Super-Jari 19.10.2004 20:26:25 | |
---|
Soittaa & laulaa Embraze nimisessä bändissä, sekä pelkästään soittaa Charon:ssa, Maple Cross:ssa ja For my Pain:ssa. Eipäs taida Vaahtera Ristissä enää soitella. |
Skebaristi 19.10.2004 20:41:12 | |
---|
Eipäs taida Vaahtera Ristissä enää soitella. Oho, eipäs soitakkaan. "No niin, no joo"
?:) Elvis hymiö |
toxic 19.10.2004 20:42:55 (muokattu 19.10.2004 20:43:08) | |
---|
Ja ei nuo nyt ihan "perus" inlayt ole! ;) Öö, eikös lähes kaikissa V mallisissa kitaroissa oo tollaset. Tuon kitaran materiaaleista en tiedä sitten, että ovatko jotain timanttia vai mitä :) Kai se inlay tarkoittaa niitä kaulassa olevia tahroja, jotka eivät lähde millään pois :) Tahroja...
|
Jii 19.10.2004 20:52:31 | |
---|
Öö, eikös lähes kaikissa V mallisissa kitaroissa oo tollaset. Tuon kitaran materiaaleista en tiedä sitten, että ovatko jotain timanttia vai mitä :) Sharkfin-inlayt tuo mulle mieleen Jacksonin. Tosin ei nuo Amfisoundin inlayt ole ne jaskan inlayt. Pelkästään V-malliin noita ei myöskään kannattane yhdistää. Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
Ben_D 19.10.2004 20:56:08 | |
---|
Sharkfin-inlayt tuo mulle mieleen Jacksonin. Tosin ei nuo Amfisoundin inlayt ole ne jaskan inlayt. Pelkästään V-malliin noita ei myöskään kannattane yhdistää. Ja Jackson käyttää muissakin malleissa kuin RR -tai King-V noita Sharkfin-inlayta. |
Ja Jackson käyttää muissakin malleissa kuin RR -tai King-V noita Sharkfin-inlayta. Juuri tätä yritin sanoa. Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
Ben_D 19.10.2004 21:16:01 | |
---|
Juuri tätä yritin sanoa. Tiedän, mutta kaikki muut eivät välttämättä tiedä kuten edelläolevasta kirjoituksesta voisi päätellä. |
Parantava_Suru 19.10.2004 22:28:13 | |
---|
Olihan tuo hieno . Pitänee kyllä joskus teettää itsekin jonkinlainen custom-rhoads Amfisoundilla , sen verran olen rhoadseihin tykästynyt . No mitäs sä sitten odotit ? |