gheisari 23.10.2004 23:20:47 | |
---|
Sufjan Stevens Vittu, Surfing Steven on paskinta paskaa mitä olen moneen vuoteen kuullut. KAveri hehekutteli ihan saatanallisesti, mutta vittu paskaa satania sieltä tuli. paskaa. |
jukepoksi 23.10.2004 23:21:27 | |
---|
They Might Be Giantsia ei kovin moni tunnusta kuuntelevansa tai edes tuntevansa. Kyllä meikäläisenkin levylautasella TMBG viihtyy. Mutta mahtaako täältä löytyä muita Nomeanso -orkesteriin hurahtaneita? Entäpä uppoaako kenellekään punk-poppoot Screeching Weasel, Descendents tahi All? "Be strong, be wrong" |
armadillo 23.10.2004 23:29:53 | |
---|
Kamelot ja Bal-Sagoth. Eli toiseksi paras ja paras yhtye maailmassa. Kamelottia löytyy pari levyä ja Balsa-Goottiakin yhden levyn verran. Kumpaakaan en tosin aktiivisesti kuuntele. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Majesty 24.10.2004 03:57:25 | |
---|
The Berzerker. Just kattoin bändin DVD:tä, kovaa menoa, mahtava bändi. Joskus on ohimennen tuolla raskasosastolla mainittu, mutta silti melko harvan "hyvin" tuntema bändi...vai ? Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan. |
Bee-äf 24.10.2004 11:06:46 | |
---|
Mutta mahtaako täältä löytyä muita Nomeanso -orkesteriin hurahtaneita? Entäpä uppoaako kenellekään punk-poppoot Screeching Weasel, Descendents tahi All? Nomeansno on kuningasbändi, on nähty livenäkin. n.10 v. sitten tuntui että kaikki kaverit kuuntelivat Allia ja Descendentsiä...
|
Leper Messiah 24.10.2004 11:35:52 | |
---|
nyt ensimmäisenä tulee mieleen ekseption jota löytyy vain yksi vinyyli minultakin. ei varmaan yhtäkään bändiä jota kukaan mnettiläinen ei kuuntelisi. paitsi paikallisen stop-teatteri esityksen musiikkeja kuuntelen mielelläni. sitten taas normaalisti siviilielämässä (onkohan tuo nyt oikea sanonta tähän) törmään tähän päivittäin. suurin osa kuuntelemistani bändeistä on täysin tuntemattomia suurimmalle osalle ystävistäni luokastani kouluni oppilaista..... pistää vituttamaan kun melkeen kukaan ei tiedä melkeen mitään. Naiminen on brutaalia, mutta mukavaa. Muistakaa että silloin molempien on nautittava: Sekä miehen että mulkun.
-Caine |
hanuristi 24.10.2004 12:58:32 | |
---|
Southern Culture On The Skids, Mr. Badwrench, Adicts ja X voisivat olla tollasia. Hyvä aihe muuten. + Hep! Mie kuuntelen Adictsia! Niin, ja siihen on jo tottunut, että kaveripiirissä eivät pahemmin tiedä/kuuntele noita bändejä joita minä. "Olen kuin lapsi karkkikaupassa - kaljaa!!" - Il Brutto
IHKK #1 , MEKKALA #6 |
DT 24.10.2004 14:53:48 | |
---|
Procol Harum Pekka Streng Talvisota Underground Hidria Space Folk Noi uppoavat minuun. Mutta mahtaako kukaan kuunnella esim. Haikaraa? "Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
Phobophile 24.10.2004 14:55:04 | |
---|
The Berzerker. Just kattoin bändin DVD:tä, kovaa menoa, mahtava bändi. Joskus on ohimennen tuolla raskasosastolla mainittu, mutta silti melko harvan "hyvin" tuntema bändi...vai ? Dissimulate on hyllyssä ja kyllä uppoaa. Descanting the insalubrious |
Hep! Mie kuuntelen Adictsia!
Way to go! Viva la revolution! The road never ends for me, kid. |
W4R 24.10.2004 15:24:25 | |
---|
Lemur voice, Dreamscape, Chroma Key ja Dyshrhythmia. Siinäpä neljä bändiä, josta kuulen täällä harvoin jos koskaan... Dreamscapea jonkinverran kuullut... Lemur Voice teki pari aivan loistavaa levyä aikoinaan... harmi vaan kun lopettivat. :( Prog'n'Roll! |
W4R 24.10.2004 15:29:17 (muokattu 24.10.2004 15:30:13) | |
---|
spock's beard Loistava pändi, Day for night, Snow ja Feel euphoria löytyy hyllystä. :) Prog'n'Roll! |
juici 24.10.2004 18:05:25 | |
---|
Burning Brides Ja onhan sitten noita demobändejä, niistä paha mennä sanomaan. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Hassusatan 24.10.2004 18:54:53 | |
---|
Weakerthans on ehkä aliarvostetuin bändi minkä tiiän! LEft & leaving on ihan parhautta. Circle Jerks pitäs olla yleissivistystä vaikka tykkäänki enemmän keith morrisista black flagissä. Anarkiapurilainenki listas koko joukon kovia bändejä. nerve agents ehkä kovimpana... omat: Gorilla BIscuits Chain of strenght Envy Yapphet Kotto Youth of Today Judge Manifesto Jukebox On a solid Rock Against me! Security Threat Down my Throat Bolt +muut |
Margarita 24.10.2004 19:18:42 | |
---|
Ai niin. The Sugarcubes...ja K.U.K.L. |
takaesko 24.10.2004 19:48:09 | |
---|
Noi uppoavat minuun. Mutta mahtaako kukaan kuunnella esim. Haikaraa? Minä ainakin kuuntelen. |
Eddie 24.10.2004 19:59:13 | |
---|
heh. mulla on koko Karin tuotanto hyllyssä... kovempaa fania saa hakea. Tosifani kuten minä äänestää Karia kunnallisvaaleissa. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
Tunari 24.10.2004 20:04:35 | |
---|
Powderfinger |
Johnny Buzz 24.10.2004 20:32:55 | |
---|
Powderfinger Löytyy tuo Odyssey Number Five levyhyllystä. Muutama ihan kelpo biisi sillä levyllä on. |
Chrissie 24.10.2004 20:54:56 | |
---|
Project Pitchfork unohtui.. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |