Surusilmä 20.09.2004 15:03:13 | |
---|
Mä taas tykkään seurata muatia ja keräilen minua miellyttävät vaatteet...cosmopolitan lehes on välil hienoi vaattei..mut demis ne on tarkotettu massa teineille... |
Iskra 27.09.2004 22:29:27 | |
---|
Jos tarvitsen uutta vaatetta, niin yleensä sitä on melkein pakko ostaa ns. trendikästä, kun kaupoista harvemmin muuta löytyy. |
Black widow 01.10.2004 10:01:01 | |
---|
Musiikkimaku on varmaan eniten vaikuttanu pukeutumiseen...mustaa mustaa ja joskus korostan asuvalintaani mustalla. Ite teen suurimman osan vaatteista, koska asun käpykylässä ja muutenki sellaset vaattet, mitä tahtoisin pitää on ihan vukin kalliita. Ei trendit niinkään vaikuta, paitsi viime talvena ja kesänä H&M:ltä löyty korsetteja järkihinnoin...*minä en koskaan käytä Henkkamaukan vaatteita:):):):)*niin...jos joku nyt sai mun kirjotuksesta selvää niin hyvä on. I'm my own enemy! |
Belial 02.10.2004 21:35:09 | |
---|
ne vaatteet mitä lattialta löytyy... jos löytyy... muuten jotain vanhoja kirppikseltä ostettuja vaatteita...tai pelkkää mustaa...riippuu päivästä. eli en seuraa "muotia". Dry your eye
Soulmate dry your eye
'Cause Soulmates never die |
merisiili 08.10.2004 13:04:25 | |
---|
Enpä noista trendeistä tiedä. Nightwish t-paita päälle ja menoksi. Siinä se. |
Fuzzball 08.10.2004 23:40:27 | |
---|
Olen varmaan vitun epätrue jos myönnän omistavani niin kulutetut farkut kuin ryppykauluspaidankin.. No sitten meitä on kaksi=) Tossun alla oleva tohvelieläin. |
Leper Messiah 09.10.2004 12:01:34 | |
---|
ei mitenkään Naiminen on brutaalia, mutta mukavaa. Muistakaa että silloin molempien on nautittava: Sekä miehen että mulkun.
-Caine |
Paijukainen 09.10.2004 20:30:29 | |
---|
Trendit vaikuttaa mun pukeutumiseen niin, että pyrin pitämään erilaisia vaatteita kun mitä on muodissa. Paitsi jos ne sattuu näyttämään hyvältä. ..no ehkäpä noin karkeasti sanottuna.Vaikka voihan tuolta kauppojen hyllyiltä satunnaisesti sen verran hienojakin poimintoja tehdä että voi täydentää omaa "tyyliään". mutta kyllähän se ottaa nuppiin kun kadulla tulee vastaan toinen vaan toistaan enemmän muistuttavia henkilöitä. Persoonallisuus kunniaan. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
L.C.F 10.10.2004 13:06:27 | |
---|
Pistän semmosta vaatetta päälle ku ite tykkään, eli en tosiaankaa minkää helevetin muodin peräsä juokse! vituttaa semmone... snää |
kimmokel 12.10.2004 18:44:59 | |
---|
Ei oikeastaan vaikuta millään tavalla. |
Alttoviulisti 12.10.2004 20:09:03 | |
---|
No eipä muoti vaikuta mitenkää mun vaatetukseen, ehkä jotain vivahteita/kivoja juttuja vaatteista. |
mtt76 12.10.2004 22:44:51 | |
---|
Trendit vaikuttavat pukeutumiseen lähinnä siten, että joinakin vuosina on helppo löytää kaupoista sopivia vaatteita, toisina taas lähestulkoon toivotonta. Oma tyyli on siinä mielessä löytynyt, että alitajuisesti haen samankaltaista kuin aina ennenkin :) Värivalikoima on tosin kasvanut aina-vaan-mustasta tummanvihreän ja -sinisen kautta jo hieman väljemmille vesille. Olen sitä tyyppiä, etten millään jaksaisi kompata kaupoissa etsimässä, joten mainokset on pakko lukea. Heräteostoksia en silti koskaan tee, ostan vain sen minkä tarvitsen (ja mitä siis myös varmasti käytän). Tältä osin trendien mainonta menee ainakin mun osalta hukkaan. |
tillotson 15.10.2004 11:22:02 | |
---|
Täällä on paljon ihmisiä joihin eivät trendit vaikuta millään lailla.. voiskohan siitä päätellä että muusikot eivät halua olla trendikkäitä.. Ei kiitos |
Jani The Rock 15.10.2004 12:01:42 | |
---|
Täällä on paljon ihmisiä joihin eivät trendit vaikuta millään lailla.. voiskohan siitä päätellä että muusikot eivät halua olla trendikkäitä.. Tai että ei-trendikkyys on muodissa. Don`t mess with the countryboys |
tillotson 15.10.2004 12:17:32 | |
---|
Tai että ei-trendikkyys on muodissa. Niin näköjään..Minuun taitaa vaikuttaa tää epä trendikkyys-trendi melko suuresti.. Ei kiitos |
hörhö 15.10.2004 16:34:31 | |
---|
Täällä on paljon ihmisiä joihin eivät trendit vaikuta millään lailla.. voiskohan siitä päätellä että muusikot eivät halua olla trendikkäitä.. Tai sitä, ettei haluta myöntää niiden väistämätöntä vaikutusta. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
ten 20.10.2004 17:47:44 | |
---|
Jos esim. flanellipaidat ja paskat lenkkarit tulee muotiin, vaihdan tyyliäni saman tien. Eikös tuo nyt ollut jo muodissa? Mutta siis joo, tottakai trendit vaikuttaa, koska silloin kaupasta ei saa kuin viimeisimmän trendin mukaisia vaatteita. Mutta onneksi käyn välillä kirpputorillakin. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Eikös tuo nyt ollut jo muodissa? Mutta siis joo, tottakai trendit vaikuttaa, koska silloin kaupasta ei saa kuin viimeisimmän trendin mukaisia vaatteita. Mutta onneksi käyn välillä kirpputorillakin. kohtapa kirpputorikin on jo trendi:) Ei kiitos |
JCM 21.10.2004 17:19:34 | |
---|
Kuis muilla? Ei millään tavalla.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
taikakameli 21.10.2004 18:11:30 | |
---|
Eivät vaikuta paskaa. Pastilli? |