Jormaz 21.10.2004 22:03:59 | |
---|
...Mars-lennon täydellisestä lavastamisesta ... "Hups." So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
jannu 22.10.2004 05:23:08 (muokattu 22.10.2004 05:23:34) | |
---|
Miks aina pitää vastustaa kaikkee? Esim. Teräsbetonia? EDIT: *myhiö* "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Bee-äf 22.10.2004 10:36:06 | |
---|
Näin vain vikat minuutit tuosta joten en tiedä mainittiinko tätä siinä mutta jos aihe kiinnostaa niin kattokaa semmonen elokuva kuin Capricorn One, joka kertoo kuulennon täydellisestä lavastamisesta. Itse asiassa koko salaliittoteoria sai alkunsa tuosta elokuvasta... Mutta paras syy uskoa kuulentojen todellisuuteen on Neuvostoliitto - jos se olisi ollut feikkiä, he olisivat kyllä siitä melunneet. Ja jos sen pystyisi feikkaamaan, Neukut olisivat taatusti tehneet sen. Gagarinin lennon aitoutta sen sijaan epäilen. Tuo puhe 60-luvun teknologian alkeellisuudesta huvittaa... Itse asiassa, jos tietotekniikkaa ei lasketa, kova ja raskas teknologia on taantunut viimeisen 30 vuoden aikana, syynä energiakriisi. Jumbojetit perustuvat II maailmansodan aikaisiin pommikonekonstruktioihin, Concordet hiipuivat. 60-luvun ihmiselle ei ollut mikään saavutus mennä ulkoavaruuteen, nykyajan sukkulahökötykset eivät pääse räjähtämättä ulos ilmakehästä. |
NHR 22.10.2004 11:01:16 | |
---|
...nykyajan sukkulahökötykset eivät pääse räjähtämättä ulos ilmakehästä. Tai takaisin ilmakehään... Sukkulat ovat kyllä aika vanhoja jo. Myös ISS-avaruusasemaa monet arvostelivat tekniikaltaan vanhentuneeksi jo ennen sen valmistumista. Kannatan kyllä avaruustutkimusta ihan henkeen ja vereen, mutta siihen sijoitettuja rahoja ei varmaankaan ole käytetty ihan järkevimmällä mahdollisella tavalla. Tuskin käytetään jatkossakaan. Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
gheisari 22.10.2004 11:52:10 | |
---|
Esim. Teräsbetonia? Et ymmärrä varmaan huumoria? |
Malevolent 22.10.2004 12:54:43 | |
---|
Nykyisin kaikki voidaan väärentää ja tehdä Hollywoodissa. Mihinkään ei voi enää uskoa. Mistä tiedän että olen edes olemassa enkä ole vain joku tietokoneohjelma? Ehkä olin eilen joku toinen henkilö. Ehkä minut myöhemmin poistetaan tietokoneen kovalevyltä tilanpuutteen vuoksi. Siinäpä pulma mietittäväksi. Lainatakseni jotain filosofia (olikohan Descartes??): "Ajattelen, siis olen". Kaikki muu voi olla lumetta ja aistien luomaa harhaa, mutta ainakin sinun (tai siis minun) pitää olla olemassa, koska ne harhat tapahtuu sinulle/minulle. Kuulennoista sen verran, että mitä järkeä olisi ollut huijata kun se tekniikan kehittymisen myötä kuitenkin paljastuisi? |
rokkirami 22.10.2004 22:57:15 (muokattu 22.10.2004 22:57:29) | |
---|
Siltä vain kuitenkin tuntuu, että kuussa ravattaisiin jatkuvasti, mikäli se olisi mahdollista. Ja olisiko jenkeillä ollut varaa myöntää epäonnistumisensa? Ei todellakaan. Koko kommunistinen maailmahan olisi nauranut niille persettään repien. Heh. Miksi ihmeessä siellä nyt jatkuvasti ravattaisiin? Eihän siellä ole kuin kiviä. Ei jenkkeilläkään ihan kaikkeen turhaan ole varaa rahoja kaataa. Ja eihän ne kaikki lennot sitäpaitsi onnistuneet. |
Jani The Rock 22.10.2004 23:02:58 | |
---|
Heh. Miksi ihmeessä siellä nyt jatkuvasti ravattaisiin? Eihän siellä ole kuin kiviä. Ei Alaskassakaan ole kuin lunta ja susia, mutta siitä huolimatta se on osa UuÄsAata. Kuustahan sais kätsysti vaikka ohjustukikohdan. Tai kaatopaikan. Tai sinne vois rakentaa vaikka vankilan terroriyhteyksistä epäiltyjä varten. McDonaldskin voisi duunata sinne helvetin ison valomainoksen, joka näkyisi yöllä komeasti maahan saakka. Kyllä kuulle käyttöä löytyisi, jos vain pääsisivät sinne. The road never ends for me, kid. |
author 22.10.2004 23:12:00 | |
---|
Olipa mielenkiintoinen ohjelma. Siihen saakka kunnes Kumosivat salaliittoteoriat tekemättömistä kuulennoista aika tehokkaasti. Bugger. |
Krice 22.10.2004 23:27:09 | |
---|
Heh. Miksi ihmeessä siellä nyt jatkuvasti ravattaisiin? Kyllä siellä varmaan myöhemmin aletaan ravaamaan kun avaruuslentäminen kehittyy. Kuussahan oli muistaakseni harvinaista helium3:sta, joka on jonkin sortin hyödyke.. |
kuulkaas totuuden torvea! rauni leena-luukanen väitti että natsit kävivät kuussa jo -44. kyllä ne natsit kerkiää joka paikkaan! sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on! |
Alttoviulisti 23.10.2004 14:46:22 | |
---|
Tää oli kyl mielenkiintonen dokumentti. Aika vahvoja perusteluita oli molemmista, etten osaa sanoa että onko kuussa käyty vai ei. |
Qwarek 23.10.2004 14:48:03 | |
---|
En kyllä menisi uskomaan seniiliä farmaria jos hän sanoisi että kuussa ei ole oikeasti käyty. |
Jani The Rock 23.10.2004 15:29:44 | |
---|
En kyllä menisi uskomaan seniiliä farmaria jos hän sanoisi että kuussa ei ole oikeasti käyty. Hey! Mä voin olla farmari, mutta seniili?! Pientä rajaa. The road never ends for me, kid. |
rc 23.10.2004 16:02:09 | |
---|
On se hyvä juu että kyseenalaistetaan... mutta kun historialliset tosiseikat eivät ole uskonasioita, vaan historiallisia tosiseikkoja. Kuulentojen feikkaaminen onnistuu kyllä, mutta luulen että 60-luvun tekniikalla on paljon helpompi tehdä se oikeasti kuin feikata ne. Dokumentti perusteli asiansa sen verran hyvin, että epäilykselle ei oikein jäänyt sijaa. Nalle Puh nilettää |
rokkirami 23.10.2004 17:48:02 | |
---|
Ei Alaskassakaan ole kuin lunta ja susia. Eikös Alaskassa ole öljyä? |
Incarnation 23.10.2004 18:49:41 | |
---|
Eikös Alaskassa ole öljyä? Ja helvetisti arvometalleja. Jenkit teki kyllä helvetin hyvät kaupat silloin joskus kun ostivat Alaskan. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Qwarek 23.10.2004 18:57:14 (muokattu 23.10.2004 18:58:50) | |
---|
Kuulentojen feikkaaminen onnistuu kyllä, mutta luulen että 60-luvun tekniikalla on paljon helpompi tehdä se oikeasti kuin feikata ne. Niinkuin dokumentin lopussa sanottiin.. :) |
taikakameli 23.10.2004 22:16:07 | |
---|
Miks aina pitää vastustaa kaikkee? Koska ei ole parempaakaan tekemistä. "Laita se kynttilä pois päältä sit ku lopetat syömisen" -äitini |
Solex 24.10.2004 16:02:10 | |
---|
Hahah, oli kyllä kuulentojen kiistäjillä niin hataria ja väkisin väännettujä perusteluja ettäh... Sanoisin että 1960 -luvun lopulla kuulennot olivat helpompia toteuttaa kuin noin massiivinen huijaus. On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |