Aihe: Kitaracombo vaativampaan makuun n.1000 E
1
PIM
20.01.2003 10:04:58
Jos transistorit ei aiheuta ihottumaa niin Tech21 Trademark 120 voisi olla hyvä ratkaisu. Siinä on kolme täysin erillistä kanavaa ja 120 vattia tehoa mutta muista ominaisuuksista ei mulla ole trakempaa tietoa. Hinta ainakin lähikaupassa 1085e.
Right now I'm fucking busy, or vice versa..
Kitarasankari
20.01.2003 11:10:52
en tiedä kyllä että sopiiko tää sun tarkoituksiin mutta suosittelen peavey classic50 comboa.
Pulla on inspiraation lähde...
Jester
20.01.2003 11:44:18

Ottaisin todella mielelläni vastaan mielipiteitä näistä vaihtoehdoista. Olen myös avoin erilaisille ehdotuksille. Kiitoksia jo etukäteen kaikille auttamaan vaivautuville.

Mesan DC-3 combo on loistava (pikku-?)vahvistin. Minulla on sisällä Vintage Black Shadow -elementti (50w), mikä ei ole mikään paras mahdollinen. Soundi on siinä jotenkin eloton ja tumma. Tarkoitus olisikin sopivan "sauman" tullen vaihtaa siihen Vintage 30:nen. DC:tä on tehty kyllä muillakin ämyreillä, mutta mikäli kohdalle sattuu V.B.S., kuten minulla, niin tiedät mitä tehdä... Vaarana DC:n hankinnassa on vain se, että Nomad voi jäädä nurkkaan pölyttymään.(mielestäni DC on parempi soundinen, kuin Nomad)
Veli
20.01.2003 13:39:32
Mesan DC-3 combo...

Joo, olen kyllä testannut DC-3:a joskus, ja ihan hyvältä vaikutti, erityisesti säröpuoli. Puhdas on ehkä Nomadissa hieman lämpimämpi / vähemmän kompressoitu. DC:n kliini varmaan toimiikin paremmin efektien kanssa kuin ilman. Myypä omasi minulle, niin vältyt kiusalliselta kaiuttimenvaihdolta... ;-)
Olli S.
20.01.2003 18:50:00

Katopas Thomannilta Fender Cyber Deluxe Comboa. Olen itse hankkimassa sellaista, ja tuntuu ihan järkevältä.
vale
20.01.2003 19:02:43
Ja kun meikäläisen täytys saada se Marsun Silver Jubilee 2553....!!! Jos joltain löytyy niin tarjoilkaa...
Rock n' Roll is only way to DIE
JLM
20.01.2003 19:03:43

Ehdotetaan nyt vielä Engl comboja. Jossain Helsingin soitinliikkeessä on niitä ihan testattavanakin kuulemma.
Veli
01.02.2003 09:23:03
Terve,

Kävin testailemassa useampia laitteita, ja niinhän siinä sitten kävi, että VHT:n 100W Pittbull Classic (2x12) lähti lopulta matkaan.

Vahvistimen volyymiskaala oli erittäin miellyttävä. Erilaisten tehosäätimien avulla kohtuullista soundia saa jo hyvinkin pienillä tehoilla, ja toisaalta meteliä riittää tarvittaessa niin paljon kun jaksaa kuunnella. Efektiluuppi ansaitsee erityisen kunniamaininnan (vaikka mix-potikkaa ei tosin ole). Todella selkeät saundit verrattuna edellisen Marsun "maan alta"-luuppiin.

Puhdas saundi ei ollut aivan lämpimimmästä päästä, mutta toimii efektien kanssa loistavasti. Säröpuoli oli kuitenkin se juttu, mikä sai ko. vahvistimen valitsemaan. VHT:sta lähtee täsmälleen sellainen fuusiosärö, jota olen etsinytkin; tarkka ja dynaaminen isommillakin särön määrillä. Kanavissa on myös tiettyä monipuolisuutta ja eq:lla saa paljonkin aikaan. Tietty ominaissaundihan VHT:ssa on, jota ei sinänsä pysty kokonaan toiseksi muuttamaan, mutta omaan soittotyyliin se sopii hyvin. Pitäisi varmaan tässä parin viikon VHT:lla soittelun jälkeen kaivaa Nomadi flight casesta ja alkaa vertailemaan...

Kiitoksia kaikille hyvistä ehdotuksista ja käyttökokemuksista, niistä oli hyvä lähteä tilannetta kartoittamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)