Aihe: Rikkinäinen Laney R5
1
Aukikco
15.10.2004 02:40:27

Hmm, tämä on asia, joka olisi pitänyt hoitaa jo todella monia kuukausia sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Eli, minulla on Laney R5-kombo. Ja se on rikki. Ensinnäkin jo saadessani sen (uusi Thomannilta tilattu peli) se aika ajoin piti todella omituisen kuuloista pörinää ja särinää, ihan inhimillisillä volyymeilla soitettaessa; en usko niiden kuuluneen asiaan vaan oletan, että jotain on ollut alusta alkaen paskana.

No, sitten tuossa puolisen vuotta sitten, kesken eräiden bänditreenien, masiina yksinkertaisesti kosahti aivan täysin, seurauksena se, että elementeistä kuului enää pientä, säälittävää pörinää.

Basisti kun olen, olen hukannut jonnekin Thomannin kuitin (lieneekö lentänyt pakkauslaatikon mukana roskikseen heti tuotteen saadessani?), joten uskoisin olevan melkoisen heikolla pohjalla, että tuo takuun piikkiin menisi. Kauan tuollaisissa edes on takuuta? Huolisiko Thomann laitteen korjaukseen takuun varjolla ilman kuittia? Jos ei, niin onko jollain hyviä kokemuksia/suosituksia pk-seudun liikkeistä tuollaisten korjaamisesta? Minkä verran tämänkaltaisesta korjauksesta voi ylipäätään varautua maksamaan?

Ongelma ei periaatteessa ole akuutti koska ostin sitten kyrpiintyneenä heti hajoamisen jälkeen Hartken 3500+410XL-yhdistelmän, koska en halunnut joutua olemaan kokonaan ilman soittokamoja. Nyt on kuitenkin alkanut rasittamaan toisella treenikämpällä muropaketin kokoisella mölyrasialla soittaminen, ja muutenkin asia olisi hyvä hoitaa johonkin suuntaan.

Joten. Mitä teen?
Aukikco
15.10.2004 02:42:13

...hmm. Aika hupaisaa, käyttäjänimeni tuossa vaihtui, mutta en ollut missään vaiheessa kirjautunut ulos, joten tuo viesti tuli sitten vanhalla nickillä. No, mikäpä siinä. Ylläpito voisi varmaankin viitsiessään muuttaa tuon? :)
mr.bungle
15.10.2004 11:55:45

...hmm. Aika hupaisaa, käyttäjänimeni tuossa vaihtui, mutta en ollut missään vaiheessa kirjautunut ulos, joten tuo viesti tuli sitten vanhalla nickillä. No, mikäpä siinä. Ylläpito voisi varmaankin viitsiessään muuttaa tuon? :)

Thomannilla on kyllä tietokannassaan ostoksesi tiedot. Soitteleppa sinne, niin asia selviää.
ja tämä on siis totuus
Aukikco
15.10.2004 12:45:48

No en kyllä taida olla ulkomaanpuheluhinnoilla olla soittamassa :p Lähetin mailia, saavat luvan soittaa minulle.

Olihan se kaksi vuotta tosiaan se takuu, luulisi tuon sen piikkiin menevän. Oli ehkä vähän tyhmä aloittaa tälle topikki kun olisin suoraan voinut ottaa yhteyttä thomanniin, mutta kai sitä tyhmempääkin on tehty :)
CHIN-GA!
Aukikco
15.10.2004 13:42:38

Jeah, Thomannilta tuli nopea vastaus ja kyllähän toi takuun piikkiin menee. Mutta antakaapas tyhmälle neuvo: Miten tuo kannattaa pakata? Riittääkö jos vetää laatikkoon paksut kerrokset sanomalehtiä vai miten tuo pitäisi suojata?
CHIN-GA!
Olli
15.10.2004 16:36:50

Jeah, Thomannilta tuli nopea vastaus ja kyllähän toi takuun piikkiin menee. Mutta antakaapas tyhmälle neuvo: Miten tuo kannattaa pakata? Riittääkö jos vetää laatikkoon paksut kerrokset sanomalehtiä vai miten tuo pitäisi suojata?

Koita pistää suurinpiirtein samalla tavalla, kuin tuli sinullekin
:
Aukikco
16.10.2004 01:42:30

Ei mitään muistikuvaa siitä, miten tuo tuli :p
CHIN-GA!
Jesus Muerte
16.10.2004 02:45:21
No liekö tuo nyt niin hankalaa, perkeleesti vaan kaiken maailman pehmustetta, kuten sanomalehtiä, styroksia ja vaikka jotakin vanhoja tyynyjä tai vastaavaa. Eivätpähän ainakaa pääse väittämään, että olisi takaisinlähetyksen aikana vaurioitunut.
onde
17.10.2004 22:45:16

Joudutko lähettään sen saksanmaalle?
Yks T-Amppi pörisi sen verran pahasti että piti lähettää se takuu korjaukseen. Homma hoitui suomessa M.Hotakaisen korjauspajalla Lohjalla.
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Aukikco
18.10.2004 15:37:22

Joo, ihan saksaan asti käskivät lähettää. Paska homma, kauankohan tuota saa odotella takaisin?
CHIN-GA!
Aukikco
21.10.2004 13:06:33

Lisää kysymyksiä.

Maksamasi postikulun hyvitämme antamiasi IBAN ja BIC koodeja vastaan (EU-muotoinen tilinumerosi) tai voimme jättää summan asiakastilillesi mahdollisia tulevia hankintoja vastaan.
Näin sanoi Thomannin maili. Mikähän helvetti tämä IBAN/BIC-juttu on? Pitäisikö minulla olla tuollaiset tiedot vai joudunko raahautumaan pankkiin asti kyselemään? Minulla on Meritan tili, onko tuollaiset automaattisesti olemassa?
CHIN-GA!
kurmo
21.10.2004 13:08:42
Lisää kysymyksiä.

Näin sanoi Thomannin maili. Mikähän helvetti tämä IBAN/BIC-juttu on? Pitäisikö minulla olla tuollaiset tiedot vai joudunko raahautumaan pankkiin asti kyselemään? Minulla on Meritan tili, onko tuollaiset automaattisesti olemassa?

On ne olemassa. Ehkä verkkopankistakin saat ne jotenkin kaivettua. Jos et, soita konttorille ja kysy.
"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy
M.Hanski
21.10.2004 13:17:04
Kun klikkaat tiliäsi Solo-palvelussa, tilitapahtumien yläpuolelle tulee "Hae IBAN tilinumero" -linkki. Kirjoitusvirhe on Nordean, ei mun.
Se pittee tietee!
Aukikco
21.10.2004 14:40:52

Wouh. Loistavaa, kiitos :) Nyt kun saisi vain paketin ehjänä postiin asti...
CHIN-GA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)