Aihe: Maiden taas suomeen 6.7.2005!
1 2 3 4 5 6 716 17 18 19 20
tompoison
21.10.2004 20:20:08
Viimeksi Meideniä lämpätessään, Megadeth oli ihan käsittämättömän vaisu?

Kuka muistaa? Oonko väärässä? Olinko ehkä vaan kännissä?

Samaa olen kuullut, mutta voin vakuuttaa että -01 Oulun keikalla Megadeth oli tajuttoman kovassa vedossa. Yli kaksi tuntia älyttömän tiukkaa rypistystä ja pääsipä Mustaine näyttämään keskisormea yleisöllekin. Uusi line-up ei vaikuta todellakaan miltään tunarijengiltä ja uskoisin, että heebot sopivat ehkä vielä paremmin bändiin kuin edelliset naamat (Pitrelli, Degrasso). Menzaa korvaavaa show-miestä saa etsiä, mutta Eidolonia kuunneltua ei ole epäilystäkään Shawn Droverin patterointitaidoista.

Jos bisse maistuu, niin voishan sitä jäädä kuuntelemaan number of the beastin.
Jaff
21.10.2004 20:30:46 (muokattu 21.10.2004 20:34:41)
Samaa olen kuullut,
Olin itse paikalla, huhu ei pidä paikkaansa :D Tuo keikka oli itselleni yksi merkittävimpiä joita olen päässyt todistamaan, toisin sanoen perkeleen vakuuttava esitys.

uskoisin, että heebot sopivat ehkä vielä paremmin bändiin kuin edelliset naamat (Pitrelli, Degrasso). Menzaa korvaavaa show-miestä saa etsiä
Tosi on että Menzaa korvaavaa show-miestä saa hakea, mutta myös DeGrassoa korvaavaa show miestä saa hakea. Heebe oli paras mahdollinen korvaaja Menzalla mitä tulee näyttävään soittotyyliin. Olen aika ällikällä lyöty mikäli Eidolon mies potkii DeGrassoa live-esiintymisessä nivusille.

En kyllä uskonut aikoinaan että DeGrassostakaan olisi Menzalle edes välttävää korvaajaa, toisin kävi. Toista yhtä kovaa korvaajaa en enää usko löytyvän, mutta toivossa joskus hyvä elää, itse en usko ennen kuin näen.
Robert
21.10.2004 20:54:59
Mutta jos kyseessä on kerran neljän ensimmäisen levyn biisit, niin tuskinpa ne powerslavelta mitään veivaa...? Vaikka olisihan se hienoa...
Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli?
Akiman
21.10.2004 20:58:11

Mutta jos kyseessä on kerran neljän ensimmäisen levyn biisit, niin tuskinpa ne powerslavelta mitään veivaa...? Vaikka olisihan se hienoa...

Bruce ei haastattelussa rajoittanut tuota kovin rankasti. Puhui jopa ajan IM-Somewhere materiaalin soittamisesta.

Aina parempi. :)
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Robert
21.10.2004 21:06:44
Bruce ei haastattelussa rajoittanut tuota kovin rankasti. Puhui jopa ajan IM-Somewhere materiaalin soittamisesta.

Hrrr... Olisi hienoa kuulla niitä Somewheren komppeja oikein livenä. Aika sairasta tykitystä, ottaen huomioon että hra McBrain naputtaa yhdellä basaripedaalilla.
asa
22.10.2004 05:02:45

Hrrr... Olisi hienoa kuulla niitä Somewheren komppeja oikein livenä. Aika sairasta tykitystä, ottaen huomioon että hra McBrain naputtaa yhdellä basaripedaalilla.

... odottaa ensimmäistä vatipäätä, joka jaksaa ruveta jauhamaan Nickon "Tuplapedaaleista".
UP THE IRONS!
Flash
22.10.2004 09:31:37

Samaa olen kuullut, mutta voin vakuuttaa että -01 Oulun keikalla Megadeth oli tajuttoman kovassa vedossa.

Komppaan tätä. Eroa siihen paria vuotta aikaisempaan Maidenin lämppäyskeikkaan oli kuin yöllä ja päivällä
There Is A Light That Never Goes Out
Prowler
22.10.2004 14:18:55
Pakkohan tonne on lähtee.
Against Humans!
Pelsi
22.10.2004 14:26:41

Vooihh... Jos tulis vaikka Caught Somewhere In Time niin hunajata pursuaisi joka reiästä.
Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea!
Da Make
22.10.2004 19:50:58
Pakko päästä taas. Ja kentälle tietty riehumaan.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
FatSam
22.10.2004 20:27:06

Kyllä sillä on ainakin livenä ollut kaksi pedaalia! Jo kauan... Eihän noita nyt kukaan yhdellä pedaalilla.
FatSam - the most man of them all.
Da Make
22.10.2004 20:28:57
Hehe, Simo Frangenin ohjelmassa oli IronMaiden aiheisia kysymyksiä juuri äskön.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Antti1997
22.10.2004 20:30:00
Hehe, Simo Frangenin ohjelmassa oli IronMaiden aiheisia kysymyksiä juuri äskön.

Mut eihän se heppu vastannu niihin?
"If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset
Da Make
22.10.2004 20:40:19
Mut eihän se heppu vastannu niihin?

En tiedä kuulin broidilta.
Robert
22.10.2004 20:48:19
Kyllä sillä on ainakin livenä ollut kaksi pedaalia! Jo kauan... Eihän noita nyt kukaan yhdellä pedaalilla.

Argh... Oletko katsonut Rock In Rion?
Da Make
22.10.2004 20:57:59

No voi helvetti tätä perseilyä... Löytyykö jotain kriittisempää kuin yhen jätkän bassari pedaalit?
FatSam
22.10.2004 21:00:02

Olen, yksi pedaali (muka). Mutta olen kuullut että Harris editoi sen dvd:n siten, että ne pedaalikuvat oli kuvattu erikseen jossain studiossa, jotta McBrainin sädekehä ei himmenisi.
FatSam - the most man of them all.
Robert
22.10.2004 21:59:06
No voi helvetti tätä perseilyä... Löytyykö jotain kriittisempää kuin yhen jätkän bassari pedaalit?

Taidan olla aika tyhmä kun en ymmärtänyt edellistä lausetta.
Paperilyhty
22.10.2004 23:35:17
Tuli tässä listailtua neljän ensimmäisen levyn kappaleita, joita kuulisi todella mielellään keikalla ja vaikka siihen on saatanasti aikaa vielä, niin pistän tämän listan huvikseni tähän.

Remember Tomorrow
Phantom Of The Opera
Strange World
Wrathchild
Killers
Purgatory
Twilight Zone
Drifter
Children of the Damned
The Prisoner
22 Acacia Avenue
Where Eagles Dare
Revelations
Flight Of Icarus
Die With Your Boots On
To Tame A Land
Aces High
Two Minutes To Midnight
Flash Of The Blade
Rime Of The Ancient Marine
Powerslave

Enemmän ja vähemmän soitettuja kappaleita. Ei tule tässä ihan äkkiä mieleen, että miten pitkiä keikkoja IM on nykyään soitellut, mutta kaiketi se menee johonkin 20 kappaleen suuntaan. Tuossa listassa on kyllä jo sellaisia herkkuja, ettei sinne montaa superhittiä edes kaipaa sekaan.

Mutta vastahan nuo Die With Your Boots On ja 22 Acacia Avenue tuli kesän 2003 keikalla. Muuten allekirjoitan tuosta listasta ainakin kaiken Killers-matskun,
Aces High'n ja ehdottomasti Powerslaven!!
Close your eyes And forget your name Step outside yourself And let your throughts drain As you go insane...insane
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)