Jack_J 21.10.2004 15:52:56 | |
---|
Omistan tuollaisen japanin tokai lessu kopion ja siihen tuikkasin kiinni seymour duncanin sh-1 mikit. saundi on aivan mahtava mutta kun soittaa vähän enemmän täysillä mikit kiertävät aivan pirusti. kyllä, ymmärrän että mikit kiertävät kun soitetaan kovaa mutta eivät todellakaan näin paljon. onkohan tämä asiaan kuuluvaan kyseisillä mikeillä vai onkohan vikaa komponenteissa? |
Niq 21.10.2004 19:35:50 | |
---|
Omistan tuollaisen japanin tokai lessu kopion ja siihen tuikkasin kiinni seymour duncanin sh-1 mikit. saundi on aivan mahtava mutta kun soittaa vähän enemmän täysillä mikit kiertävät aivan pirusti. kyllä, ymmärrän että mikit kiertävät kun soitetaan kovaa mutta eivät todellakaan näin paljon. onkohan tämä asiaan kuuluvaan kyseisillä mikeillä vai onkohan vikaa komponenteissa? Onko kierto normaalia kielten värinää vai hallitsematonta ujellusta? Onko kuinka vanhat nuo mikit? Käämi on voinut löystyä ajanmittaan ja aiheuttaa kiertämistä. Tähän auttaa vahaus. Onko mikit kiinni kitaran puuosissa suoraan vai jousten ja ruuvien varassa? Onko vahvistimen gainit täysillä? Nuo SH-1:set voi olla jonkun verran tehokkaammat kuin alkuperäiset mikit joten välttämättä ei samoilla gain-asetuksilla voi soittaa kuin ennen. Minulla ei kylläkään mitään kierto-ongelmia ollut SH-1:sen kanssa ikinä. |
Volle 21.10.2004 20:04:52 | |
---|
Nam. |
seymour duncanin sh-1 mikit kiertävät aivan pirusti. ohhoh.. en oo kyllä moista kuullu. Ei mulla oo ei sitte yhtään mitään ongelmia omien seymourien kans. Jazz ja dimebucker. Voimaa!! Nopeutta!! |
Jack_J 22.10.2004 11:53:29 | |
---|
Onko kierto normaalia kielten värinää vai hallitsematonta ujellusta? Onko kuinka vanhat nuo mikit? Käämi on voinut löystyä ajanmittaan ja aiheuttaa kiertämistä. Tähän auttaa vahaus. Onko mikit kiinni kitaran puuosissa suoraan vai jousten ja ruuvien varassa? Onko vahvistimen gainit täysillä? aikalaillahan tuo hallitsematonta ujellusta on. eipä ole vuottakaan vanhat nuo mikit ja niinkun lessuissa yleensä jousien ja ruuvien varassahan nuo ovat. ja täysillähän nuo gainit on. en usko että vahailemaan kannattaa alkaa sillä minulla on kyllä vakaa usko SD:n vahailuihin ainakin noin uusilla mikeillä. ja tietystihän nuo mikit tehokkaammat on kun tokain omat PAF kopiot mutta en nyt ajatellut sen noin paljon vaikuttavan. jos muunlaisia ratkaisuja ei onkelmaan löydy uskon suosiolla että vika on käyttäjässä. täytyy sitten vaan vääntää sitä gainia hieman alaspäin. kirotut hyvät mikit... :) |
Mrezzye 22.10.2004 12:01:33 | |
---|
Älä soita ihan siinä vahvarin edessä tai käännä se volume kitarasta aina kiinni, kun et soita. Onnistuu se vauhdissakin. Itse veivaan sen aina nollaan, jos tulee edes pieni soittamaton kohta, vaikkei mulla mitään kiertopulmaa olekaan. Jos gainit ja volumet on vahvarista kaakossa, niin kyllä joka mikki alkaa huutamaan niissä olosuhteissa. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Pahkis 23.10.2004 17:15:04 | |
---|
Vai olisko niin että SD:n laatu on huonontunut? Näin ainakin ameriikan voorumeilla huhutaan, että kun on niin iso virma että. roundwound strings = palloksi käärityt pikkuhousut |
Sami Koivisto 26.10.2004 16:22:48 | |
---|
Koitappa tiputtaa mikkien korkeutta. Mulla kiersi, kun liian lähellä kieliä. "This goes to eleven" |