C 19.10.2004 15:29:07 | |
---|
Mitä tarkoittaa sävellaji? Mun mielest toi niinq sopi ihan zikahyvin tohon taustaan niinq!! XOXOXOXO Mun mielestä Fareri on niinq paras skebaristi mitä löytyy!! Ja q se on niiq latinoki. Ihanat vartalokarvat niinq No onneks mä sentään epäilinkin tota... phuuhh ja luojalle kiitos. ;) Paskimmillaankin heavy on parasta! |
wesq666 19.10.2004 18:35:23 | |
---|
kuullosti ihan vitsiltä (oliko se sellainen?). Soolo ei ollut missään vuorovaikutuksessa taustan kanssa. Tilu-tekniikka on kyllä mukavasti näpeissä, mutta kannattaisi hetkeksi vähän jarruttaa ja kuunnella mitä soittaa. pakko kysyä.. Ollaanko täällä näin tosikkoja!?!?!? Alternate picking speed = emotion |
Starlia 19.10.2004 18:54:30 (muokattu 19.10.2004 19:26:08) | |
---|
pakko kysyä.. Ollaanko täällä näin tosikkoja!?!?!? o/ PS: projektina tällä hetkellä Ynkän Instrumental Institutionin äänittely. Tulee nettiin kun on valmis. Puolivälissä ollaan :-p |
BulletProof 19.10.2004 21:06:28 (muokattu 27.10.2004 15:54:47) | |
---|
|
Minä kanssa kun oli niin hauskaa :) Eli skaba15 vol.2 "tributti starlialle" löytyy täältä http://www.mikseri.net/blues1 heti sen virallisen alapuolelta.. Tämä siis EI OSALLISTU kisaan. Mehän ei tosikoita olla... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Starlia 19.10.2004 22:08:09 | |
---|
Minä kanssa kun oli niin hauskaa :) Eli skaba15 vol.2 "tributti starlialle" löytyy täältä http://www.mikseri.net/blues1 heti sen virallisen alapuolelta.. Tämä siis EI OSALLISTU kisaan. Mehän ei tosikoita olla... Soulmate!!! =)=) |
Kimmo72 19.10.2004 22:20:14 | |
---|
Soulmate!!! =)=) *käsipäivää* :-D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Starlia 19.10.2004 23:19:57 | |
---|
|
TheWickerMan 20.10.2004 13:36:42 (muokattu 20.10.2004 13:37:04) | |
---|
asdgh ä.nejw - Kyllä. |
C 20.10.2004 14:41:34 | |
---|
pakko kysyä.. Ollaanko täällä näin tosikkoja!?!?!? Ei, vitsiähän tässä epäiltiinkin. Toisaalta, se olisi ollut todella pelottavaa, jos toi soolo oliskin väännetty tosissaan. Paskimmillaankin heavy on parasta! |
Kimmo72 20.10.2004 14:52:42 | |
---|
Ei, vitsiähän tässä epäiltiinkin. Toisaalta, se olisi ollut todella pelottavaa, jos toi soolo oliskin väännetty tosissaan. Mitä häh?? Kuka täällä vitsailee.. kuulkaas nyt :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
C 20.10.2004 15:00:32 | |
---|
Mitä häh?? Kuka täällä vitsailee.. kuulkaas nyt :D Niin, tosiasiassa kukaan täällä ei vitsaile, mutta kun saa kritiikkiä paskasta soitosta niin sitten väitetään että pelleiltiin... ;p Paskimmillaankin heavy on parasta! |
Kimmo72 20.10.2004 17:08:45 | |
---|
Niin, tosiasiassa kukaan täällä ei vitsaile, mutta kun saa kritiikkiä paskasta soitosta niin sitten väitetään että pelleiltiin... ;p Niinno jos nyt tarkotat Starlian kisabiisiä, niin mä luulen (voin tietty olla väärässäki) että siinä ei niin vakavissaan oltu liikkeellä... (huomaa hymiöt sun muut). Kuuntelin tossa Starlian Farewell biisiä just ja mahtavan hieno oli. Uskon siis kuulemani perusteella, että olis varmaan pystyny "siistimmänkin" skababiisin tekemään jos olis viittiny. Mutta kuten sanoin, voin olla väärässäkin. Antaa herran itse kommentoida, jos siihenkään jaksaa panostaa =D Keep goin. Tosi on tietysti ettei ketää haukkumaan saa ruveta soittotaitojensa perusteella. Samassa veneessähän tässä kaikki loppujen lopuksi ollaan, ja kunnioitus jokaiselle joka "uskaltaa" tuoda omat tuotoksensa julki. Eipä ne allekirjoittaneellakaan mitään maailmanluokan eeppisiä teoksia ole. Kivaahan tämä vain on. Ja pidetään se kivana.. eikös.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
wesq666 20.10.2004 17:15:26 | |
---|
Tosi on tietysti ettei ketää haukkumaan saa ruveta soittotaitojensa perusteella. Samassa veneessähän tässä kaikki loppujen lopuksi ollaan, ja kunnioitus jokaiselle joka "uskaltaa" tuoda omat tuotoksensa julki. Eipä ne allekirjoittaneellakaan mitään maailmanluokan eeppisiä teoksia ole. Kivaahan tämä vain on. Ja pidetään se kivana.. eikös.. Näihin lauseisiin on kiteytettynä juuri se asia mitä ajoin takaa! Alternate picking speed = emotion |
Starlia 20.10.2004 17:44:38 (muokattu 20.10.2004 17:48:59) | |
---|
Noniin. Soolo ON siis tehty huumorimielessä. Ei sitä nyt oikein aina jaksa täysillä panostaa, vai? Kauhia haloo nousi tästäkin, kun kerrankin päästää tiluttamaan niin perkeleesti :-p Ok. Seuraavaan sooloon, koitan miettiäkin jotain järkevää, jos se saattaa jonkun parempaan mielenrauhaan =) Kuten sanottu, ei kellään meistä ole varaa alkaa kritisoimaan toisia. Kuunnellaanpa omia tuotoksia ja katsotaan peiliin vain sitä omaa naamaa, eiks vaan? =) PS: Itsellänikään ei olisi mitään varaa alkaa esittelemään jotain tilutusta, koska maailmassa on 1000000000000 parempaa ja nopeampaa kuin minä. Illa´lla pääsette kuulemaan kuinka nolaan itseni Ynkkä-coveroinnissa, mutta SO WHAT?!? :) PS2:Eikä se Fareri mikään mun idoli ole :-p |
C 20.10.2004 18:01:21 (muokattu 20.10.2004 18:04:04) | |
---|
Noniin. Soolo ON siis tehty huumorimielessä. Ei sitä nyt oikein aina jaksa täysillä panostaa, vai? Jep jep, ihan turha haloo tästä nousi. Ehkä mun kommentti oli vähän ylikriittinen tai sanotaanko huumorintajuton, se nyt vaan oli sen hetken fiilis. Mä taisin ajatella sitä kirjoittaessani niin, että älkää nyt vaan kukaan pitäkö tällaista soittoa minään esikuvana. Vaikka mä vitsiä epäilinkin, niin jonkun nuorukaisen mielestähän toi vois olla hyvä soolo. Mutta sama se, kukin pitäköön mistä pitää. Kuuntelin sen sun Ynkkäpätkän, ja sehän oli jo hyvä. En mä ite ole noin nopea. Paskimmillaankin heavy on parasta! |
Kimmo72 20.10.2004 19:06:39 | |
---|
Mutta poijjaat heij.. .:D soittakaa älkääkä puhuko.. No joo. Tarkotin että lisää vaan osallistujia kehiin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Jucciz 20.10.2004 19:54:52 | |
---|
Olisin arvostanut huomattavasti, jos komppikitarat olisivat edes keskenään vireessä. Nyt ei tiedä, kumman mukaan - jos kummankaan - tässä rupeaisi oikein soittamaan. Toisaalta, alan hiljalleen tulla siihen tulokseen, että myyn kaikki kitarakamani ja rupean vaikkapa puutarha-alan yrittäjäksi. Tänään soitan huonommin kuin kukaan teistä. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Starlia 20.10.2004 20:11:30 | |
---|
Olisin arvostanut huomattavasti, jos komppikitarat olisivat edes keskenään vireessä. Nyt ei tiedä, kumman mukaan - jos kummankaan - tässä rupeaisi oikein soittamaan. Toisaalta, alan hiljalleen tulla siihen tulokseen, että myyn kaikki kitarakamani ja rupean vaikkapa puutarha-alan yrittäjäksi. Tänään soitan huonommin kuin kukaan teistä. Tiluta kaulamikillä niin perkeleesti, niin kukaan ei saa mitään selkoa mistään. Se auttaa! |
Kimmo72 20.10.2004 20:58:48 (muokattu 20.10.2004 21:02:02) | |
---|
Olisin arvostanut huomattavasti, jos komppikitarat olisivat edes keskenään vireessä. Nyt ei tiedä, kumman mukaan - jos kummankaan - tässä rupeaisi oikein soittamaan. Toisaalta, alan hiljalleen tulla siihen tulokseen, että myyn kaikki kitarakamani ja rupean vaikkapa puutarha-alan yrittäjäksi. Tänään soitan huonommin kuin kukaan teistä. Itte sä oot epävireessä. Onks tää joku guitarist of the world kisa sulle vai?? Tässä pienet kauneusvirheet haittaa.. Puutarhureita sitäpaitsi tarvitaan aina. Suosittelen. EDITTI: Ja sano vasta kun on jotain hyvää sanottavaa.. Nyt mä alan pikkuhiljaa ymmärtämään niitä "muita" Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |