Mohla 21.10.2004 17:54:19 | |
---|
sanoisin että paras kuulemani oli: "suurin sallittu sulake koko" keksittiin takahuoneessa ennen lavalle menoa, kun bändillä ei ollut mitään nimeä he kattelivat seiniin ja siitä se sitten löytyi..(nimi vaihdettiin myöhemmin! ;) -lainattu kaverilta! Ja minä soitan nykyään samassa bändissä yhden kyseisen suurin sallittu sulake koko-orkesterin jäsenen kanssa. Kyseinen poppoo on myös ollut lämmittämässä edellistä bändiäni. Kuulemma nimi oli tullut kun basisti (yllätys, yllätys!) oli katsonut jotain sulaketaulua, ja sitten oli välähtänyt. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Sävis 22.10.2004 22:16:13 | |
---|
Lauluyhtyeen nimi-aivoriihessä syntyneitä ehdotuksia: -Pimppamuumiot -Äpäräninjat -Pomppivat persreijät My name is James Bond, James Bond. |
NHR 23.10.2004 04:36:36 | |
---|
Ei sen niin väliä, vaikka bändillä olisi hiukan järjettömämpikin nimi, kunhan sitä ei vaihdettaisi vähintään neljään kertaan joka treenien aikanakin! SE se on järjetöntä. Mun bändikavereilla ainakin tuntuu näistä nimi-ideoista olevan "hieman" ylituotantoa. Hermot lähinnä menee, joten olen vetäytynyt tuosta nimikisasta jo aikoja sitten. Nyt ne tietysti lukee tän ja rankaisee seuraavissa treeneissä. ;) En siis ole niitä nimiehdotuksia pahemmin mieleeni painanut, mutta ainakin Urea Heppi -nimen alla muistan joskus esiintyneenikin. En tiedä onko se nyt niin järjetönkään, mutta ainakin aika mauton. Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
SamPpaa 23.10.2004 09:09:15 | |
---|
Hannu Linnanmäki ja Lonely Dicks Ehkä paikallisen taksikuskin nimi ei olisi ollut paras taiteilijanimi. Eihän me tuollasta oikeasti kehdattu mihinkään laittaa. |
Mä soitin bändissä nimeltä Necrophiliacs. Enää en oo paikkakunnanvaihdoksen vuoksi. Se oli semmonen hetken mielijohteesta keksitty nimi, kun piti reenikämpältä vuoroja jollain nimellä varata. Oh, heart of gold, spring time life and laughter borne, now you wander there alone
Down that way where life is a bad place, life is a sad place, always |
scorpions 25.10.2004 11:05:47 | |
---|
Ja minä soitan nykyään samassa bändissä yhden kyseisen suurin sallittu sulake koko-orkesterin jäsenen kanssa. Kyseinen poppoo on myös ollut lämmittämässä edellistä bändiäni. Kuulemma nimi oli tullut kun basisti (yllätys, yllätys!) oli katsonut jotain sulaketaulua, ja sitten oli välähtänyt. hyvä vaan jos tietää paremmin mistä se nimi on tullut! kun kaverien kautta tarina saattaa muuttua!;) "tyttö joka rakastui musiikkiin"
Scorpions- fan (f86) |