V.I.P 23.10.2004 12:43:39 (muokattu 23.10.2004 12:44:50) | |
---|
Onko jollain sattunut jäämään talteen eräs artikkeli Kalevasta, ehkä noin kuukausi takaperin, missä kerrottiin Oululaisstudioista ja niiden hinnoittelusta yms. (Sivun kokoinen juttu). Olen mennyt hukkaamaan sen ja nyt sille olisi todellista tarvetta, koska netistä ei löydy kuin isoimpien ja kalleimpien studioiden tiedot. Jos jollain on se tallessa ja viitsisi kertoa minulle studioiden hinnat ja osoitteet olisin todella kiitollinen. edit: niin ja verkko-Kalevasta ei löytynyt mitään. Allekirjoitus |
kivi 23.10.2004 12:52:22 | |
---|
Olen mennyt hukkaamaan sen ja nyt sille olisi todellista tarvetta, koska netistä ei löydy kuin isoimpien ja kalleimpien studioiden tiedot. Lohdutuksen sana tai ikävä totuus: hinta on jokaiselle kysyjälle eri, studiossa kuin studiossa. Toki voit käyttää lehtijuttua osviittana halvan ja kalliin eroa määritellessäsi. |
V.I.P 23.10.2004 13:05:31 | |
---|
Joka-tapauksessa se helpottaisi löytämään kaupungin vähän "ug":mmat studiot, joissa hintakin sitten todennäköisesti olisi halvempi. Mastervox ja Tonebox ovat sen +300e/pv , muita ei löytynytkään. Kalevassa oli muutama 150e - 200e/pv, myös äänittäjän kanssa joten, joten. Noh, pitää käydä kullakselta kysymässä jos ei keneltäkään artikkelia löydy. Tosin, toivon edelleen että löytyisi. Allekirjoitus |
Meisseli 23.10.2004 14:27:53 | |
---|
En lue Kalevaa, mutta saan sulle siittä kopion joka on killunut koulumme ilmoitustaululla jonkun aikaa. laita pikaviestinä sähköpostiosoitteesi niin yritän toimittaa sen sulle lähipäivinä. Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net |
mm.Qstudio oli tuossa jutussa kuvan kera. Kyseessä on Qstock -organisaation alla toimiva uusi studio. Ei löydy vielä netistä tietoa mutta kotisivut valmistunee piakoin. 160e+alv/päivä sis. äänittäjän. Tuolta saat lisätietoa: forsten@qstock.org Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea? |
Paperilyhty 24.10.2004 15:33:26 | |
---|
En tiedä, mutta eikö kirjasto säästä aika kauan vanhoja sanomalehtiä? Jos ei muuten löydy. Close your eyes
And forget your name
Step outside yourself
And let your throughts drain As you go insane...insane |
Tellervo 25.10.2004 11:18:44 | |
---|
En tiedä, mutta eikö kirjasto säästä aika kauan vanhoja sanomalehtiä? Jos ei muuten löydy. No säästää. Turhapäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm |
Krisu 25.10.2004 16:47:26 | |
---|
Yleensä julkaistuista jutuista saa kopion, joskus ilmaiseksi joskus nimellistä korvausta vastaan. Itse metsästin joku aika sitten erään lehtijutun vuodelta 1984 enkä muistanut muuta kuin vuoden suurinpiirtein. Että soitto Kalevaan varmaankin auttaa parhaiten tässä asiassa. |