Cletus Awreetus 23.10.2004 11:05:43 | |
---|
Voisitteko viisaammat listata muutamia suomalaisia erityisesti perushevi/power-linjaa suosivia levy-yhtiöitä? Tattista jo näin etukäteen. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Vilhelmus 23.10.2004 13:22:29 | |
---|
Spinefarm Dynamic Arts Low Frequency Records ... katsohan www.imperiumi.net ja linkkilista.. "Mä en oo firma!"
- Bonham |
Akiman 23.10.2004 13:47:04 | |
---|
Voisitteko viisaammat listata muutamia suomalaisia erityisesti perushevi/power-linjaa suosivia levy-yhtiöitä? Tattista jo näin etukäteen. Dynamic Arts Jos Deathchain, Deathbound, Scorngrain ja Behexen edustavat perushevi/power-linjaa, niin mikä ettei, mutta eivätköhän kuulu kuitenkin hieman laajempaan skaalaan. Fireboxia kehuisin muuten jälleen kerran, mutta eipä taida sen lafkan doom/black/death ym. linjasta löytyä mieleistä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Vilhelmus 23.10.2004 16:00:59 | |
---|
Jos Deathchain, Deathbound, Scorngrain ja Behexen edustavat perushevi/power-linjaa, niin mikä ettei, mutta eivätköhän kuulu kuitenkin hieman laajempaan skaalaan. No luettelepa sitten vaikka muutama kymmenen kuvaukseen sopivaa yhtiötä. "Mä en oo firma!"
- Bonham |
No luettelepa sitten vaikka muutama kymmenen kuvaukseen sopivaa yhtiötä. mitä kiukuttelet |
Vilhelmus 23.10.2004 16:26:32 | |
---|
mitä kiukuttelet sitä jotta tyhjästä on paha nyhjästä "Mä en oo firma!"
- Bonham |
Johannes_t 23.10.2004 16:54:43 | |
---|
Aika harva lafka (poislukien ei kaupallista menestystä tavoittelevat) jättää sainaamatta hyvää bändiä genren takia. |
Deathrace King 23.10.2004 17:48:22 (muokattu 23.10.2004 17:49:17) | |
---|
Jos Deathchain, Deathbound, Scorngrain ja Behexen edustavat perushevi/power-linjaa, niin mikä ettei, mutta eivätköhän kuulu kuitenkin hieman laajempaan skaalaan.
Mutta Machine Men edustaa. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |