Aihe: Kilven rumpali
1
Antti1997
20.10.2004 19:36:27
Onkohan tää Janne minkäkätinen, kun näyttää soittavan haikkaa vasemmalla kädellä, mutta ridea oikealla. Eli ei soita "ristiin" kuten normaalisti haikkaa soitetaan. Tämmönen asia vaan jääny vaivaamaan, ei tässä muuta.. :)
"If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset
zak69
20.10.2004 19:43:29
onkohan vaan reenannut molempikätiseksi, itsekin pitäisi mutta kun on niin laiska reenaan....... Olisihan siinä kyllä hyvät puolensa jos osaisi niin vedellä.
eleeton
20.10.2004 21:48:32
Juu ei se mitään kerro. Ite soitan haikkaa vasemmalla ja oikealla (eli ristiin ja auki) biisistä riippuen. Jonkun aikaa tullu tota harrastettua niin kyllä se jo menee. Seuraavaksi ride vasemmalle ja haikka oikealle ideoin, ainakin treeneihin.
Antti1997
20.10.2004 21:54:42
Täytyy varmaan itekki vähän harjotella tota.
"If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset
tthei
20.10.2004 22:44:59

Juu ei se mitään kerro. Ite soitan haikkaa vasemmalla ja oikealla (eli ristiin ja auki) biisistä riippuen. Jonkun aikaa tullu tota harrastettua niin kyllä se jo menee. Seuraavaksi ride vasemmalle ja haikka oikealle ideoin, ainakin treeneihin.

Sama täällä. Eli biisistä ja fiiliksestä riippuen soitan haikkaa ristiin tai "auki".
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Henga
21.10.2004 00:16:08
Välillä on kiva liidaa vasurilla. Pitäähän sitä brassailla :D
v bear
21.10.2004 15:39:59
kyllähän se controllia kehittää..
vanha opettajani kertoi et käsillä(ja jaloilla) pitäs molemmilla pystyä tekemään samat jutut..
vähinsä kans harrastanu tota... = )
twist twist on jumala
mr.muzak
21.10.2004 23:23:32 (muokattu 21.10.2004 23:24:16)
Onkohan tää Janne minkäkätinen, kun näyttää soittavan haikkaa vasemmalla kädellä, mutta ridea oikealla. Eli ei soita "ristiin" kuten normaalisti haikkaa soitetaan. Tämmönen asia vaan jääny vaivaamaan, ei tässä muuta.. :)

Janne treenasi tuossa jonkin aikaa nimenomaan tuota tyyliä, siis haikkaa vasurilla. Pystyy vetää normikompin väliin "ylimääräisiä fillejä". Eli siis soittaa ihan "normaalisti".
Tycho
22.10.2004 12:05:08
Suosittelen "auki" soittamisen harjoittelua, kehittää erittäin paljon kaikkea mahdollista (itseasiassa soitan nykyään enimmäkseen auki, filleihin on jotenkin helpompi lähteä) .
Blitz
22.10.2004 16:44:58
Itelle muodostunut joidenkin komppien soittaminen niin, että hakkaa normaalisti oikealla haikkaa, mutta pitää vasuria siinä oikean käden vasemmalla puolella haikan lähellä, ja aina virppaiskulla lyö oikealla virveliin ja vasurilla haikkaan. Joskus vaan keksin soittaa niin, ja nykyään tulee ihan väkisin. Siten voi liikeratoja liioitella ja saada soitosta komeamman näköistä. Nightwishin Jukka Nevalaisen olen myös joskus nähnyt soittavan näin.
"kuuntele sinä vaan sitä trashmetallias..."
Viceroy
23.10.2004 11:43:37

Joskus vaan keksin soittaa niin, ja nykyään tulee ihan väkisin.

Ei sillä, että mulla olisi varaa sanoa, mutta ehkä pidemmän päälle kannattaa taas totutella ihan perinteiseen tyyliin - ei tartte punastella vanhoja keikkavideoita jälkeenpäin :)

On toi kyllä hauska jippo, ja joskus tulee itsekin soitettua noin...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Blitz
23.10.2004 13:31:28
Ei sillä, että mulla olisi varaa sanoa, mutta ehkä pidemmän päälle kannattaa taas totutella ihan perinteiseen tyyliin - ei tartte punastella vanhoja keikkavideoita jälkeenpäin :)

On toi kyllä hauska jippo, ja joskus tulee itsekin soitettua noin...

No sitähän minäkin, etten minä nyt jokaista maailman komppia noin soita. Lähinnä vain vaihtelun vuoksi pidempien treenisessioiden ratoksi...
"kuuntele sinä vaan sitä trashmetallias..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)