Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 5161 162 163 164 165
voltasparta
19.10.2004 21:30:52
ohohoh ;D
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Shields
19.10.2004 22:20:15
No joo, onhan toi ainakin jollain tasolla vaikuttava lista! Minä puolestani olen tässä juuri miettimässä josko tekisin ensimmäisen Smashing Pumpkins hankintani... Siamese Dreamia olen miettinyt...
"What do you mean I ain´t kind? Just not your kind" - Dave Mustaine -
disarm
19.10.2004 23:12:35 (muokattu 19.10.2004 23:13:09)
No joo, onhan toi ainakin jollain tasolla vaikuttava lista! Minä puolestani olen tässä juuri miettimässä josko tekisin ensimmäisen Smashing Pumpkins hankintani... Siamese Dreamia olen miettinyt...

Mellon collie and the infinite sadness oli mun eka Pumpkins levy (tupla), ja potkas naamaan ensikuulemalta. Tunnelin levystä sen sai muistaakseni parilla kympillä.
emptiness is loneliness and loneliness is cleanliness and cleanliness is godliness and god is empty, just like me
jannu
20.10.2004 13:22:42
HMM, mistä sä olet tuota kamaa haalinut? Sulla on pakko olla jotain suhteita.
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
Heavy Metal Machine
20.10.2004 13:58:51 (muokattu 20.10.2004 14:17:50)
HMM, mistä sä olet tuota kamaa haalinut? Sulla on pakko olla jotain suhteita.

Kaikki alkoi vuonna 1998 Adoren julkaisun jäkeen.
Silloin tuli kaikki Helsingin divarit ja levykaupat kierrettyä läpi moneen moneen kertaan parin vuoden aikana.
Niin sanotusti putsasin pajatson ostamalla puuttuvan palasen aina kun vain sellaisen näin. :)
Sen jälkeen on vain harvoin tullut vastaan jotain mitä mulla ei jo olisi. Ulkomailta on tullut tilailtua promoja sun muita. Hyvät suhteet levy-yhtiöön on aina plussaa! ;)

Kokoelman helmi on ehdottomasti tuo vuonna 2001 kaapattu kulta levy joka tuossa seinällä roikkuu.
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
Jouto
20.10.2004 14:54:27
Oon tuota Cherub Rockia innoissani soitellut aina. Olen niin silmittömän rakastunut tuohon akustiseen versioon jonka näin Earphoria DVD:llä!
Sähkiksella soittaessani se kuulostaa ihan kivalta jopa minun soittamana, mutta mistäköhän johtunee että akustisella koko homma menee puuroksi? Kamalan kuuloista. Yäk. Aku on joku Landola, en tiiä tarkasti. Auttakaa!
The end ist the beginning is the end ist the beginning is the end is the beginning is the end...
voltasparta
20.10.2004 15:33:33
se on kiva akustisella.
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
konehes
20.10.2004 21:31:15
Mulla on peruslevyjen lisäksi vain muutama single, TAFH, Siamese Singles sekä Adore-, Mellon Collie ja Siamese Dream-vinyylit. Myös tuplakantinen Kanadan painos Mellon Collie-cd:stä löytyy. Ja 1979/BWBW-jukeboxsinkku. Paljon on vielä kerättävää..

HMM: Voititko tuon kultalevyn siinä Soundin kisassa? Itsekin osallistuin..
Shields
20.10.2004 21:45:51 (muokattu 14.12.2004 23:16:32)
Mellon collie and the infinite sadness oli mun eka Pumpkins levy (tupla), ja potkas naamaan ensikuulemalta. Tunnelin levystä sen sai muistaakseni parilla kympillä.

Sittenkin pakko hankkia toi Mellon Collie! Näin sen pari päivää sitten Keltasessa Jäänsärkijässä olevan 11,90€.
"What do you mean I ain´t kind? Just not your kind" - Dave Mustaine -
Heavy Metal Machine
20.10.2004 23:27:38
HMM: Voititko tuon kultalevyn siinä Soundin kisassa? Itsekin osallistuin..

En voittanut. Soitin kyllä voittajalle ja kyselin että olisikos hän kiinnostunut myymään sen. Ei ollut.
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
jannu
21.10.2004 12:29:34
Onko tuo MCIS-vinyyli nimenomaan se tripla jossa on mukana Infinite Sadness ja Tonite Reprise?
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Noilla pärjääpi."
-fox
Lähikauppias
21.10.2004 14:59:02

kohta kuusi ja puoli vuotta olen smässäreiden tuontanto yrittänyt kerätä parhaimman mukaan. Tässä eilen päivitetty lista:

Kokoelmasi ei ole täydellinen ainakaan ilman levyistä julkaistuja nuotti- ja tabulatuurikirjoja! Ja ne Guitar Worldin numerot, joissa Billy pitää palstaa, pitää hankkia kans!
Heavy Metal Machine
21.10.2004 17:34:48
Onko tuo MCIS-vinyyli nimenomaan se tripla jossa on mukana Infinite Sadness ja Tonite Reprise?

Mulla ainakin.

Kokoelmasi ei ole täydellinen ainakaan ilman levyistä julkaistuja nuotti- ja tabulatuurikirjoja! Ja ne Guitar Worldin numerot, joissa Billy pitää palstaa, pitää hankkia kans!

Ei läheskään täydellinen... Puuttu vaikka mitä, osa semmoisia mitä ei varmasti tule koskaan edes vastaan.

Jos jollain olis Pisces Iscariot vinyylinä niin olisin kiinnostunut ostamaan... :)
saturnzreturn
21.10.2004 19:23:51
kaveri kauppasi minulle in their own wordsin promoversioa kympillä, jäin harkitsemaan, vai olisiko kannattanut heti sanoa kyllä. pyysin kyllä pitämään tallessa viikonlopun yli.
my wallet's fat and so is my head
Heavy Metal Machine
21.10.2004 19:56:23
kaveri kauppasi minulle in their own wordsin promoversioa kympillä, jäin harkitsemaan, vai olisiko kannattanut heti sanoa kyllä. pyysin kyllä pitämään tallessa viikonlopun yli.

Se on kyllä aika hyvä promo, kyl mä siitä melkein kympin maksaisin.
jannu
22.10.2004 03:21:37
jos jollain olis Pisces Iscariot vinyylinä niin olisin kiinnostunut ostamaan... :)

Ei toi vinyyli vielä mitään, mutta se flexidisk mikä tuli mukana rajoitetuissa kappaleissa... Tosin onhan "Honeyspider" muutenkin virallisilla julkaisuilla, esim Tristessa-sinkulla...
Noilla pärjääpi."
-fox
konehes
22.10.2004 15:28:28
Olis myös kiva saada alkuperäisinä Nothing Ever Changes, The Smashing Pumpkins, Moon Demo, Eye Demo..
jannu
22.10.2004 15:40:31
Olis myös kiva saada alkuperäisinä Nothing Ever Changes, The Smashing Pumpkins, Moon Demo, Eye Demo..

Dream on...
Noilla pärjääpi."
-fox
FlatOutFucked
28.10.2004 13:47:07
http://www.sonicyouth.com/bboard/fa … +met+Billy+Corgan+and+he+is+a+prick

Billyllä on spurgulookki päällä. Har har har.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)