kid ego 19.01.2003 22:03:24 | |
---|
ajattelin tässä (vaihteeksi) aloittaa uuden, eksoottisemman kamppailulajin. yritin etsiä netistä kamppailuopistojen sivuilta tietoa kursseista ja hinnoista, mutta se oli liiallisen työn ja tuskan takana. kertokaapa siis, missä ja millä hinnalla espoon/helsingin alueella voi harrastaa escrimaa, kalia tai capoeiraa! vastauksillanne tuette harrastelijamuusikon mielenterveyttä. get the funk out! |
wiljo 19.01.2003 22:04:49 | |
---|
kirakira ruuju, pinku no piichi. |
kid ego 19.01.2003 22:26:53 | |
---|
kävin, mutta noista linkkikokoelmista on turhauttavaa etsiä. helpointa tietenkin olisi, jos ihmiset kertoisivat vähän omia kokemuksiaan. melko monella seuralla on niin mahdottoman epäselvät kotisivut, ettei niistä ota erkkikään selvää. get the funk out! |
Mitä suotta. Nakkikioskilla baari-illan jälkeen oppii puolustautumaan. Vanhat basistit eivät kuole. He vain haisevat siltä.. |
kid ego 20.01.2003 21:42:49 (muokattu 20.01.2003 21:43:24) | |
---|
Mitä suotta. Nakkikioskilla baari-illan jälkeen oppii puolustautumaan. pointti ei ollutkaan puolustautumaan oppimisessa, vaan kunnon ylläpitämisessä/kohottamisessa. kyllä mä tarpeen tullen puoleni pystynen pitämään? ja olen nopea juoksemaan karkuun. EDIT: jatkoin ajatusta. get the funk out! |
porpapappaa 20.01.2003 22:08:00 | |
---|
Jos vain kunnon takia harjoittelemaan tahdot,niin Muay Thai on fyysisesti ehkä raskain k-laji. KAMPPAILUlajit ovat huomattavasti ip-lajela vaativampia,mitä kuntoon tulee. |
Bbasisti 20.01.2003 22:49:58 | |
---|
pointti ei ollutkaan puolustautumaan oppimisessa, vaan kunnon ylläpitämisessä/kohottamisessa. kyllä mä tarpeen tullen puoleni pystynen pitämään? ja olen nopea juoksemaan karkuun. EDIT: jatkoin ajatusta. Joo no toi oli lähinnä turha heitto. En vaan jaksanut vääntää väsynyttä hymiötä perään.
Vanhat basistit eivät kuole. He vain haisevat siltä.. |
kid ego 21.01.2003 02:30:00 (muokattu 21.01.2003 02:30:32) | |
---|
Jos vain kunnon takia harjoittelemaan tahdot,niin Muay Thai on fyysisesti ehkä raskain k-laji. KAMPPAILUlajit ovat huomattavasti ip-lajela vaativampia,mitä kuntoon tulee. joo, mä olen harrastanut aiemmin karata, jujutsua ja kick boxingia. jos en löydä edulliseen hintaan lähialueelta escrima-, kali-, tai capoeira-kursseja, jatkan varmaan potkunyrkkeilyä tai vaihdan thaihin. thainyrkkeilyn valitsisin kick boxingin sijaan sen takia, että kurssit eivät ole niin täynnä. get the funk out! |
Fortune 21.01.2003 10:09:23 | |
---|
Hö, minä olen luullut capoeiraa joksikin musiikinlajiksi. Tai sitten joksikin rikkaiden folkmuusikoiden asuinalueeksi. Huono. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
kid ego 21.01.2003 14:03:06 | |
---|
Hö, minä olen luullut capoeiraa joksikin musiikinlajiksi. Tai sitten joksikin rikkaiden folkmuusikoiden asuinalueeksi. Huono. capoeira on brasilialainen kamppailulaji, jossa on myös tanssiliikkeitä. kun taistelulajit olivat siellä päin kiellettyjä joskus satoja vuosia sitten, capoeira naamioitiin tanssiksi. jos olet pelannut tekkeniä, muistat varmaan hahmot eddy ja tiger, joiden liikkeet olivat capoeiraa. get the funk out! |
Fortune 21.01.2003 16:30:27 | |
---|
jos olet pelannut tekkeniä, muistat varmaan hahmot eddy ja tiger, joiden liikkeet olivat capoeiraa. No en o. Onko se jokin f**kin' PS-peli? Tai tehty vuoden 1993 jälkeen ;)
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |