Aihe: Tilaaminen Thomannilta?
1
BB-fani
20.10.2004 21:27:41
Onkohan tästä käyty täällä keskustelua.. En löydä nyt ainakaan heti.

Mutta onko kertoa kokemuksia kaupanteostanne Thomannin kanssa? Oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?

Poden kitarakuumetta nyt. Hinnat vaikuttavat maltillisilta tuolla Saksan maalla.

Ystävällisin terveisin nimimerkki "tietämätön mamo"
trih
20.10.2004 21:50:34
Kyllähän siellä palvelu pelaa. Jos himoitsemasi tuote on sieltä "Hot deals"-osastolta niin sen voi huoletta palauttaa jollei tykkää.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
overtake
20.10.2004 21:52:26

Et tainnut edes yrittää.
It's such a fine line between stupid, and clever.
BB-fani
21.10.2004 07:53:00
Kiitos vinkeistä. Jopas löysin mielenkiintoisia keskusteluketjuja.

Olen visiteerannut muusikkonetissä kovin harvoin. Huonot rillit tai kärsimätön mieli kun ei ole katseeni osunut tuohon hakuun. Mutta nythän alan "googlettamaan" (jos ilmaisu sallitaan) täällä yhtä sun toista.

Rokänroul!
Lilli
21.10.2004 17:22:03 (muokattu 21.10.2004 18:57:01)

Mutta onko kertoa kokemuksia kaupanteostanne Thomannin kanssa? Oletteko olleet tyytyväisiä palveluun?

Poden kitarakuumetta nyt. Hinnat vaikuttavat maltillisilta tuolla Saksan maalla.

Ystävällisin terveisin nimimerkki "tietämätön mamo"

En varsinaisesti puutu KITARAkuumeen hoitamiseen Thomannin kautta, mutta itse katselin juuri vahvistimien hintoja: Delta BluesThomannilla maksaa 635 ekeä, Tampereen Musiikissa 650 ja - paras viimeisenä - Tampereen Soitinkeskuksessa 635 ekeä ! - Miksi helevetissä pitäisi tilata kaukaa, jos kotimaastakin saa edullisesti?
- Minne hoppu, poju?
Hohhoijaa
21.10.2004 17:45:57
Mutta nythän alan "googlettamaan" (jos ilmaisu sallitaan) täällä yhtä sun toista.

Näin juuri, hyvä.
Mursuviiksi
21.10.2004 20:13:19
En varsinaisesti puutu KITARAkuumeen hoitamiseen Thomannin kautta, mutta itse katselin juuri vahvistimien hintoja: Delta BluesThomannilla maksaa 635 ekeä, Tampereen Musiikissa 650 ja - paras viimeisenä - Tampereen Soitinkeskuksessa 635 ekeä ! - Miksi helevetissä pitäisi tilata kaukaa, jos kotimaastakin saa edullisesti?

No eihän se silloin kannatakaan, mutta on myös tapauksia jolloin eroa tulee. Silloin jos lapin polttaminen ei ole enää kuumeiselle ajankohtainen juttu, niin ehdottomasti kannattaa tilata. Jos taas on tosi patriootti tapaus, niin voi mennä ruinaamaan lähikauppaan. Jokainen tekee valintansa. Palvelu pelaa ja ei pelaa kummassakin paikassa tapauskohtaisesti.
Moussaka on kamalaa.
käsi
21.10.2004 20:25:37

itse olen aika paljon tilannut thomannilta kaikenlaista romua, mutta lähinnä sellaista joita en ole kaupunkini musaliikkeistä löytänyt ja hinta on ollut huomattavasti halvempi, siis rahtienkin jälkeen.

thomannilla on paljon paskaa myynnissä mutta hyvä asiakaspalvelu, kerran on tökkinyt lähettäminen mulle ja sekin johtui että varastossa ei sattunut olemaan tavaraa.

itse kuitenkin aion jatkossa kitara ostokseni tehdä suomessa ja tutussa ja turvallisessa unisoundissa vaasassa.
sieltä on aina saanut hyvää palvelua. ja kun myyjä on itsekkin pitkän linjan muusikko niin peli silmää löytyy.
kohta ne ottaa avaimet pois
otto_t
21.10.2004 20:41:55
Muutaman kerran olen sielä tavaraa tilannut ja kaikki on toiminut ongelmitta. Tälläkin hetkellä on yksi paketti tulossa. Joidenkin tuotteiden kohdalla hinta voi olla matalampi kuin suomessa, mutta ei aina. Kannattaa kysellä yleensä lähimmästä musiikkiliikkeestä mitä ikinä hankkimassa onkaan, sillä usein päästään samoihin hintoihin kuin t-kaupassa jos vähän asiasta neuvottelee. ;)
Takuuaisoiden takia kannattaa suosia lähintä firmaa jonka kotiovestasi uloskävellessä löydät. Ainakin itse maksan mielelläni sen muutaman kympin enemmän että jos tavaraa joutuu palauttelemaan niin sitä ei tarvitse lähteä lähettelemään minnekkään kauemmas ja jäädä sitten odottelemaan että saisi korvaavan tuotteen entisen tilalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)