entropia 13.10.2004 12:59:17 | |
---|
Kaksi vuotta? Öh? The Darknessin ensilevystä ei ole aikaa kuin vähän yli vuosi. Sitä ennen tekivät keikkaa hoomoilasina ilman rahnaa ympäri UK:ta. Miten olet voinut tuntea bändin tuolloin? Rajansa liioittelullakin Itse asiassa, bändi soitteli jo aika paljon uk:ssa ennen ku niistä kuultiin Suomessa tai ylipäätään missään muualla ku siel. Ne oli jo vuonna 2002 tunnettuja tietyissä piireissä ja mä ainaki sain I believe in a thing called love alkuperäisen sinkun käsiini vuoden 2002 puolella. Ensilevy oli jo valmis paljon ennen ku se julkaistiin. Syynä oli budjetti, sitä ei voitu julkaista ku ei rahat meinanu riittää. Et äläs yritä mitään. Siitä on kaksi vuotta, piste. Ja joku muu taiski jo vastata tähän, mut kerran ku viesti oli alunperin mun, niin mul on ihan syykin vastata sulle tupuna. Ota selvää asioista, ei tarvi aukoo päätä tyhjästä. Itseasiassa bändi oli Uukoossa todella kova ug-nimi on kauan ennen debyyttilevyä, möi mm. Astorian loppuun ihan omillaan. Ja ne ensimmäiset singletkin tulivat alunperin ulos jo 2002 ja alkuvuodesta 2003. Eli varmasti Suomessakin bändin on tiennyt kaveri ellei kaksikin. Kyllä niistä bändeistä kuulee muualtakin kuin MTV:n kautta ;) Tässä on henkilö, joka tietää mistä puhuu, ota esimerkkiä tupuna. ps. Yhdyn tohon MTV-kommenttiin, kyllä on olemassa muitakin keinoja tutustua bändeihin.... :)) buaaah... |
Dutteri 14.10.2004 11:06:13 | |
---|
Nyt vähän enemmän olen tuota kuunnellu... Ja enemmän tykkään. Kekseliästä kitararockia, iloista meininkiä, hyvät soittajat ja laulaja, justinin ääni on tosi ovela... Nämähän mie olen maininnukki jo, mutta kuitenkin. Olen yhä enemmän sitä mieltä. "ole hiljaa tankkeri!" IMIK #13 Pastilli? |
Tupuna 14.10.2004 11:16:21 | |
---|
Tässä on henkilö, joka tietää mistä puhuu, ota esimerkkiä tupuna. No mähän sanoin, että ovat ennen ensilevyään keikkailleet vaan UK:ssa. Eri asia on, mistä sinä olet voinut kuulla tästä yhtyeestä. Joten äläpä ala vittuilemaan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
zorro 14.10.2004 11:54:59 | |
---|
Kuulin just darknessinvetämän coverin radioheadin streets spiritistä, ja oli ehkä jopa parempi kun se alkuperänen! OSTETAAN: lace sensor Red MYYDÄÄN: WhammyII |
Kassu 14.10.2004 17:59:03 | |
---|
Ootko kuullu Rainbowta? Olen kyllä kuullu Rainbowta ja AC/DC:tä. Ei mun mielestä niiden kitaroinneissa ole mitään erikoista tai hienoa. |
C 14.10.2004 18:30:02 | |
---|
Olen kyllä kuullu Rainbowta ja AC/DC:tä. Ei mun mielestä niiden kitaroinneissa ole mitään erikoista tai hienoa. Hehehe, hauskaa! (Ja aiheen vierestä) Paskimmillaankin heavy on parasta! |
tYÄr 14.10.2004 19:04:55 | |
---|
itse saatan muutaman biisin darknesia kuunnella, mutta meidän koira on aivan ylitse pääsemättömän innoissaan biisistä i believe in thing called love.. se istuu kajareitten vieressä ja ulisee koko biisin ajan.. AINA kun se soi... et kai se kertoo jotain siit tasosta joka tykkää paljo darknessista. Paistaisipa huomenna aurinko niin tietäisin heränneeni!!! |
Angus 14.10.2004 20:10:40 | |
---|
Olen kyllä kuullu Rainbowta ja AC/DC:tä. Ei mun mielestä niiden kitaroinneissa ole mitään erikoista tai hienoa. Itkeäkö vai nauraako? Siinäpä kysymys. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
entropia 14.10.2004 23:44:16 | |
---|
No mähän sanoin, että ovat ennen ensilevyään keikkailleet vaan UK:ssa. Eri asia on, mistä sinä olet voinut kuulla tästä yhtyeestä. Joten äläpä ala vittuilemaan. Mees nyt riitelemään muualle, ja vie kaikki muutkin angstit pois täältä. Viimeinen sulkee oven. The Darkness Rocks! buaaah... |
entropia 14.10.2004 23:48:46 | |
---|
Kuulin just darknessinvetämän coverin radioheadin streets spiritistä, ja oli ehkä jopa parempi kun se alkuperänen! Joo se on aivan mielettömän hyvä versio! mä taidan kans tykätä siitä melkein enemmän kuin alkuperäisestä. buaaah... |
Jäärä 15.10.2004 09:05:42 | |
---|
Nähtyäni sen keikan telkusta, ihmettelen näitä ylistäviä kommentteja. Se oli nimittäin suurinta kökköä mitä on tullut vähään aikaan kuultua. Sitä mä vaan kummastelen, ettei se rumpali nukahtanutkaan sinne settinsä taakse. Huonoja biisejä huonosti soitettuna.Tokkopa enää kolmatta levyä julkaisevat, toisella voi vielä rahastaa, vaikka se olisi vielä huonompaa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Juugeli 15.10.2004 09:40:21 | |
---|
Joo se on aivan mielettömän hyvä versio! mä taidan kans tykätä siitä melkein enemmän kuin alkuperäisestä. Musta se kyllä oli hirviä raiskaus. Molemmista bändeistä tykkään, mutta jättäisivät toistensa materiaalit rauhaan. "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
larinparaske 15.10.2004 09:57:35 | |
---|
Nähtyäni sen keikan telkusta, ihmettelen näitä ylistäviä kommentteja. Se oli nimittäin suurinta kökköä mitä on tullut vähään aikaan kuultua. Sitä mä vaan kummastelen, ettei se rumpali nukahtanutkaan sinne settinsä taakse. Huonoja biisejä huonosti soitettuna.Tokkopa enää kolmatta levyä julkaisevat, toisella voi vielä rahastaa, vaikka se olisi vielä huonompaa. Juu, samaa mieltä tuosta livekeikasta. Levyllähän tämä bändi mun mielestä toimii kun ottaa huumorina ja parodiana. Mutta huh, komppiryhmä oli täysin kuollut, saattoi kyllä johtua soundeistakin tuolla taltioinnilla. Kitaristeilla oli jossain mielessä viihdyttävä itseironinen ote sooloiluun ja rokkikukkoiluun, mutta se jaksoi huvittaa vaan jonkun aikaa...showmeininkiä, siitä propsit kyllä. Heh, ja laulaja. Testatkaapa joskus, laittakaa vaikka deep purplea tai rainbowta soimaan, ja kutsukaa joku musiikkia harvemmin kuunteleva jamppa kylään. Ottakaa pari kaljaa, ja ei aikaakaan, kun tämä kaveri alkaa hoilata mukana ohuella falsetilla parodioiden muka-hauskasti levyllä kiekuvaa Graham Bonnettia tai Ian Gillania...hmm, kuulostaa tutulta, ei hemmetti, sehän Darknessin laulaja ! I want to be the king and queen of cheese |
Paijukainen 20.10.2004 13:00:32 | |
---|
The Darkness on kova... Kyllä mä luulen että on tullut jäädäkseen. Hyvää partyrock meininkiä ja kitarasooloja... saa aina hymyilyttämään kun kuuntelee. juujuu.näin on. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
Kassu 20.10.2004 16:31:32 | |
---|
Mutta huh, komppiryhmä oli täysin kuollut, saattoi kyllä johtua soundeistakin tuolla taltioinnilla. Kitaristeilla oli jossain mielessä viihdyttävä itseironinen ote sooloiluun ja rokkikukkoiluun, mutta se jaksoi huvittaa vaan jonkun aikaa...showmeininkiä, siitä propsit kyllä. Keikan ihan livenä kokeneena voin sanoa, että paikanpäällä oli todella hyvät soundit ja molemmat kitaristit osaavat todella soittaa hyvin.. Telkkarissa soundit kuulosti tosi ohuilta ja muutenkin paskoilta ja suttuisilta. |
sirdickyj 20.10.2004 16:53:56 | |
---|
Niin, tämä bändihän on käsittääkseni vitsi. Ainakin sen kuuloinen. Jos ovat tosissaan, niin herrasiunaa! Vai voisiko olla niin, että parodiasta on tullut totta, kun nykysukupolvi ei olekaan hiffannut, mitä tuossa parodioidaan? Joka tapauksessa ihan paska bändi. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Kassu 20.10.2004 19:34:30 | |
---|
Niin, tämä bändihän on käsittääkseni vitsi. Ainakin sen kuuloinen. Jos ovat tosissaan, niin herrasiunaa! Vai voisiko olla niin, että parodiasta on tullut totta, kun nykysukupolvi ei olekaan hiffannut, mitä tuossa parodioidaan? Joka tapauksessa ihan paska bändi. Haista vittu. Jos sä et ymmärrä hyvästä rokista mitään niin ei se tarkoita että bändi olisi läppä. Jos samalle linjalle lähdetään niin munkin mielestä kaikki black ja death, grindgore vai mitä paskaa onkaan-hevibändit on ihan läppiä. Huumorimusiikki on siisi kovin suosittua. |
Niin, tämä bändihän on käsittääkseni vitsi. Ainakin sen kuuloinen. Jos ovat tosissaan, niin herrasiunaa! Vai voisiko olla niin, että parodiasta on tullut totta, kun nykysukupolvi ei olekaan hiffannut, mitä tuossa parodioidaan? Joka tapauksessa ihan paska bändi. Haista jätkä vittu!!!!!!!! En edes jaksa enempää perustella. Haista vittu!!!!!!! Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
sirdickyj 20.10.2004 22:56:34 | |
---|
Haista jätkä vittu!!!!!!!! En edes jaksa enempää perustella. Haista vittu!!!!!!! Näin täytyy toimia. Mutta oikeinko tosissaan ei kellekkään tule mieleen, että tuossa vedetään nt överiksi noi hommat tahallaan? Ja näinkö on, että siitä mikä-se-nyt-on kallionkielekevideosta ei ihmiset hiffaa että siinä on tahallaan matkittu Bed of rosesia? Vai onko, niin, että kymmenen vuotta on niin pitkä aika, että sen aikaisia ilmiöitä paridioivat ilmiöt koetaan vahingossa jonain uutena juttuna? Vaan mitäpä tuo minua häiritsee, se bändi ei vaan silti toimi mulle pätkääkään, ja on surullista että huonon tarjonnan takia tämmöinenkin kökkö menee läpi. Ajat muuttuu, Eskoseni, kymmnen vuotta sitten Trio Niskalaukaus olisi naurettu pihalle mistä hyvänsä keikkamestasta ja The Darkness olisi ollut surkea hiilipaperikopio niistä, joita nyt parodioi. Ja läpi menee. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Revolution 18.11.2004 12:42:21 | |
---|
Hyvä bändi. Parhaita tulokkaita pitkiin aikoihin (Franz Ferdinandin ohella). Rakastan huumoria musiikissa ja näistä jätkistä sitä löytyy. God is an American |