KoRn88. 19.01.2003 14:16:25 | |
---|
Ois tässä kaksi kysymystä eli 1)Täällä nyt näyttää porukoilla paljon olevan nuita taman iron cobra tuplapedaaleita ja siitä on ollut täällä juttuakin, mutta kertokaapa kyseisen pedaalin omistajat vähän, että mitä kaikkia eri säätöjä cobrassa on. Niitähän oli kyllä tuolla taman sivuilla lueteltu, mutta ku tuo englanti ei oo mikään mun vahva alue niin voisko joku kertoo niistä säädöistä? Ja sit 2) Onkos kellään remon falam slam-patchia basarissa? Jos on niin parantaako se basarin ääntä? Ja kestääkö se hyvin? Saako sen avulla basarista semmosen napsumman äänen? Saa myös kertoa muita patch merkkejä jos joku on vaikka parempi. Että tämmöstä. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Joku vaa 19.01.2003 18:25:18 | |
---|
Mulla on tollane falam slam basaris. Kyllä se vissii vähä napsumman ääne antaa mutta ei kannata odottaa ihmeitä (en tiiä kun en oo kokeillu ilma). kyllä se on mulla kestäny vaikka poljen välillä nii lujaa ku jalasta lähtee. Kannattaa kokeilla. |
KoRn88. 19.01.2003 18:31:07 | |
---|
Mulla on tollane falam slam basaris. Kyllä se vissii vähä napsumman ääne antaa mutta ei kannata odottaa ihmeitä (en tiiä kun en oo kokeillu ilma). kyllä se on mulla kestäny vaikka poljen välillä nii lujaa ku jalasta lähtee. Kannattaa kokeilla. ookei. Mutta kertokaapa nuista iron cobran säädöistä ne joilla pedaali on. Pitäis saada tietää mitä kaikkee ihmeellistä pedaalissa on huonompiin verrattuna. ------------Stampeden rumpali--------------- |
afro 19.01.2003 19:11:02 | |
---|
En ole perehtynyt pedaaliin, mutta kävin Taman sivuilla ja kyllä näytti tosi laadukkaalta. Se nyt on tosin tiedetty. Mietin vain, että tarvitseeko kaikkia noita säätöjä mitä tuolla näkyi? Minä olen ainakin pärjännyt ihan peruspedaalilla mainiosti, vaikka vaihto on kyllä mielessä käynytkin. Ei kyllä auttanut sinua mitenkään, mutta tulipahan tilitettyä. ;) -afro- |
Vilhelmus 19.01.2003 19:15:02 | |
---|
Siis Iron Gobraahan on montaa mallia. Itellä on kokemusta vaan siitä halvimmasta HP20-mallista. Ei ollut mitenkään erikoinen. Ei mitenkään. Lisää diskanttia! |
KoRn88. 19.01.2003 19:36:10 | |
---|
no mä oon ajatellu sitä tama iron cobra power glideä eli se on iron cobra HP900PTW. Juu paljonhan siellä taman sivuilla sitä juttua oli, mutta helpottas ku vielä tajuais jotaki. heh. No ei mut iron cobran omistajat kertokaapas nyt kiltisti niistä säädöistä. Pakko saada tietää ku oon hankkimassa pedaalia. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Jaska 19.01.2003 21:12:09 | |
---|
Eli Iron Cobrissa, eli näissä HP900 jne. on säätöjä suraavanlaisia: -Boardin, eli läpyskän mille jalka asetetaan, kulmaa saa säädettyä porrastetusti -Pelkän nuijan kulmaa saa säädettyä -Tietysti jousen kireyttä saa säädettyä -Nuijan pään painoa saa säädettyä varressa olevalla "Beater balance":rilla. -Nuijan pään kulmaa saa säädettyä jotta joka isku olisi "flat", tasainen siinä ne luultavasti on, mutta joillakin saattaa olla lisättävää jos tosta jotain puuttuu joskus kaikki nuo säädöt saattaa olla aika turhauttavia johtuen monipuolisuudesta, mutta siihen tottuu |
KoRn88. 19.01.2003 21:28:48 | |
---|
Eli Iron Cobrissa, eli näissä HP900 jne. on säätöjä suraavanlaisia: -Boardin, eli läpyskän mille jalka asetetaan, kulmaa saa säädettyä porrastetusti -Pelkän nuijan kulmaa saa säädettyä -Tietysti jousen kireyttä saa säädettyä -Nuijan pään painoa saa säädettyä varressa olevalla "Beater balance":rilla. -Nuijan pään kulmaa saa säädettyä jotta joka isku olisi "flat", tasainen siinä ne luultavasti on, mutta joillakin saattaa olla lisättävää jos tosta jotain puuttuu joskus kaikki nuo säädöt saattaa olla aika turhauttavia johtuen monipuolisuudesta, mutta siihen tottuu Ok, kiitti. Tosiaan jos jollakin on vielä lisättävää niin siitä vaan. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Dr. Funkenstein 19.01.2003 21:58:29 | |
---|
Onkos kellään remon falam slam-patchia basarissa? Joo, mulla on falam slam ja powerstroke 3 Sonorin 20" hilite bassarissa. Eipä paljon tartte demppailla tuota, eli hyvin toimii. |
lkx 19.01.2003 22:19:43 | |
---|
Eli siis Iron Cobrassa saa säädettyä ihan mitä vaan ja miten vaan. nimim. KOKEMUSTA ON... tästä asiasta. Menkää kauppaan ihmettelemään. falam slam sfädäng bäng on ihan jees. There is no spoon... |
Gottarainen 19.01.2003 22:47:38 | |
---|
Jos ruuveja, joilla Iron Cobra kootaan kokonaisuudeksi, menee vääntämään liian kireälle niin niistä menee jengat. Älkäämme siis varmistelko ruuvien pysymistä hampaat irvessä... Go home and eat your fish. |
AC 20.01.2003 01:25:00 (muokattu 20.01.2003 01:26:46) | |
---|
Ok, kiitti. Tosiaan jos jollakin on vielä lisättävää niin siitä vaan. Jaska tuossa jo tärkeimmät mainitsikin, mutta liittyen ko. pedaaliin, falam-slammiin ja siihen että tekeekö se iskuista "napsahtavat": Falam-slam pidentää ainankin kalvon ikää, mutta en sanoisi että se tekee iskuista napsahtavamman. Tuossa Iron Cobra- pedaalissa voi vaihtaa beaterin. Vaihtoehdot ovat huopa (se mikä tulee mukana), kumi ja puu. Jos napsuvampaa iskun ääntä haluaapi niin kannatta kokeilla esim. kumista beateria. Mä ostin kumiset beaterit kesällä -02 ja hintaa niillä oli jotain 10e/kpl (kallis mokomasta, mutta enpä viittinyt käydä ite valmistamaan) Itelläni on 2kpl Iron Cobra HP900P -pedaaleita (eli kahdella bassarilla soitan), 1,5 vuotta oon niillä soitellu ja tyytyväinen olen ollut.
We are blind to the worlds within us, waiting to be born. |
oon soitellu 2 vuatta kyseisellä pedaalilla rolling glidellä ja olen ollut tyytyväinen omistan myös saman sarjan hihatstandi leverglide ja on hyvä |
Aegis 23.01.2003 09:39:26 | |
---|
Oon omistanu Iron Cobran n. vuoden ja oon ollu tosi tyytyväinen. Säädöt on tosi hyvät, pystyy säätämään melkein mihin vaan soittoon. Keep your toenails short
-Aegis- |
KoRn88. 23.01.2003 15:02:42 | |
---|
Oon omistanu Iron Cobran n. vuoden ja oon ollu tosi tyytyväinen. Säädöt on tosi hyvät, pystyy säätämään melkein mihin vaan soittoon. ok. Mut mitä meinasit tolla mihin vaan soittoon? tarkotiks että voi säätää nopeempaan ja hitaampaan vai? Ja saako sitä säädettyä sillain että se ois tosi löysällä. ku siinä mun paska milleniumissa ku laittaa liian löysälle niin ne jouset lentelee vittuun siitä ku siinä on vissiin niin paskat ne jousen kiinnitys systeemit. Tavoitteena ois että helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa saisin sen cobran. ------------Stampeden rumpali--------------- |
manix 23.01.2003 15:08:42 | |
---|
Sen kyllä saa halutessaan tosi löysälle. Ja ne jouset ei kyllä irtoile. "I'm holding on and I
find out the only way goes down.
And the weary drowns.
Better hold on tight."
- Daniel Brennare |
KoRn88. 23.01.2003 15:11:20 | |
---|
Sen kyllä saa halutessaan tosi löysälle. Ja ne jouset ei kyllä irtoile. juu. no sitä mun paskaa ei hirveen löysälle voi laittaa. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Iso-K 27.01.2003 14:06:42 | |
---|
jos ei oo tota falam slamii...eikä viittis paljoo maksaa niin kannattaa kokeilla tota roudarin teippii l. jeesus teippii...ja varsinkin semmonen paksumpi ilmastointi teippi toimii aika hyvin! Kalu - Rock 'til You Drop! |
WyW 27.01.2003 14:36:24 | |
---|
jos ei oo tota falam slamii...eikä viittis paljoo maksaa niin kannattaa kokeilla tota roudarin teippii l. jeesus teippii...ja varsinkin semmonen paksumpi ilmastointi teippi toimii aika hyvin! Ei missään nimessä! Myös tavallinen täplä tuppaa rullautuu siihen kalvolle ja liima nuijassa ei ole kiva juttu. Asiasta on kokemusta. Eli teippiratkaisut kannattaa heti suorilta unohtaa. Pööp. |
Joku vaa 27.01.2003 17:42:29 | |
---|
Voi olla että kun sulla korn on se EQ2 nii siihen ei välttämättä kannata mitää laittaa. menee vaa saundi... |