Nopeejanis 13.10.2004 21:01:44 | |
---|
Toimii se mulla ainakia. Mitennii paskana? Alusta vajaa pari minuuttia toimii normaalisti ja sitten video pysähtyy ja alkaa skippailemaan pitkiä pätkiä eikä niitä pysty katsomaan. Koko videossa on vain muutama lyhyt pätkä jotka toimivat. Tietäisiköhän joku mistä kyseinen onglema saattaisi johtua? |
Diablero 13.10.2004 21:07:26 | |
---|
Eikun itseasiassa sekoilinkin, otin omani muualta. sori Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
goose 14.10.2004 00:37:05 | |
---|
Koetin könytä tonne ftp serverille, pääsin, mutta tyhjää näyttää? U2 - "How to Dismantle an Atomic Bomb" come out 23.11.04 |
voltasparta 14.10.2004 10:43:51 | |
---|
toi 93 lepakon keikka tökkii Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Aukikco 14.10.2004 12:47:16 | |
---|
Minua ei kannata syyttää noiden tiedostojen toimimattomuudesta, en ole ehtinyt noita kaikkia edes katsoa. Jos joku omistaa toimivia versioita (Diablero, en nyt muista toimiko tuo In Memoriam minulla, mutta jos tuo nyt on joku rikkinäinen versio niin viitsitkö uploadata minulle toimivan?) Ja edelleenkin niitä puuttuvia videoita saa lähettää. |
Aukikco 14.10.2004 12:48:18 | |
---|
Ja PS, kun nyt tässä duunikoneella kokeilen tuonne FTP:lleni loggautumista, niin hyvin näyttää toimivan. En kykene arvioimaan mikä teillä, joilla se ei toimi, voisi olla vialla. |
voltasparta 14.10.2004 13:09:54 | |
---|
en mä ainakaan ketää syytä. ite senkin imuroin soulseekistä joskus vuonna miekka ja kivi. jabaa :o Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Diablero 14.10.2004 17:18:56 | |
---|
Minua ei kannata syyttää noiden tiedostojen toimimattomuudesta, en ole ehtinyt noita kaikkia edes katsoa. Jos joku omistaa toimivia versioita (Diablero, en nyt muista toimiko tuo In Memoriam minulla, mutta jos tuo nyt on joku rikkinäinen versio niin viitsitkö uploadata minulle toimivan?) Ja edelleenkin niitä puuttuvia videoita saa lähettää. Joo laitan ku pääsen tonne. Siis pääsen kyllä loggautumaan sisään mutta sit ei tapahdu mitään. sama velipojan koneelta, ei vastaa pingiin Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
Milkop 15.10.2004 10:50:44 (muokattu 15.10.2004 11:00:21) | |
---|
Itse en jaksanut ladata kuin ton Top40 liven, ku oli niin mahdottoman hidasta. Hyvä oli meininki pojilla ja Remun kommentit oli myös hauskoja. Eli kyllä tuo video toimi, noita Lepakon keikkoja en uskaltautunut edes kokeilemaan, ku oli sen verran hidasta. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
voltasparta 15.10.2004 10:59:50 | |
---|
must se remu vaikutti tosi dorkalta. pete oli jees :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Aukikco 18.10.2004 15:24:33 | |
---|
Hmm, enpä tiedä mikä on vikana. Hitaus johtunee siitä, että käyttäjiä on ollut jotain viisi-kuusi kerralla useimmiten. Öisin näyttää valuvan nopeammin. En sitten tiedä, pitäisikö suoraan rajoittaa tuota yhteyksien määrää? CHIN-GA! |
Krisu 18.10.2004 23:47:01 | |
---|
Hmm, enpä tiedä mikä on vikana. Hitaus johtunee siitä, että käyttäjiä on ollut jotain viisi-kuusi kerralla useimmiten. Öisin näyttää valuvan nopeammin. En sitten tiedä, pitäisikö suoraan rajoittaa tuota yhteyksien määrää? Vai olisko kannattanut pakata noi jo valmiiksi, olis käyttäjiä "linjoillla" vähemmän yhtäaikaa. |
Anarkiapurilainen 19.10.2004 14:40:52 | |
---|
Vai olisko kannattanut pakata noi jo valmiiksi, olis käyttäjiä "linjoillla" vähemmän yhtäaikaa. Levityksessä olevat videot ovat kai DivX tai Xvid-pakattuja, eikä niitä saa enää pienemmäksi millään normaalilla tiedostojen pakkauksella (zip, rar, etc) jos sitä tarkoitit. Voisi olla ehkä fiksumpaa laittaa nuo videot jollekin BitTorrent-trackerille, tulisi kaista paremmin jaettua. Osaisikohan joku tuollaisen tempun tehdä? Yleistä-palstalla on ollut keskustelua bootleg-trackereista, ehkä jollekin näistä voisi videot laittaa: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=1&t=64772&o=0&co=0 |
sir.henry 21.10.2004 21:46:56 | |
---|
Löytyskö hei joltain tuota Between the trees biisiä? Sitä kun ei ilmeisesti enää mistään laillisin keinoin saa? (Tietysti divareista jne, mutta kuitenkin...) And she said losing love is like a window in your heart. |
Henga 21.10.2004 23:03:40 | |
---|
Löytyskö hei joltain tuota Between the trees biisiä? Sitä kun ei ilmeisesti enää mistään laillisin keinoin saa? (Tietysti divareista jne, mutta kuitenkin...) jokuhan sen vois uploadata. mulla ei tällä hetkellä ole kaistaa, ehkä tulevaisuudessa.. |
Aukikco 21.10.2004 23:29:33 | |
---|
Pistin ftp:lle Reissue Bonus CDs -kansion josta saa noi muutenjulkaisemattomat biisit. CHIN-GA! |
Loistavaa! Kiitos tästä. Nyt ftp-serveri on varmaan pois päältä? Aamupäivällä ja nyt kokeilin logata. And she said losing love is like a window in your heart. |
Burana2 23.10.2004 17:04:45 | |
---|
Lisätäänpäs tällänen kysymys, että onko Kinston Wallin levyistä tehty vinyylijulkaisuja? |
Tarkastaja 24.10.2004 00:17:26 | |
---|
Lisätäänpäs tällänen kysymys, että onko Kinston Wallin levyistä tehty vinyylijulkaisuja? Ei ole vinyyliä. |
Roberto 24.10.2004 10:37:56 | |
---|
Pistin ftp:lle Reissue Bonus CDs -kansion josta saa noi muutenjulkaisemattomat biisit. Nämä kun on julkaistua materiaalia, niin voisi olla viisaampaa jättää ne pois jakelusta. Videot kun on enempi sellasta "yleistä omaisuutta" (vaikka kyllä niillekin tekijänoikeutensa haltijat löytyy) niin ne on jotenkin ihan jees.. tai ainakaan niiden oikeudet ei ole jollain multikansallisella byroolla. |