Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson!
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Erkki-setä
20.10.2004 19:18:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin kolme päivää sitten 300 €:n Jacksonin. Tänään sitte yritin , huom yritin virittää sitä asteen alaspäin niin eiköhän se tappi josta väännetään viritettäessä lähde irti. Osat vaan kolisee lattialle kun tämän nostaa syliin. Lisäksi ensimmäinen kieli rämisee v*tusti, ja mikään ei pysy enää vireessä. Ostakaa kaikki Jackson!!
 
Ben_D
20.10.2004 19:23:19 (muokattu 20.10.2004 19:25:38)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii-i. Mitäs niistä halpis Jacksoneista on puhuttu? Tollaset romut mustamaalaavat kaikkien Jacksonien maineen. Eipä ole omasta Jenkki Rhoadsista lennelleet osat irti.
 
Vielä kerran. Jacksonien tapauksessa suosittelen ostamaan joko Jenkkikeppejä tai sitten esim. RR-5:n tai SLSMG Soloist on oikein toimiva keppi ei Jenkeistä.
 
HPK
patte
20.10.2004 19:23:27 (muokattu 20.10.2004 19:24:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No byhyhyy ja lässyn lässyn. Kuka pakottaa ostamaan jotain 300 euron indonesiassa tai vastaavassa rakennettuja pilipalikitaroita. Palauta kauppaan jos on noin huono.
 
EDIT: Joo tosiaan kuten Ben sanoikin, nuo halppis-Jacksonit ja OIKEET Jacksonit on 2 eri asiaa.
 
???
Kassu
20.10.2004 19:38:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauppaan takas ja parempi kitara.
 
Turha sanoa yhden kitaran perusteella että koko merkki on perseestä. Tuskin moni muukaan parin sadan vinkuintiakitara hyvä on.
 
Erkki-setä
20.10.2004 20:05:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sitä rahaa nyt niin puissa kasva. En mä paljon yli 300 euron kitaraa voi ostaa, opiskelija kun oon. Sanokaa mihin vaihtaisin? Ibanez rg-321 vai Yamaha Pacifica 112? Vai mikä?
 
Ben_D
20.10.2004 20:07:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sitä rahaa nyt niin puissa kasva. En mä paljon yli 300 euron kitaraa voi ostaa, opiskelija kun oon. Sanokaa mihin vaihtaisin? Ibanez rg-321 vai Yamaha Pacifica 112? Vai mikä?
 
Niinno sillon ei kannata alkaa yleistämään Jackson merkkiä jos yksi ritsa on mennyt palasiksi. Eiks toi Yamaha Pacifica ole hintalaatusuhteeltaan hyvä?
 
HPK
Kassu
20.10.2004 20:08:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinno sillon ei kannata alkaa yleistämään Jackson merkkiä jos yksi ritsa on mennyt palasiksi. Eiks toi Yamaha Pacifica ole hintalaatusuhteeltaan hyvä?
 
Ainakin mitä pasifikoja oon kokeillu niin hyvältä tuntuivat.
 
Ben_D
20.10.2004 20:10:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin mitä pasifikoja oon kokeillu niin hyvältä tuntuivat.
 
Siksi heitinkin kysymysmerkin merään kun mä en ole ikinä edes moista nähnyt, mutta lukenut useasta lähteestä niiden olevan hintaisekseen laatupelejä.
 
HPK
Ze Kink
20.10.2004 20:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin mitä pasifikoja oon kokeillu niin hyvältä tuntuivat.
 
Samat. Eli sellanen alle ja menoks.
 
Onko shinulla hunajaa?
"vidu mie oon kändss'ä" -Zarmo
Kassu
20.10.2004 20:11:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siksi heitinkin kysymysmerkin merään kun mä en ole ikinä edes moista nähnyt, mutta lukenut useasta lähteestä niiden olevan hintaisekseen laatupelejä.
 
Jep. Kyllä noita yleensä on kehuttu.
 
Kassu
20.10.2004 20:11:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samat. Eli sellanen alle ja menoks.
 
Juu. Ja niissä aika usein on joku humppari tallassa, siis hiukan monipuolisempi vehjekkin.
 
Ze Kink
20.10.2004 20:11:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Kyllä noita yleensä on kehuttu.
 
Joo, ja itte oon niitä kokeillutkin. Hyviä ovat.
 
Onko shinulla hunajaa?
"vidu mie oon kändss'ä" -Zarmo
VÄKIPÄÄ
20.10.2004 20:23:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä ovat Jacksonit, ne jotka ovat hyviä!
 
Osta käytettynä, 300:n saa jo kumoisen kepukan käytettynä.
 
Pääsoittimena minulla on pää soittimena.
overtake
20.10.2004 20:32:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistanko nyt ihan väärin vai oletko Erkki-Setä monta viikkoa lukuisissa aiheissa kysellyt että mikä kitara ja mikä vahvistin kannattaisi ostaa?
Eikös niissä tullut niitä suosituksia jo aika paljon...
 
It's such a fine line between stupid, and clever.
Erkki-setä
20.10.2004 20:41:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli kyllä mutta kuten sanoin ni en tilaa netistä, ja ajattelinki ostaa ensiksi pacifica 412:n. Niitä ei sitte tuodakkaan suomeen, ja ajattelin Ibanezin rg321:stä. No sitäkään ei sitte saa pariin kuukauteen ja ne siellä sitte kehu Jacksonia niin menin sitte sellasen ostamaan. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella ku noita musiikkiliikkeitä ei ihan joka kulman takana ole.
 
Jii
20.10.2004 20:47:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostakaa kaikki Jackson!!
 
Kaikkien hyvien kitaravalmistajien alkuperäiset kitarat ovat olleet jotain muuta kuin sitä halpissarjaa. Oikeat Jackson-kitarat ovat hienoja soittimia.
 
Nimimerkki Kivi kirjoitti täällä markka-aikoina jotenkin siihen tyyliin, että oikeat Jacksonit on niitä 20000mk custom-soittimia. Mä lukisin noihin lisäksi sarjavalmisteiset jenkkikitaratkin.
 
Samoin ESP on mulle ESP, ei Ltd. Gibson ei ole myöskään Epiphone.
 
Hyviä kitaroita löytyy toki alamerkeistäkin. Ja tietyt valmistajat eivät aina ole välittäneet niistä päälinjan soittimistakaan.
 
Birth, copulation, and death. Is this your life?
Ben_D
20.10.2004 20:47:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli kyllä mutta kuten sanoin ni en tilaa netistä, ja ajattelinki ostaa ensiksi pacifica 412:n. Niitä ei sitte tuodakkaan suomeen, ja ajattelin Ibanezin rg321:stä. No sitäkään ei sitte saa pariin kuukauteen ja ne siellä sitte kehu Jacksonia niin menin sitte sellasen ostamaan. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella ku noita musiikkiliikkeitä ei ihan joka kulman takana ole.
 
Ihan mielenkiinnosta; minkä Jacksonin ostit?
 
HPK
Velli
20.10.2004 20:48:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli kyllä mutta kuten sanoin ni en tilaa netistä, ja ajattelinki ostaa ensiksi pacifica 412:n. Niitä ei sitte tuodakkaan suomeen, ja ajattelin Ibanezin rg321:stä. No sitäkään ei sitte saa pariin kuukauteen ja ne siellä sitte kehu Jacksonia niin menin sitte sellasen ostamaan. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella ku noita musiikkiliikkeitä ei ihan joka kulman takana ole.
 
Sääntö numero yksi: Älä koskaan usko mitä musiikkiliikkeen myyjät sanovat jos et itse ole asiaan perehtynyt! Ne ei monesti tiedä itsekään mitä ne on myymässä tai sitten yrittävät vaan kusettaa tietämättömiä.
 
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Velli
20.10.2004 20:49:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ne siellä sitte kehu Jacksonia niin menin sitte sellasen ostamaan.
 
Sääntö numero yksi: Älä koskaan usko mitä musiikkiliikkeen myyjät sanovat jos et itse ole asiaan perehtynyt! Ne ei monesti tiedä itsekään mitä ne on myymässä tai sitten yrittävät vaan kusettaa tietämättömiä.
 
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Erkki-setä
20.10.2004 20:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei se oikein kusettajalta vaikuttanu. No, parempi tuuri ensi kitarassa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 512 13 14 15 16

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «