Aihe: Ariel-mainoksen biisi..
1
0bscura
06.07.2003 03:51:53
Ei kukaan sattuisi tietämään mikä tai kenen tekemä biisi soi nykyisessä Ariel-mainoksessa (Futiskenttä, vihreät pelipaidat, yms. futisteema) ?
"Functionless art is simply tolerated vandalism. -- We are the vandals."
PyGmi
06.07.2003 03:52:57
Taitaa olla se Deiciden Sacrificial Suicide, oisko?
0bscura
06.07.2003 04:35:03
Taitaa olla se Deiciden Sacrificial Suicide, oisko?

Eihän se nyt tollasen hittibändin kipale ole, kun ei se ole edes Devourmentin, Gorgutsin tai Berzerkerin kappale.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. -- We are the vandals."
sikanaama
18.10.2004 23:06:12
Hei työ, mikä sen uuden Ariel mainoksen piisi on. Se hassu molotus.
anal rectum
römpsämehumies
23.10.2004 15:30:31
Hei työ, mikä sen uuden Ariel mainoksen piisi on. Se hassu molotus.

Kyseisen kappaleen esittää: The Real Tuesday Weld, kappale löytyy heidän The Real Tuesday Weld I. Lucifer albumiltaan, joka julkaistiin 3.5.2004. Kyseinen kappale on nimeltään: Bathtime in Clerkenwell.
Minut viedään sellaiseen laitokseen, että minä en kuole.
patonki
23.10.2004 15:46:55

Joku ehtikin jo ensin. Kyseinen kappale antaa kyllä aika väärän kuvan tuosta (The Real) Tuesday Weldistä, mutta sopiihan se hauskasti tuohon mainokseen. Arielin väki ei taida olla tietoisia siitä, että tuollaisen telmiviä pikkulapsia esittävän mainoksen taustalle on otettu kappale, joka tosiaankin löytyy albumilta I, Lucifer. Tuo levyhän perustuu Glen Duncanin samannimiseen romaaniin, jonka Like on käsittääkseni julkaissut jokin aika sitten suomeksikin.

Real Tuesday Weldin näin pari viikkoa sitten Tukholmassa Magnetic Fieldsin lämmittelyaktina. Oli vakuuttava.
Viceroy
24.10.2004 16:41:11

Real Tuesday Weldin näin pari viikkoa sitten Tukholmassa Magnetic Fieldsin lämmittelyaktina. Oli vakuuttava.

Missäs kunnossa itse pääakti oli?

(Sorry offtopic)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)