom kyllähän nuo toimivat, mutta minusta tuon Podin jakkien asemointi kusee tuonkin systeemin. Ei saa siististi.

Minä olenkin esteettisesti tarkka kitarakamoistani ;)
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Pekka
20.01.2003 14:57:03

Joom kyllähän nuo toimivat, mutta minusta tuon Podin jakkien asemointi kusee tuonkin systeemin. Ei saa siististi.

Minä olenkin esteettisesti tarkka kitarakamoistani ;)

Eli annat ihan rehellisesti hyväksynnän sille, että Line6 vetää tosi törkeesti rahaa välistä. Kyllä minusta se perus-Podin ja Pron hintaero on ihan käsittämätön. Vaikka se kätevämpi oliskin se Pro keikalla niin en mä suorastaan anna itseni tulla huijatuksi. Että vaikka raha pakottas taskussa niin en maksas tuosta Prosta täyttä hintaa kun sille ei minun mielestä oo mitään perusteita.
Fortune
20.01.2003 15:04:03

Eli annat ihan rehellisesti hyväksynnän sille, että Line6 vetää tosi törkeesti rahaa välistä. Kyllä minusta se perus-Podin ja Pron hintaero on ihan käsittämätön. Vaikka se kätevämpi oliskin se Pro keikalla niin en mä suorastaan anna itseni tulla huijatuksi. Että vaikka raha pakottas taskussa niin en maksas tuosta Prosta täyttä hintaa kun sille ei minun mielestä oo mitään perusteita.

Sinähän se osaat tulkita ;) En anna hyväksyntää ja onhan se suolaisen hintainen, mutta valitettavasti tuon verran maksavat kaikki vaihtoehdotkin, joita on vähän. Räkkiasennettavia mallintavia etusia siis. Tech21 PSA-jotakin maksaa saman verran ja siinä on pelkästään mallinnukset, ei efektejä jne.

Ja onhan siinä studio ja pro-käyttöön niitä linjaulostuloja ja word clock-inputteja (oliko digilähdötkin?), ja kyllä ne yleensä maksavat kaikissa vehkeissä.
Possu.
Pekka
20.01.2003 15:10:09

Sinähän se osaat tulkita ;) En anna hyväksyntää ja onhan se suolaisen hintainen, mutta valitettavasti tuon verran maksavat kaikki vaihtoehdotkin, joita on vähän. Räkkiasennettavia mallintavia etusia siis. Tech21 PSA-jotakin maksaa saman verran ja siinä on pelkästään mallinnukset, ei efektejä jne.

Ja onhan siinä studio ja pro-käyttöön niitä linjaulostuloja ja word clock-inputteja (oliko digilähdötkin?), ja kyllä ne yleensä maksavat kaikissa vehkeissä.

Mä ainoastaan vertasin sitä siihen perus-Podiin. Kun Prossa ei oo kuitenkaan mun mielestä mitään kattamaan sitä niiden laitteiden hintaeroo. Kun se kaikkein tärkein eli soundit on samat.
Fortune
20.01.2003 15:17:14

Kun Prossa ei oo kuitenkaan mun mielestä mitään kattamaan sitä niiden laitteiden hintaeroo. Kun se kaikkein tärkein eli soundit on samat.

Paitsi linjaulostulot, digitaaliset lähdöt, word clock -input, efektilenkki..

Lähinnä studiokäyttöönhän laite onkin tehty ja ammattilaisen keikkailuun. Ulostuloja on niihin tarpeisiin enemmän kuin papu-Podissa ja muitakin käyttökelpoisia ja tarpeellisia ominaisuuksia.

Kotiin tuommoista tuskin kannattaa ostaa.
Possu.
Dumb
20.01.2003 15:24:07

Niin ajattelin vain kun useampaan kertaan olet tyrkyttänyt tota Pod Prota ikäänkuin parhaana vaihtoehtona.

Ihan mielenkiinnosta, annatko pari esimerkki, milloin olen tyrkyttänyt tuota Pro PODia parhaana vaihtoehtona?

Minusta tuota laitetta kannattaa neuvoa lähinnä välttämään jos ei sitten satu olemaan niin. että hinnalla ei ole mitään merkitystä.

Ihan miten vain. Mulle bändikäyttöön sopii toi Pro-malli paljon paremmin kuin tuo kotona oleva perus-PODi.
Dumb
20.01.2003 15:28:55

Paitsi linjaulostulot, digitaaliset lähdöt, word clock -input, efektilenkki..

Ja noiden lisäksi on vielä ainakin linjatasoinen sisääntulo siellä takaseinässä.

Lähinnä studiokäyttöönhän laite onkin tehty ja ammattilaisen keikkailuun.

Eli sopii mulle täydellisesti, varsinkin toi jälkimmäinen juttu. Hoho!

Ulostuloja on niihin tarpeisiin enemmän kuin papu-Podissa ja muitakin käyttökelpoisia ja tarpeellisia ominaisuuksia.

Noi XLR-ulostulot ja efektilenkki oli kyllä studiossa kiva apu.

Kotiin tuommoista tuskin kannattaa ostaa.

Totta turiset. Toin sun vanha papu-PODi on kotona paljon kivempi. 8-)
Pekka
20.01.2003 15:40:07

Ihan mielenkiinnosta, annatko pari esimerkki, milloin olen tyrkyttänyt tuota Pro PODia parhaana vaihtoehtona?

Ihan miten vain. Mulle bändikäyttöön sopii toi Pro-malli paljon paremmin kuin tuo kotona oleva perus-PODi.

Niin ei se ollut mikään suora lainaus, mutta jotain ton tapaista on saanut lukea rivien välistä

Eli haluaisit käyttää Flexua pelkkänä etuasteena? Eikös tuolloin kannattaisi harkita joko POD II:sta, PODxt:tä tai jopa POD Prota?

Ethän sä juuri muuta kuin Line6 suosittele ja tosta sais käsityksen, että POD Pro on paras vaihtoehto.

Niin ja en mä missään vaiheessa oo kiistänyt sitä, etteikö POD Pro parempi olisi. Mä en vaan näe, että siinä saa rahoilleen täyttä vastinetta ts. ominaisuudet ei nouse mun mielestä samaa tahtia hinnan kanssa. Minä oon sitä mieltä, että hyvästäkään ei kannata maksaa liikaa, koska sittenhän sitä vaan kannustaa Line6:sta ja muita suuria firmoja entistä häikäilemättömämpään hinnoitteluun.
ihimemies
20.01.2003 16:08:02
No onko järkeä ostaa ax2 212 (käytetty) vai flextoneIII
Tuolla toisella palstalla lukee et ax2 212 sais 800-900€ käytettynä.
Jee
Dumb
20.01.2003 16:10:38

Jaa-a. On hieman vaikeaa sanoa mitään kun noita Flexu III:sia ei tosiaan ole vielä rantautunut Suomeen asti...
Fortune
20.01.2003 16:44:06

Siis minä sanoin ettei niistä sen enempää kannata maksaa. Joku saattaa pyytää toki enemmän :)
Possu.
askomiko
20.01.2003 19:02:29
Aika iso summa olisi minusta 900e AX2:sta.
Fortune
20.01.2003 20:52:29
Aika iso summa olisi minusta 900e AX2:sta.

Sinäpä oletkin vielä pahempi tinkimies kuin joku toinen.

No ehkä tuo arvio meni vähän yläkanttiin. 700-800 lienee realistinen.
Possu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)