sid vicious 16.10.2004 14:19:52 | |
---|
Toi korn on ihan surkee mut sex pistols is a best noi korn fanit on myös surkeita Sid vicious |
Twist 16.10.2004 14:29:14 | |
---|
Toi korn on ihan surkee mut sex pistols is a best noi korn fanit on myös surkeita hyvä (köh)paska(köh) kommentti. Tyhmät Valkoiset Miehet |
KoRn88. 19.10.2004 16:41:21 | |
---|
Toi korn on ihan surkee mut sex pistols is a best noi korn fanit on myös surkeita Mahtava kommentti :) |
Twist 19.10.2004 18:01:46 | |
---|
Toi korn on ihan surkee mut sex pistols is a best noi korn fanit on myös surkeita Ja todella huonosti tehty lause. (paraskin puhuja) Tyhmät Valkoiset Miehet |
Ola_90 19.10.2004 19:07:28 | |
---|
Höh, miksei tuossa ole Dead Bodies Everywhereä? Ainut biisi Kornilta joka on kunnolla kolahtanut, voisin ostaakkin tuon kokoelman jos kyseinen kappale olisi mukana. Nyt taitaa kyllä jäädä väliin, ei ole ihan minun musiikkia tuommoinen. Ihan hyvä bändi silti. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Bacchus 19.10.2004 22:28:11 (muokattu 19.10.2004 22:28:21) | |
---|
Höh, miksei tuossa ole Dead Bodies Everywhereä? Ainut biisi Kornilta joka on ''... Harmi...Mä olisin niin toivonut että sä olisit sen ostanut! Ostaos nyt vaan, eiks jeh? pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
MotoPsycho 20.10.2004 09:35:42 | |
---|
Jonin ääni, ei kyl mun mielestä oo nauhotettu tosta keikalta, vähän tuntui että olis nauhotettu jälkikätee uusiks... en kyl sit tiiä.... Aika ajoin ainakin näyttää siltä että nyt menee suu aika paljonkin eri tavalla miten ääni tulee. Veikkaisin kuitenkin syyksi leikkausta, josta oli paljonkin kädenvääntöä MTV Icon: Metallica ohjelman jälkeenkin, jos muistatte. Elikä voi olla ettei leikkausjälki ole ollut ihan niin täydellistä mitä voisi olla. Samanlaisia ongelmia on nähty muidenkin livetaltioinneissa (esim. Rammsteinin Live aus Berlin). Mutta jälkidubbaus on tietenkin ihan mahdollista. Tuli hankittua tuo Greatest Hits ihan tuon DVD:n vuoksi ja onhan se oikein hyvä. Parempi ainakin kuin TALITMin mukana tullut bonus-DVD :) The more it stays the same, the less it changes |
Parempi ainakin kuin TALITMin mukana tullut bonus-DVD :) Mä kyllä tykkäsin siitä Dvdeestä. Vaikka olikin kappale pistetty live esityksen päälle. Tyhmät Valkoiset Miehet |
KoRn_GoD 21.10.2004 13:13:40 | |
---|
Juu ihan hyvä toi DVD on dubbauksista ja leikkauksista huolimatta. Kornin uusi levy on tulossa ensi vuoden kevään lopussa tai kesällä elikkäs kaikki fanit odottelemaan... Luin tuon uutisen Metal Hammerista. Korn kovers levy tulee sitten ensi vuoden syksyllä ja ennen sitä heidän pitäisi julkaista uusi DVD ehkä jotain Deucen suuntaan, mutta ei sitä tiedä. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Ola_90 21.10.2004 20:03:45 | |
---|
Harmi...Mä olisin niin toivonut että sä olisit sen ostanut! Ostaos nyt vaan, eiks jeh? Hoho. Kieltämättä tuo mun kirjoitus näyttää vähän koomiselta. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
nahkalipsi 26.10.2004 12:33:36 | |
---|
Eilisest iltalehestä bongasin et Antti Jokinen ohjaa seuraavan kornin videon, rokrok Näin ton videon eile, on kyllä paskin kaikista kornin videoista :( roses are red, violets are blue, all my base are belong to you | (6·6·6)² + (666 - 6·6)² = 666² |
Bacchus 26.10.2004 12:49:58 | |
---|
Hoho. Kieltämättä tuo mun kirjoitus näyttää vähän koomiselta. Niinpä...=) Näin ton videon eile, on kyllä paskin kaikista kornin videoista Kieltämättä jotenkin aika hölmö video. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
fifehole 26.10.2004 13:17:17 | |
---|
Mun mielestä video on ihan OK, mutta biisi on huono eikä yhtään Kornin soundiin sopiva Head for an eye |
Ola_90 26.10.2004 20:01:49 | |
---|
Kieltämättä jotenkin aika hölmö video. Samaa mieltä. Eikä se biisikään kauhean hyvä ollut. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Rattata 28.10.2004 15:50:42 (muokattu 28.10.2004 15:52:41) | |
---|
Kävin tänään hakemassa. Tosi loistava kokoeilma on kyllä, ei voi muuta sanoa. Uusin sinkku Word Up on aivan loistava ja samaten Pink Floyd coveri. Ja tuo DVD oli iloinen yllätys myös vaikkakin otti jonkin verran päähän kun oli vissiin ainakin osaksi dubattu...? "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK #18 Pastilli? |
T.S. S L A Y E R 01.11.2004 13:40:16 | |
---|
Ainakin sen DVDn ekassa biisissa muistaakseni kun on se taustarääkyminen niin yhdessä kohdassa kukaan ei laulanut sitä kohtaa mikkiin vaikka äänessä se kuului. Vai oliko sitten äärimmäisen paha leikkausvirhe. Eli ei ole ainakaan mikään ihan suora taltiointi. Ihmeen hyvältä se kuulosti että onkohan äänitelty ihan kunnolla jälkikäteen kenties? |
Twist 01.11.2004 17:12:43 | |
---|
Ainakin sen DVDn ekassa biisissa muistaakseni kun on se taustarääkyminen niin yhdessä kohdassa kukaan ei laulanut sitä kohtaa mikkiin vaikka äänessä se kuului. Vai oliko sitten äärimmäisen paha leikkausvirhe. Eli ei ole ainakaan mikään ihan suora taltiointi. Ihmeen hyvältä se kuulosti että onkohan äänitelty ihan kunnolla jälkikäteen kenties? Samaa huomasin minäkin... Laulua mutta itse ei laula... ja sitten kun jonathani huutaa jotain kappaleiden välissä ja lopussakin... niin ääni on muuttunut. Tyhmät Valkoiset Miehet |
macid 02.11.2004 09:37:43 | |
---|
toi Pink Floyd coveri on varsin hyvin tehty, eikä mikään juosten kustu. Mun mielestä toi Pink Floyd cover oli yks huonoimmista coverista mitä olen kuullut, siis covereista yleensäkin. Makunsa kullakin. No poistun täältä sillä eihän minulla ole mitää asiaa Kornia arvostella tai heidän cover valintojaan. |
T.S. S L A Y E R 02.11.2004 11:42:51 | |
---|
Se lapsikuoro on hyvä. |
Phobophile 04.11.2004 19:16:45 | |
---|
Ovat muuten pojat kuulemma nauhoittaneet myös Morbid Angelin God of Emptinessistä coverin. Vähintäänkin kiinnostavaa. Descanting the insalubrious |