lapio 23.10.2004 18:32:21 | |
---|
Tulee neloselta. Katsooko/katsoiko kukaan? Luin kirjan viime keväänä ja pidin kovasti. En ole nähnyt tätä filmatisointia vielä. Liam Neeson tuntuu sopivan aika hyvin Jean Valjeanin osaan. Oletteko lukeneet kirjan? |
Joo, olen lukenut. Yksi mahtavimpia romaaneja ihmiskunnan historiassa. The road never ends for me, kid. |
Chrissie 23.10.2004 19:40:11 | |
---|
En katsonut, ja sille on hyvä syy: Olen käynyt Hesassa teatterissa tämän _musikaalin_ joskus katsomassa. Veeti Kallio oli pääosassa, ja se Metsäkedon poika. Nukuin ensimmäisen väliajan... Toinen oli parempi. Mielenkiintoisempaa oli seurata kapelimestarin viuhtomista. Liam Neeson tekee yleensä hyviä rooleja, samoin Uma Thurman. Nyt ei vain jaksanut edes yrittää katsoa mitä he saivat aikaan... Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Nimismies 24.10.2004 16:37:55 | |
---|
Ihan peruspätevä elokuva. Ei enempää eikä vähempää. For those about to ballad - we salute you! |
jussiohman 24.10.2004 19:21:35 | |
---|
Joksus aiemmin katoin. Pidin. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Eddie 24.10.2004 20:05:37 (muokattu 24.10.2004 20:05:57) | |
---|
Luin kirjaan perustuvan tarinan Aku Ankan taskukirjasta. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
gandar 25.10.2004 19:27:50 (muokattu 25.10.2004 19:28:24) | |
---|
Luin kirjaan perustuvan tarinan Aku Ankan taskukirjasta. Kuin myös. AATK 138, "Salaperäiset kyntteliköt" , kansitarina "Kaarle Suuren aarre". Taskarit ovat erinomainen tapa nauttia länsimaisen kirjallisuuden klassikoista kevyessä muodossa (Fahrenheit 541, Nuoren Wertherin kärsimykset, Odysseia jne. jne. ) /edit: Jaa mitenkä liittyi tähän ketjuun? No ei sitten mitenkään, en oikein jaksanut paneutua edes koko elokuvaan, vaikka puolet katsoinkin. Ceci n'est pas une signature |
Osmo 26.10.2004 11:35:18 | |
---|
Kuin myös. AATK 138, "Salaperäiset kyntteliköt" , kansitarina "Kaarle Suuren aarre". Taskarit ovat erinomainen tapa nauttia länsimaisen kirjallisuuden klassikoista kevyessä muodossa (Fahrenheit 541, Nuoren Wertherin kärsimykset, Odysseia jne. jne. ) Muistan ala-aste iässäni päteneeni uskonnontunnilla, kun kysyttiin että tietääkö kukaan mikä eläin on pyhä Intiassa. Tomakkana tiesin että lehmähän se, ja mistä tiesin, oli tietysti kiittämisen A-Ankan taskaria, jossa muistaakseni aku lähtee työntämään lehmää pois tieltä ja joutuvat toki vankilaan. Että saunan taakse he, jotka väittävät että Aku Ankat ovat huttua. Sieltä on kuule moni nuori saanut perussivistyksensä :) Ja alkuperäiseen viestiin palatakseni, oli hauska kertoa avovaimolleni leffan juonikulkua, koska olin lukenut kyseisen tarinan, mistäpä muualtakaan kuin taskukirjasta. Luuli että olin lukenut kiran. Pöh. Naama umpeen apina! |
vanttera 26.10.2004 12:32:59 | |
---|
Joo, olen lukenut. Yksi mahtavimpia romaaneja ihmiskunnan historiassa. Hähähä, olemme jostain samaa mieltä! Ihan sick. Lehvoja en ole nähny, mutta Mariukseen samaistunut tuhannesti. "Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?" |