Edward 22.10.2004 09:18:50 | |
---|
Kiertelin eilen Staadenin mysiikkikaupat läpi ja koitin etsiä sopivaa vaffaria sellaiseen hiukan rankempaan poppikseen, eli melkein rokkiimeininkiin. Koitin mm. Mesaa, Orangea ja Engeliä, mutta korvaani parhaat soundit tuotti Craten V3112 putkivehje. Ihan perkeleen hyvät cleanit, eikä säröissäkään ollut valittamista. Ajattelinpa ostaa. Mutta sitten, selailin vähän hintoja. Eli kun tämä vehje on Jenkeissä tehty, niin tuleeko siihenkin Suomessa samanlainen hintaharppaus kuin esim. Mesoihin? Ebayssä vahvari oli alle 400€ ja Levytukussa ja Huttusella tonnin molemmin puolin. T-kauppa ei myy ollenkaan. Mikäpä siis ratkaisuksi? Tilaanko sokkona jostain Jenkkilästä, vai maksanko sen ylim. 500€ ja otan Suomen takuun vehkeeseen? Jaa niin tosiaan, kommenttia vahvarista saa myös antaa. Millainen on esim. laitteen luotettavuus, kuulin, että kuluttaisi putkia ainakin aika rivakkaan tahtiin? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Pluto 22.10.2004 11:08:55 | |
---|
Heppi! Ei mulla enää muuta kuin että tuo Jenkeistä tilaaminen olisi varmaan aika hankalaa näin niinkuin sähköjen puolesta. Siellä kun on eri jännite verkkovirrassa, minkä takia muuntaja pitäisi varmaan vaihtaa. Ellet sitten saa jotenkin tilattua suoraan eurooppalaiselle jännitteelle tehtyä versiota. Tai ehkä sen muuntajan saisi myös modattua jotenkin. Joku asiantunteva vahvariguru voisi varmaan kertoa enemmänkin, minä olen sosiologi. =) Dillon, you son of a bitch! |
Edward 22.10.2004 11:22:48 | |
---|
Heppi! Ei mulla enää muuta kuin että tuo Jenkeistä tilaaminen olisi varmaan aika hankalaa näin niinkuin sähköjen puolesta. Siellä kun on eri jännite verkkovirrassa, minkä takia muuntaja pitäisi varmaan vaihtaa. Ellet sitten saa jotenkin tilattua suoraan eurooppalaiselle jännitteelle tehtyä versiota. Tai ehkä sen muuntajan saisi myös modattua jotenkin. Joku asiantunteva vahvariguru voisi varmaan kertoa enemmänkin, minä olen sosiologi. =) Keppiheppi. Juu sitä määkin. määmää. Jos antais sen TF300:en vaihdossa. Mitähän siitä sais? Tai jos löis niitä myyjiä vähän.. Sosiologi. Pöh;) Meinaaksä muuten vetää sen Yliopiston loppuun vai jätätkö kesken sen lentojuban takia? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Pluto 22.10.2004 11:33:06 | |
---|
Keppiheppi. Juu sitä määkin. määmää. Jos antais sen TF300:en vaihdossa. Mitähän siitä sais? En kyllä ossaa sannoo yhtään. Ehkä jonkun parisataa eukkoa. Tai sitten ei. Tai jos löis niitä myyjiä vähän.. Ne haluaa sitä. Sosiologi. Pöh;) Meinaaksä muuten vetää sen Yliopiston loppuun vai jätätkö kesken sen lentojuban takia? Juu, mä rupesin nyt lukemaan tiedotusoppia, yritän tehä siitä itteni kandiksi vielä. Olis sitten täältäkin joku tutkinto. Saan sen melkeen jo tehtyä ens kesään mennessä. Dillon, you son of a bitch! |
Edward 22.10.2004 12:55:45 | |
---|
En kyllä ossaa sannoo yhtään. Ehkä jonkun parisataa eukkoa. Tai sitten ei. No jos löis niin antaiskohan kolmesataa? buhhahhaa. Tänään on perjantai. Ne haluaa sitä. Mä kysyn niiltä tänään. Juu, mä rupesin nyt lukemaan tiedotusoppia, yritän tehä siitä itteni kandiksi vielä. Olis sitten täältäkin joku tutkinto. Saan sen melkeen jo tehtyä ens kesään mennessä. Miten nää meidän threatit menee aina tällasiks. Mutta good for you. Meikäläinen valmistuu varmaan viiskymppisenä ojentajaks. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Onhan niitä 230V/110V-muuntajia olemassa juuri ameriikan laitteita varten. Eli verkkomuuntajaa (joka on varmaan kallein osa vahvistimissa) ei tarvitse vaihtaa. Nam. |