Vainhaalee 24.10.2004 12:47:01 | |
---|
Smashboxista menee kuullemma kytkimet scheisseksi. Tarkoitatko jalkakytkintä? Ei mulla ainakaan vielä ole mennyt... Ja muut namiskat saa "alas" piiloon, joten ne ainakin ovat suojassa... Itse ostin juuri Bossin OD-20:sen... Todella loistava... Myös bossin BD-2 (Blues Driver) antaa aika rokit äänet... Mun mielestä ainaski... Kandee kokeilla... |
tommiot 24.10.2004 12:54:27 (muokattu 24.10.2004 12:54:41) | |
---|
Tarkoitatko jalkakytkintä? Ei mulla ainakaan vielä ole mennyt... Ja muut namiskat saa "alas" piiloon, joten ne ainakin ovat suojassa... Itse ostin juuri Bossin OD-20:sen... Todella loistava... Myös bossin BD-2 (Blues Driver) antaa aika rokit äänet... Mun mielestä ainaski... Kandee kokeilla... Varmaankin tarkoitti noita pieniä mustia kytkimiä joilla säädetään EDGE ja VOID. Fasulla kun kävin niin DE7:stä oli samanlaiset kytkimet paskana. Pastilli? |
Härski 24.10.2004 12:57:41 | |
---|
Varmaankin tarkoitti noita pieniä mustia kytkimiä joilla säädetään EDGE ja VOID. Fasulla kun kävin niin DE7:stä oli samanlaiset kytkimet paskana. Menee helposti paskaksi, jos niitä alkaa kengän kärjellä säätelemään. Joku ääliö on niitä tietysti siellä kopissa potkinut fiiliksissään. |
Härski 24.10.2004 12:59:47 | |
---|
Itse ostin juuri Bossin OD-20:sen... Todella loistava... Ja sinä, saatana, teet palveluksen meille ja otat mallia tuosta mun CE-20 arviosta ja teet siitä OD-20:stä arvostelun. KIITOS! |
En tajua miten normaalissa käytössä voi saada pedaalin rikki. En. Hypittekö te niiden päällä vai käytättekö niitä kuulantyönnössä? |
Niskamies 24.10.2004 13:24:35 | |
---|
En tajua miten normaalissa käytössä voi saada pedaalin rikki. En. Hypittekö te niiden päällä vai käytättekö niitä kuulantyönnössä? Tonelokit saa. Kytkin on paskasti suunniteltu. Meitsi on meshissä. |
päänahka 24.10.2004 13:25:36 | |
---|
En tajua miten normaalissa käytössä voi saada pedaalin rikki. En. Hypittekö te niiden päällä vai käytättekö niitä kuulantyönnössä? TM5 meni ainakin ihan helposti. Soundtank. Kytkin alkoi pikkuhiljaa vain jättää kytkemättä. Ja varsinkin säröpedaalin pitäisi kyllä kestää vähän ronskimpi polkaisu, että kertosäkeeseen siirtyminen näyttää hyvältä. Soolot on perseestä. |
Härski 24.10.2004 14:01:06 | |
---|
Tonelokit saa. Kytkin on paskasti suunniteltu. Ilmeisesti pitää olla jokin spede, että noi saa rikki. Itellä ainakin toimi helvetin hyvin, vaikka miten moukaroi. |
jami87 24.10.2004 14:06:01 | |
---|
Osta Blues Driveri. Ittellä ollu jo melko pitkään enkä ainakaan vähään aikaan meinaa myydä. Lähtee bluessit (no toki), rokit (no toki) ja vähän kaikki muukin. I'm Rock, but I don't Roll... |
juici 24.10.2004 14:13:38 | |
---|
Bossin overdrive/distortion (tarkkaa nimeä en muista) On myös kokeilemisen arvoinen,todella laaja äänimaailma siinä pedaalissa. OS-2:tako tarkoitat? Itsekin olen sitä tainnut joskus kokeilla, ei potkinut omiin tarpeisiini tarpeeksi, mutta kevyttä rosoa saa varmasti. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
otukka 24.10.2004 17:44:58 | |
---|
Minä huusin joskus huuto.netistä jossain määrin sen kummemmin selvää ottamatta ja vähän niinkun sian säkissä Nobelsin odr-1 overdrivespedun enkä ole kyllä hetkeäkään kauppoja katunut. Tuo on kyllä se vanhempi julkaisu kyseisestä pedaalista, enkä uudempaa ole testaillut, mutta kannattaa tutustua. |
Ze Kink 24.10.2004 18:09:06 | |
---|
Itsekin olen juuri etsimässä kaveriksi tuolle Classic 30:selle jotain säröä. Ts-9 ja Sd-1 olis tällä hetkellä ainakin harkinnassa. |
juici 24.10.2004 18:11:18 | |
---|
TM5 meni ainakin ihan helposti. Soundtank. Kytkin alkoi pikkuhiljaa vain jättää kytkemättä. Ja varsinkin säröpedaalin pitäisi kyllä kestää vähän ronskimpi polkaisu, että kertosäkeeseen siirtyminen näyttää hyvältä. No Soundtankit saa varmasti helposti rikki. Tone-Lokit sen sijaan kestävät kovempaakin käyttöä. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Härski 24.10.2004 18:12:53 | |
---|
Itsekin olen juuri etsimässä kaveriksi tuolle Classic 30:selle jotain säröä. Ts-9 ja Sd-1 olis tällä hetkellä ainakin harkinnassa. Osta TS-7. On hjuva, kysy vaikka Fledalta. |
Ze Kink 24.10.2004 18:44:42 (muokattu 24.10.2004 18:57:11) | |
---|
Osta TS-7. On hjuva, kysy vaikka Fledalta. Lähtisköhän tolla hevit soundit jos boostais tota Paavon särökanavaa? Sd-1 ois kyllä reilusti halvempi.. E: Eikun sähän puhuit nyt tosta Tonelokista? (ei suinkaan soundtankista niinkuin tässä aluksi luki :P) |
Härski 24.10.2004 19:16:35 | |
---|
E: Eikun sähän puhuit nyt tosta Tonelokista? (ei suinkaan soundtankista niinkuin tässä aluksi luki :P) Joo, siis tonelokista. Hevanderiakin saattanee lähteä, mutta sitä varten ehkä joku distipurkki vois olla parempi. |
Lord of the strings 24.10.2004 20:25:34 | |
---|
Trankun kanssa Hot Rod toimii noista parhaiten. Putkipelin kanssa nuo bossit ovatkin sitten ihan omaa luokkaansa. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Rot Gut 25.10.2004 16:06:00 | |
---|
Kiitoksia vastauksista. Päätin kuitenkin hommata vahvistimen jossa on kunnon särö niin ei tarvitse pedaalihärpättimiä erikseen. Hail to the king baby! Pastilli? |
Exhausted 25.10.2004 16:37:54 | |
---|
Toi bossin sd-1 ei välttämättä pelitä trankkuvehkeiden kanssa. Putkipeleillä sitäkin paremmin. no ei se varmaan sen huonommin tai paremmin toimi kuin muutkaan säröpedaalit. tietysti täytyy pitää mielessä että trankkupelin kanssa kaikki särö otetaan itse pedaalista eikä sitä käytetä boostina. kuulemma muuten mxr wylde overdrive on kuin sd-1 jossa on laajempi taajuusalue, eli se ei syö tonea useimpien säröpedaalien tapaan. ja sitä tosiaan voi käyttää säröpedaalina, vaikka wylde lähinnä boostaa valmiiksi säröytyneitä marsujaan |
JLM 25.10.2004 17:02:10 | |
---|
Kolmesta mainitsemastasi valitsisin itsekin Hot Rodin. Varsinkin trankkuvahvarin kanssa. |