Aihe: sound blaster
1
mlaurone
19.10.2004 20:34:10
elikkä onko jollain jotain kokemuksia tai tietoa
tuon nimisestä pc-sovelluksesta?
mulle sitä kaupitellaan, mutta kaupanhieroja ei tiedä siitä mitään on tullu kuulemma koneen mukana.
voiko sillä luoda useampia raitoja?
ei ole mahkuja saada sitä koekäyttöönkään, kun kauppias on mulkku.
toisaalta ärsyttää koko tyyppi niin paljon, että vois ostaa sen piruuttaan ja hieroa naamaansa, mutta jos se on ihan hyvä ja käyttökelpoinen systeemi, niin miksei vois koittaa vaikka tingata :)
d-iivil
20.10.2004 00:11:21
Sould Blaster?

Taitaa kuules nyt olla kyseessä äänikortti, eikä niinkään softa :)
kivi
20.10.2004 10:47:04 (muokattu 20.10.2004 10:50:24)
elikkä onko jollain jotain kokemuksia tai tietoa
tuon nimisestä pc-sovelluksesta?
mulle sitä kaupitellaan, mutta kaupanhieroja ei tiedä siitä mitään on tullu kuulemma koneen mukana.

Älä osta.

Soundblasterit ovat perinteisiä peliäänikortteja. Musiikin teossa niistä ei oo apua eikä iloa. Lähinnä voisin ajatella, että jos pelaat tietokonepelejä eikä pelien äänet nyt kuulu, niin sijoittamalla kymmenen euroa Soundblasteriin saat peleille yhteensopivan alustan. Muuta syytä ostamiseen en keksi.

EDIT: PS. Niin joo, tuleehan niissä mukana kaikenlaista VirtualPianoa ja muuta, joille en pysty kuvittelemaan mitään käyttöä. Uusimmissa ja parhaissa SB:issä on soundfontit ja niiden editori Vienna, jossa jo jotain järkeä onkin, mutta tällaisesta tuskin on kyse, jos kortti tuli koneen mukana.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
mlaurone
20.10.2004 14:20:45
kiitti
neuvoista, kun en itse niistä juurikaan tiedä.
onko antaa vinkkejä kasetti nauhoittajalle jostain sopivasta.
jolla sais useamman raidan ja mixattua ne yhteen?
kivi
20.10.2004 19:51:25
kiitti
neuvoista, kun en itse niistä juurikaan tiedä.
onko antaa vinkkejä kasetti nauhoittajalle jostain sopivasta.
jolla sais useamman raidan ja mixattua ne yhteen?

Kristal Audio on ilmainen ja toimiva 16-raitaohjelma.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
mlaurone
20.10.2004 20:19:12
kiitti tosi runsaasti :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)