JCM 20.10.2004 13:13:05 | |
---|
IS- verkkoliite tänään: Madonna käräjillä Turussa Kuusi kevyen musiikin megatähteä, mm. Eric Clapton, Madonna ja Bruce Springsteen, vaatii jättikorvauksia turkulaiselta levykauppiaalta. Tähdet esittivät vaatimuksensa eilen Turun käräjäoikeudessa. Tähdet eivät olleet sentään itse paikalla vaan esittivät vaatimuksensa asiamiehen kautta. Taustalla ovat artistien laittomat musiikkitaltioinnit eli bootlegit, joita turkulaisen levykauppiaan epäillään myyneen kaupassaan ja internetsivuilla. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
steelin 20.10.2004 13:18:07 | |
---|
Moon kuullu, että turkkusessa yhdellä kaverilla olis aikas iso levykokoelma. Oliskohan tuolta hankittu? |
kastei 20.10.2004 13:33:21 (muokattu 20.10.2004 13:35:09) | |
---|
Kyllähän se on ihan yleisessä tiedossa, että eräässä turkulaisessa levykaupassa merkittävä osa valikoimasta on bootlegeja, eikä mitään ihan halpoja sellaisia. edit: Tietääkseni tuolla kaupalla ei kuitenkaan ole nettisivuja? Mikähän täs nyt sit on kyseessä? |
gheisari 20.10.2004 13:40:47 | |
---|
Onks tää nyt se Turun Levypörssi? |
Angus 20.10.2004 13:42:57 | |
---|
Onks tää nyt se Turun Levypörssi? Eikös ne ainakin myy bootleggeja aivan naurettavaan hintaan? Näin ainakin olen käsittänyt, koskaan en ole tuolla käynyt. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
kastei 20.10.2004 13:43:54 (muokattu 20.10.2004 13:46:59) | |
---|
Onks Levypörssi se, mikä on Hansakorttelissa? Ei oo se, siellä myydään pelkkää heviä... editti'ä: Siis mulle tuli heti ekana mieleen se yks levykauppa Hämeenkadulla, missä noita bootlegejä on aika huolella. En tiedä sen paikan nimeä, kun sitä ei missään lue. |
Bonham 20.10.2004 13:45:46 | |
---|
Onks Levypörssi se, mikä on Hansakorttelissa? Ei oo se, siellä myydään pelkkää heviä... Siellähän just kävi jotain tarkastajia keväällä...? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Steve McBeach 20.10.2004 13:47:45 (muokattu 20.10.2004 13:48:31) | |
---|
Onks tää nyt se Turun Levypörssi? Ainakin myyvät helvetin kalliita bootlegejä. Paitsi, että sattumalta (?) niitä ei nyt näkynykään enää listattuna tuolla nettisivuilla, joskus aikaisemmin ainakin näkyi... Olen kyllä Helsingissäkin törmännyt levykauppaan, jossa on bootlegeja ollut, mutta ei niin riistohintaan. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Kimmo72 20.10.2004 14:17:22 (muokattu 20.10.2004 14:18:10) | |
---|
Levypörssi on paras.. vaikka aika kallis. Siellä kuitenkaan mitään Madonnaa edes myydä. Onhan siellä kaiken näköstä levyä, mutta en epäile. Hyvä liike... Nytkin levy tilauksessa.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
armadillo 20.10.2004 14:25:39 | |
---|
Levypörssi on paras.. vaikka aika kallis. Siellä kuitenkaan mitään Madonnaa edes myydä. Onhan siellä kaiken näköstä levyä, mutta en epäile. Hyvä liike... Nytkin levy tilauksessa.. Mulla on ollut sieltä aikoinaan pari vuotta sitten muutama levy tilauksessa, eikä ole vieläkään kuulunut mitään. Joskus tulee käytyä Iso-Vaaleelta kysymässä uusia suosituksia, mutta harvemmin sieltä mitään tulee ostettua kun mistä tahansa muualta saa halvemmalla. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
shagriml 20.10.2004 14:30:52 | |
---|
onko kaikkien bootleggien myynti sit kiellettyy ? myyhän täällä helsingissäkin vaikka mitkä, ainakin music hunter, bootleggejä. huvittaa ja vituttaa samaan aikaan että jotai 50 euroo repiivät neil younggin bootleg lp'istä :P ostaisin kyllä jos hinta tippuis ainakin kolmasosaan mut en tohon hintaan..... |
Shaft 20.10.2004 14:36:04 | |
---|
Hmm, mitäköhän nämä "jättikorvaukset" mahtavat olla? |
Lennu 20.10.2004 14:59:47 | |
---|
Hmm, mitäköhän nämä "jättikorvaukset" mahtavat olla? No esimerkiksi Madonna laskee, että jos hän olisi virallisesti julkaissut kyseisen bootlegin jokaisessa maanosassa, niin siitä kertyneet ansionmenetykset. Plus henkiset ja psykosomaattiset kärsimykset huonoista soundeista. |
Angus 20.10.2004 15:05:29 | |
---|
onko kaikkien bootleggien myynti sit kiellettyy ? Joo. myyhän täällä helsingissäkin vaikka mitkä, ainakin music hunter, bootleggejä. huvittaa ja vituttaa samaan aikaan että jotai 50 euroo repiivät neil younggin bootleg lp'istä :P ostaisin kyllä jos hinta tippuis ainakin kolmasosaan mut en tohon hintaan..... Joo, Music Hunter on mahtava kauppa! Ja tuo hinta riippuu aivan siitä kuinka harvinaisia ne bootlegit ovat. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
aivokuolio 20.10.2004 15:11:47 | |
---|
Enpä haluaisi olla tuo turkulainen levykauppias juuri nyt. |
Shaft 20.10.2004 17:19:45 | |
---|
No esimerkiksi Madonna laskee, että jos hän olisi virallisesti julkaissut kyseisen bootlegin jokaisessa maanosassa, niin siitä kertyneet ansionmenetykset. Plus henkiset ja psykosomaattiset kärsimykset huonoista soundeista. Heh, voi olla. Ne korvaukset mitä tuosta oikeasti voi saada eivät kyllä tunnu missään noiden artistien tuloilla. Mutta voihan sitä käräjöidä periaatesyistäkin. |
Jani The Rock 20.10.2004 17:31:39 | |
---|
Enpä haluaisi olla tuo turkulainen levykauppias juuri nyt. Mä en haluais ikinä olla turkulainen levykauppias. The road never ends for me, kid. |
Mikähän liike on kyseessä? Ekaksi tuli mieleen tosiaan Hansan levypörssi epäilyttävine "harvinaisuuksineen". Loistavaa palvelua siellä kyllä saa, eikä tohtisi tälläistä tapahtuvan hälle, mutta niin makaa kuin petaa. Hämeenkadun liikkeessä en ainakaan minä ole nähnyt yhtään piraatteja tms. Tosin olen vain sitä hevanderi-osastoa silmäillytkin. Ettei kyseessä sitten voisi olla jokin divari? |
The Duke 21.10.2004 17:31:55 | |
---|
Onks tää nyt se Turun Levypörssi? Jep. Paska tuuri...Ei voi muuta sanoa. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Bonham 21.10.2004 17:32:19 (muokattu 21.10.2004 17:32:53) | |
---|
Jep. Paska tuuri...Ei voi muuta sanoa. Juu, tänään kuulin kanssa... Vaikka ei kai tässä tuurilla ole mitään tekemistä... laki on laki. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |