hemmo 21.10.2004 12:45:11 | |
---|
No ei nyt sentään. Twin lähtee jossain vaiheessa julkisesti myyntiin (eli ilmeisesti nyt?), mutta Quatrasta en luovu. Noh, palio? Edit: Ja jos tässä nyt kamalistoja vertaillaan, niin tuotaaa... Enpäs sano mitään. X) Oot, guru, joo. ? |
absqua 21.10.2004 12:51:22 | |
---|
Edit: Ja jos tässä nyt kamalistoja vertaillaan, niin tuotaaa... Enpäs sano mitään. X) Sano vaan... ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
M.Hanski 21.10.2004 12:58:14 (muokattu 21.10.2004 12:58:39) | |
---|
Oot, guru, joo. Nyt en tyhmänä ymmärtänyt. Se pittee tietee! |
hemmo 21.10.2004 13:14:29 | |
---|
Nyt en tyhmänä ymmärtänyt. Että sulla on parhaat kamat. ? |
M.Hanski 21.10.2004 13:19:27 | |
---|
Että sulla on parhaat kamat. Eikä oo. Ohjatakseni säiettä takaisin alkuperäisien raiteiden suuntaan: missä on Onde ja MicroBass-kommentit? Se pittee tietee! |
Joo-joo, mutta mitä teet kahdella (2) Tracen putkinupilla? 8-= no mitä sä sitten teet bout sadalla efektipurkilla, parillakymmenellä kitaralla ja aika monella vahvistimella?? kelasin vaan kun tollai kyselet tyypiltä jolla on vaan kaksi (2) vahvistinta ja muutenkin aika easy setuppi kamaa. mut kyllä kamaa saa olla, sehän on jokaisen oma juttu. peace Vituiks-män, suomalainen supersankari. |
hemmo 21.10.2004 13:50:39 | |
---|
kelasin vaan kun tollai kyselet tyypiltä jolla on vaan kaksi (2) vahvistinta ja muutenkin aika easy setuppi kamaa. mut kyllä kamaa saa olla, sehän on jokaisen oma juttu. Eikäkun, jos se myis mulle sen toisen, halavalla. peace tai turpaan ? |
pardy 22.10.2004 18:48:53 | |
---|
Eikäkun, jos se myis mulle sen toisen, halavalla. Jo alkaa kuulostamaan vähän enemmän hemmolta...:) Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
onde 24.10.2004 22:25:47 | |
---|
Eikä oo. Ohjatakseni säiettä takaisin alkuperäisien raiteiden suuntaan: missä on Onde ja MicroBass-kommentit? No täällä ollaan ja kyllä ton pienen boxin dynaamisyys on yllättänyt! Streameriilla se laulaa niin ku olin odottanut, mutta suurin yllätys oli kun Rickenbackerin heittää drive kanavalle niin johan "Vanha Herra" alko laulaan sellasella meiningillä etten meinannut omaks tuntea! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
pardy 25.10.2004 16:16:24 | |
---|
No täällä ollaan ja kyllä ton pienen boxin dynaamisyys on yllättänyt! Streameriilla se laulaa niin ku olin odottanut, mutta suurin yllätys oli kun Rickenbackerin heittää drive kanavalle niin johan "Vanha Herra" alko laulaan sellasella meiningillä etten meinannut omaks tuntea! Ts. on penteleen hyvä? Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
onde 25.10.2004 22:27:39 | |
---|
Ts. on penteleen hyvä? Joo kyllä näin on ja kulkee mukavasti mukana treeneistä kotiin, missä voi kuulokkeilla jatkaa omia treenejä ketään häirittemättä! Hieno peli jota suosittelen! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
balzary 25.10.2004 23:17:08 | |
---|
Joo kyllä näin on ja kulkee mukavasti mukana treeneistä kotiin, missä voi kuulokkeilla jatkaa omia treenejä ketään häirittemättä! Hieno peli jota suosittelen! toi kuulokeominaisuus on kyllä pirun kätevä, siitä tykkäsin kovasti. |
pardy 25.10.2004 23:31:28 | |
---|
toi kuulokeominaisuus on kyllä pirun kätevä, siitä tykkäsin kovasti. Joo, pahus kun kotona ei ole minkäänlaista vahvistusta, niin pitää akustisesti treenailla. Ei sillä, kyllä sekin hyvin onnistuu, mutta olis ihan kiva aina esmes vaihdella ja ruuvata erilaisia soundeja ja vähän kikkailla speduilla ja muuta tollasta. On kiva aina sillon tällön luoda semmosta härö-äänimaailmaa omaks iloks. (Ja huom., vain omaksi iloksi!) Et siin mielessä toi ois jees... Mut toisaalta, en tykkää soittaa luurit päässä ku tulee taas lisää johtoja mihin sotkeentua ja korvat rasittuu ko soittaa pitempää... Mjoo. Sori. Paitti et hetkonen, nytpä välähti! Suositelkaapa hyviä kotitreenicomboja meitsille! Onko esim. Warwickin Bluecab 30:sta mihinkään? Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
hemmo 26.10.2004 09:46:19 | |
---|
Joo, pahus kun kotona ei ole minkäänlaista vahvistusta, niin pitää akustisesti treenailla. Rah-rah. Mulla on 3 vaffaria ja hyllymetreittäin roinaa himan musacornerissa, mutta eipä tule juuri käytettyä. Makoilen seljälläni sängyllä ja soittelen, aina, aksutisesti sbassoa. ? |
Karlsson 26.10.2004 11:23:12 | |
---|
Rah-rah. Mulla on 3 vaffaria ja hyllymetreittäin roinaa himan musacornerissa, mutta eipä tule juuri käytettyä. Makoilen seljälläni sängyllä ja katselen ritsojani. Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |