Aihe: Bändikeskus kusetti urakalla
1 2 3 4 5 6 7
salapau
22.10.2004 19:14:12 (muokattu 22.10.2004 19:18:49)
Sieltä on tullut jos jonkinlaista keppiä ja vehjettä ostettua, ja bassokamojakin Markku on keikoille lainaillut ihan ilmaiseksi.

Tuntuu melkein liian hyvälle ollakseen totta :) Pitää lähteä varmaan ihan käymään joskus. Tästä huomaa kuinka hyvä palvelu toimii. Vaikka kauppias onkin joutunut joskus ottamaan persnettoa, kun on hinta lipsahtanut liian alhaiseksi, niin se maksaakin itsensä takaisin tyytyväisten asiakkaiden kautta. Asiallista!
Velli
22.10.2004 19:53:13
Sieltä on tullut jos jonkinlaista keppiä ja vehjettä ostettua, ja bassokamojakin Markku on keikoille lainaillut ihan ilmaiseksi.

Tuntuu melkein liian hyvälle ollakseen totta :) Pitää lähteä varmaan ihan käymään joskus. Tästä huomaa kuinka hyvä palvelu toimii. Vaikka kauppias onkin joutunut joskus ottamaan persnettoa, kun on hinta lipsahtanut liian alhaiseksi, niin se maksaakin itsensä takaisin tyytyväisten asiakkaiden kautta. Asiallista!

En kyllä yhtään epäile etteikö olisi totta tuo. Itsekin lainasin joskus kitaravahvistimen kotikäyttöön sieltä ja toisella kerralla läjän rumpupeltejä eikä kummallakaan kerralla tarvinnut antaa edes yhteystietoja. Se ne kyllä olisi voinut kysyä ihan omia etujaankin ajatellen..
Myynnissä mm. Jackson RR1.
StickSpeeder
22.10.2004 19:53:40
Viime viikolla huomasin Bändikeskuksen nettisivuilla hyvän tarjouksen: Line6 am4 Amp modeller oli tarjouksessa. Normaalihinta 350 e mutta Bändikeskuksessa 199e! Ilmoitus oli oikein kuvan kera.

Huomasin nimittäin saman mainoksen ja kun soitin asiasta liikkeeseen, sanoivat että vahinkoja sattuu. Sattuuhan niitä paremmissakin piireissä ja se on Ok, mut jos on useaan otteeseen luvattu viela suullisesti on käsittääkseni jo kauppalain mukaisesti velvollisuus antaa sovittuun hintaan. Se että alkaa uhitteleen tyyliin "sun sana meitä vastaan" osoittaa jotain liikkeen luonteesta. Puhtaat jauhot ei ole ilmeisesti pussissa. Pidä siis kova linja Salapau! Konnia niille voisit näyttää...

Suomessa noin muutenkin on musaliikkeiden asiakaspalvelu muulin perseestä, tai jostain vielä kauheemmasta reiästä. Ei siis ihme, että moni tilaa Thomannilta tai muualta päin maailmaa, jossa palvelu pelaa ja on asiakaslähtöistä.
kivi
22.10.2004 19:56:44
salapau:

Maksaa mikä maksaa, mä olen ainakin joutunut tylysti ilmoittamaan Markulle, että "äläs laske sitä hintaa enempää, perheelles ei riitä ruokaan". Tietty vastuu tulee aina, kun näkee jonkun olevan tosissaan ja aidosti hyvä tyyppi.

Silti kaduttaa, etten ostanut aikoinaan, kun Markulla oli kaksi Marshall 2550 Silver Jubileeta 1500 markkaa (250e) kappale. No, kaikkea muuta olen sieltä kyllä ostanut senkin edestä, ja jos on kauppa jälkikäteen epäilyttänyt (esim. oon innostunut ostaan jotain aivan turhaa kun halvalla sai), se on purettu ilman puheita.

Kaikkea kiusausta kyllä löytyy. Äskettäinkin siellä oli tosinätti ja hyvin soiva LP Goldtop reissue noin 1500 euroon...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
kissa
22.10.2004 20:02:39
voi jukra mitä sulle on käyny....ei tommosta saa edes tapahtua. mut kyllä sinun pitäisi saada se siihen hintaan mitä on mainonassa luvattu. joo olen kyllä samaa mieltä bändikeskus on suolesta, olen itsekkin saanut monesti huonoa asiakaspalvelua. ja mainonassa on luvattu toista mitä todellisuudessa. tommosten paikkojen oviin pitäis laittaa laudat ja isot naulat.
trih
22.10.2004 20:24:18
Maksaa mikä maksaa, mä olen ainakin joutunut tylysti ilmoittamaan Markulle, että "äläs laske sitä hintaa enempää, perheelles ei riitä ruokaan". Tietty vastuu tulee aina, kun näkee jonkun olevan tosissaan ja aidosti hyvä tyyppi.

Jaahas. Sarjassa kiusallisia tilanteita. Onneksi monilla löytyy vielä moraalia.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Owen Meany
22.10.2004 21:48:26
Usein ne, jotka ovat kaikkein kovimpia tinkamaan, ovat kaikkein kovimpia myös kiskomaan hintaa kun jotain myyvät. Ostaessa kaikki pitää saada ilmaiseksi, mutta kun kauppaa tehdään toiseen suuntaan, on toinen ääni kellossa. Ei voi antaa senttiäkään periksi. Ärsyttävää!

En nyt silti tarkoita, että on väärin ostaa jos halvalla saa, mutta on ikävää jos hintaneuvottelu menee kerjäämiseksi. Kun ostaa esim. kitaran oman kaupunkisi musiikkiliikkeestä, maksaa samalla palvelusta (mahdollisesti hyvästä), ja siitä että voi kokeilla tuotetta ennen mahdollista ostopäätöstä jne.

Moni vannoo boikotoivan Bändikeskusta, mutta kuka pystyy väittämään silmät sinisen kirkkaina ja täysin rehellisesti, että jättää ostamatta sieltä tavaraa, joka on OIKEASTI edullinen.
salapau
22.10.2004 21:54:15
Moni vannoo boikotoivan Bändikeskusta, mutta kuka pystyy väittämään silmät sinisen kirkkaina ja täysin rehellisesti, että jättää ostamatta sieltä tavaraa, joka on OIKEASTI edullinen.

Minä voin ihan OIKEASTI silmät kirkkaina ja täysin rehellisesti kertoa, etten ikinä tule ostamaan sieltä mitään.
Owen Meany
22.10.2004 21:57:24
Minä voin ihan OIKEASTI silmät kirkkaina ja täysin rehellisesti kertoa, etten ikinä tule ostamaan sieltä mitään.

Sinua ei lasketa! Uskon kyllä :)
salapau
22.10.2004 21:58:56 (muokattu 22.10.2004 21:59:07)
Sinua ei lasketa! Uskon kyllä :)

Mainiota, ettei tarvi vakuutella koko yötä : )
doraemon
22.10.2004 22:13:43
mutta kuka pystyy väittämään silmät sinisen kirkkaina ja täysin rehellisesti, että jättää ostamatta sieltä tavaraa, joka on OIKEASTI edullinen.

Mä en ainakaan meinaa enää tarkistaa niiden hintoja tästä lähtien, joten eipä tule kiusauksiakaan sieltä ostella. Muuten kyllä teen hintavertailuja. Ei niillä koskaan niin ylivoimaiset hinnat ole ollutkaan, että olis sieltä paljon kannattanu ostella. Toi Line6 hinta ois ollu kova, jos ois ollu totta. Ja tuskin kovin moni jaksaa alkaa tässä toistelee uudestaan, ettei osta enää sieltä, jos niin on jo kerran sanonu.
Owen Meany
22.10.2004 22:20:45
Kysymys olikin retorinen.
Da Make
22.10.2004 22:37:27
Kysymys olikin retorinen.

Okei, jätkä hyvä jätkä. Ei sääntöjä saa vaihdella noin vain.
Kilpailu olikin sellainen missä viimeinen voittaa.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
doraemon
23.10.2004 18:15:35 (muokattu 23.10.2004 18:16:35)
Kilpailu olikin sellainen missä viimeinen voittaa.

No, ainakaan Bändikeskus ei näyttäny voittavan tätä kilpailua missään muodossa...
JMP71
23.10.2004 19:15:37
Salapau:lle:

En minä kirjoituksessani väittänytkään että olisit keksiny tuon jutun. Se oli vaan yksi ajatus ja esimerkki.. tosin ehkä hieman överiksi vedetty.

Pidän todennäkösenä että sun tarinas on ihan totta kun tuntuu olevan muillakin huonoja/samankaltasia kokemuksia kys. liikkeestä.

Yritin vähän toppuutella tätä keskustelua kun alko olemaan sellanen hirttäjäismeininki.
Hanki parempaa luettavaa.
salapau
23.10.2004 19:49:36
Salapau:lle:

En minä kirjoituksessani väittänytkään että olisit keksiny tuon jutun. Se oli vaan yksi ajatus ja esimerkki.. tosin ehkä hieman överiksi vedetty.

Pidän todennäkösenä että sun tarinas on ihan totta kun tuntuu olevan muillakin huonoja/samankaltasia kokemuksia kys. liikkeestä.

Yritin vähän toppuutella tätä keskustelua kun alko olemaan sellanen hirttäjäismeininki.

Ok : ) Sainpahan ainakin asian monen tietoon, niin kuin oli tarkoituskin. Itsekin haluaisin tietää, jos joku liike toimisi näin ikävällä tavalla kuin Bändikeskus.
KMT
24.10.2004 02:31:17

MArkun musiikkia voin suositella minäkin. PAlauttaa uskoni suomalaiseen asiakaspalveluun kerta toisensa jälkeen. Lisäksi hinnat ovat monasti neuvoteltavissa tasolle, joka tekee Saksasta tilaamisesta hyväntekeväisyyttä.

Uskomaton liike.

Uskomaton ja uskomaton. En ole saanut juurikaan minkäänlaista palvelua ko. liikkeessä ja valikoima on mitä sattuu.
Pitäis olla mumojen ohjelmatoimisto jolla sitte tämmöset kämmit saatais minimoitua. Nii ja siis kännit maksimoitua... -Sam Other
kivi
24.10.2004 12:42:52 (muokattu 24.10.2004 18:13:43)
Sori. Meni liian ilkeäksi. Muokattu.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
doraemon
24.10.2004 16:21:48 (muokattu 24.10.2004 16:22:43)
Uskomaton ja uskomaton. En ole saanut juurikaan minkäänlaista palvelua ko. liikkeessä ja valikoima on mitä sattuu.

Tuskin kuitenkaan on toimittu yhtä ärsyttävästi kuin Bändikeskus toimi Salapau:n kohdalla. Muut jutut vielä jotenkin ymmärtää, mutta jos myyjä syö totaalisesti sanansa niin se on kaiken huippu. Aika harvassa paikassa loppujen lopuksi saa varsinaisesi kovin kummoista palvelua. Markkua on selvästikin kehuttu moneltakin taholta, joten jotain perää niissä kehuissa on oltava.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)