d-iivil 14.10.2004 02:21:44 | |
---|
Son jälleen moro. Kommennteja & bugilöytöjä tahtoisin mieluusti kuulla juuri syntyneistä uusista bändini nettisivuista. Joku sano, jotta melko merkonomi-sivut tuli taas, mutta mene ja tiiä. http://www.forcesite.net |
karbo 14.10.2004 03:20:04 | |
---|
Hienot on ja hyvin toimii ainakin meikäläisen firefoxilla, linkit vie perille asti jne. Demon tilaus näytti ihan asialliselta ja pollikin löyty. Vähän lame on väritys, MUSTAA kehiin :D Tääkin on näitä makuasioita... Ahneella on paskanen loppu... |
Hohhoijaa 14.10.2004 08:09:01 | |
---|
Makeet sivut on. Ehkä vähän liikaa vaaleensinistä mun makuun. |
Hannu H. 14.10.2004 09:23:46 | |
---|
Teknisesti hienot ja toimivat sivut. Ei ehkä vaan oikeen ole hevibändin sivujen näköset. Tuo harmaan sinertävä ehkä joksikin mystisen punaiseksi tai eeppisen vihreäksi :) Mutta toisaalta nämä olis tällasenaan mukavan erilaiset ja voivat jäädä useimpien (kuten minun) mieleen kaikkien musta/valkoisten gothic fontilla tehtyjen sivujen joukosta! "May the tone be with you" |
d-iivil 14.10.2004 09:38:30 | |
---|
Mutta toisaalta nämä olis tällasenaan mukavan erilaiset ja voivat jäädä useimpien (kuten minun) mieleen kaikkien musta/valkoisten gothic fontilla tehtyjen sivujen joukosta! Vähän jotain tuommoista mulla mielessä olikin. Enempi high-tech osaston meininkiä, eikä aina niitä lohikäärmeitä ja liekki-giffejä. |
mr_b 14.10.2004 12:15:07 | |
---|
Hmm, "site desing & code by Riku Turunen". Ihanko näin vai pohjautuuko tuo johonkin phpnuken kaltaiseen viritykseen? Koetin tässä hakea jotain bänditoimintaan sopivaa website-runkoa, mutta en nyt ainakaan vielä löytänyt mitään hyvää sentyyppistä kehystä. Olisi kiva tietää löytyykö jostain joku valmiiksi muokkailtu systeemi, johonkin klaanitoimintaan näkyy näitä jo olevan. Ddddo the Metropolitan Glide! |
d-iivil 14.10.2004 14:04:37 | |
---|
Hmm, "site desing & code by Riku Turunen". Ihanko näin vai pohjautuuko tuo johonkin phpnuken kaltaiseen viritykseen? Ei pohjaudu. Ihan itse kirjoitettua koodia tuo on. Sen verran olen kyllä lainannut, että tuon ylälogon taustan ja yleisen värimaailman silver-teemaan pöllin yhdestä valmiista phpBB:n templatesta joka miellytti silmää. Koetin tässä hakea jotain bänditoimintaan sopivaa website-runkoa, mutta en nyt ainakaan vielä löytänyt mitään hyvää sentyyppistä kehystä. Olisi kiva tietää löytyykö jostain joku valmiiksi muokkailtu systeemi, johonkin klaanitoimintaan näkyy näitä jo olevan. Eipä noita oikein valmiina löydy, tee ite vaan :) Tai anna mulle 50e, niin mä teen ;) |
basistivol666 18.10.2004 10:38:55 | |
---|
Näppärä ulkoasu ja kaikki tarvittava ensihätään löytyi! Kattosny poika...
-Raimo Vormisto- |
miän vain 19.10.2004 16:29:19 | |
---|
Joku sano, jotta melko merkonomi-sivut tuli taas, mutta mene ja tiiä. Oikeassa oli. Näyttää ihan jonkun ison yrityksen laimeilta väreiltä. Eli enemmän ja lisää. Sanoo hän, joka aina laittaa liikaa kontrastia ja kääntää punaiset ja keltaiset täysille... |
JCM 19.10.2004 16:34:06 | |
---|
Ihan on fiksut ja toimivat sivut!! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
muuten hyvät sivut, paitsi tuo alku ei oo oikeen toimiva että tulee vaan tyhjä sivu mistä pitää painaa sieltä ylhäältä. Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26 |
toxic 19.10.2004 20:33:07 (muokattu 19.10.2004 20:34:57) | |
---|
muuten hyvät sivut, paitsi tuo alku ei oo oikeen toimiva että tulee vaan tyhjä sivu mistä pitää painaa sieltä ylhäältä. Niin, se ei oo hyvä juttu, ei oo ei. Ja tuo harmaa väri on jotenkin sellainen "ärsyttävä" Hieman ku muuttaisi sitä sävyä niin ois just hyvä. Ja ne palikat missä on tekstiä (esim: se missä lukee "New website posted by webmaster - Wednesday, October 13, 2004") voisi muuttaa hieman tunnemmiksi keskeltä, niin se näyttäisi hieman kolmiulotteisemmalta. Ja bändin täytyy ostaa jostain koira maskotiksi! Pikkusen tummentelette sieltä täältä ja muutatte hieman sitä harmaata niin on haba. On tuo nytkin jo helvetin hieno (ansaitsee jopa Bäy?:n), mut kaipaa ehkä hieman viimeistelyä :) Pliis, elkee sanoko mun kotisivusta mitään :) Edit: Mun ois pitäny olla hiljaa vai mitä? :D |
d-iivil 20.10.2004 00:16:43 | |
---|
muuten hyvät sivut, paitsi tuo alku ei oo oikeen toimiva että tulee vaan tyhjä sivu mistä pitää painaa sieltä ylhäältä. Mikä selain? Eikö näy siis yhtään mitään, vai mitä meinasit tyhjällä sivulla? |
Tympee Huttunen 21.10.2004 13:41:18 (muokattu 21.10.2004 13:42:02) | |
---|
Tuossa band-kohdan esittelykohdassa voisi kuvat olla piristävä juttu. Siistit sivut! |
d-iivil 21.10.2004 14:21:50 | |
---|
Tuossa band-kohdan esittelykohdassa voisi kuvat olla piristävä juttu. Siistit sivut! Tjuu, samaa mieltä olen itekkin ja kaikenkaikkiaan kuvia on kyllä tulossa lisää ympäri saittia jahka tuloo talvi ja lunta ja saadaan kunnon hevikuvat ammattikuvaajan kanssa aikaan ;) |
Fortune 22.10.2004 10:41:40 | |
---|
Introsivu on turha, kun sillä ei ole funktiota ts. siinä ei ole useita ohjautumisvaihtoehtoja valittavaksi. Suoraan vain etusivulle, kiitos. Visuaalisesta puolesta voi olla montaa mieltä, mutta vähän tietokonepeli-forumilta tuo näyttää. Ei bändisivulta yhtään. Kyllähän erilaisuus on joskus hyvä asia, mutta siinäkin tulevat rajat vastaan, kun ryhdytään miettimään sivujen funktiota: tarkoitus on tuoda julki _bändiä_. Satunnainen surffaaja ei pysty intuitiivisesti ensivilkaisulla päättelemään, että kyseessä on hevi- tai edes rokkibändin sivut. Tai perhana, ylipäänsä minkään bändin sivut. Värimaailmasta se ei ole kiinni, vaan ihan jostakin pienistä puuttuvista elementeistä. Tai no, ehkä yläpalkki (jossa on bändin logo) voisi olla pohjaltaan tummempisävyinen, jotta logo erottuisi. Nyt sen taustalla oleva grafiikka syö sen näkyvyyttä todella rankasti. Lisäksi tuollainen moderni ilme huutaa mielestäni valokuvia tai muuta figuratiivista grafiikkaa (eli jotakin, joka esittää jotakin konkreettista). Vaikka sinne yläpalkkiin, logon asemointi vasemmalle ja oikealle bändin kuva tai levynkannesta palanen tms. Taustallahan tuolla onkin jokin kuvantapainen, mutta se ei kaikilla sivuilla näy johtuen informaation määrästä. Toimivat muuten, ei bugita, millään sivulla ei ole liikaa informaatiota (no, arvostelusivua joutuu kelaamaan ja niiden lisääntyessä kannattanee linkittää arvostelut yksitellen, jotta se kahden ruudun maaginen luettavan tekstin raja ei ylity) ja sivut toimivat loogisesti. Puhelinnumero puuttuu kontaktisivulta, se on vielä nykyaikanakin tarpeen keikkojen hankkimisen suhteen. |
Jäärä 22.10.2004 15:08:29 | |
---|
Introsivu on turha, kun sillä ei ole funktiota ts. siinä ei ole useita ohjautumisvaihtoehtoja valittavaksi. Suoraan vain etusivulle, kiitos. Visuaalisesta puolesta voi olla montaa mieltä, mutta vähän tietokonepeli-forumilta tuo näyttää. Mä olen samaa mieltä. Ja tosiaan yleisilmeeseen enemmän kontrastia. Kuvasivuilla, siinä mihin tulee se "lopullinen" iso kuva, voisi olla jonkinnäköiset "Seuraava" ja "edellinen" nappula? Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
d-iivil 22.10.2004 17:57:07 (muokattu 23.10.2004 02:44:02) | |
---|
Introsivu on turha, kun sillä ei ole funktiota ts. siinä ei ole useita ohjautumisvaihtoehtoja valittavaksi. Suoraan vain etusivulle, kiitos. On sillä funktio, sillä kerätään tietoja käyttäjistä (isoveli valvoo), selaimista jne, sekä ladataan valmiiksi taustagrafiikkaa. En minäkään tuosta 90-luvun puolivälin buumi-introsivusta tykkää, mutta muu bändin jäsenistö sen välttämättä sinne halus o_O Visuaalisesta puolesta voi olla montaa mieltä, mutta vähän tietokonepeli-forumilta tuo näyttää. Ei bändisivulta yhtään. Värimaailmasta se ei ole kiinni, vaan ihan jostakin pienistä puuttuvista elementeistä. Tai no, ehkä yläpalkki (jossa on bändin logo) voisi olla pohjaltaan tummempisävyinen, jotta logo erottuisi. Nyt sen taustalla oleva grafiikka syö sen näkyvyyttä todella rankasti. Täytyy vielä miettiä tuo logo-osasto uudelleen. Ehkäpä siihen täytynee venyttää tuota muuta "gatecrusher"-teemaa, tuo tulee toteutumaan jahka saan uuden demon kannet valmiiksi. Lisäksi tuollainen moderni ilme huutaa mielestäni valokuvia tai muuta figuratiivista grafiikkaa (eli jotakin, joka esittää jotakin konkreettista). Tjuu, edellisessä viestissä sanoinkin että kuvia on tulossa. Moon ollu tässä bändissä vasta niin lyhyen aikaa, ettei olla keretty julkaisukelpoisia fotoja napsimaan... tulossa, tulossa. Puhelinnumero puuttuu kontaktisivulta, se on vielä nykyaikanakin tarpeen keikkojen hankkimisen suhteen. Auts, täytyy hoitaa :) |
d-iivil 23.10.2004 01:19:56 | |
---|
Nyt on sävyjä + kontrasteja hieman muovattu, sekä logo pistetty uusiksi. Auttoiko? |
d-iivil 23.10.2004 02:47:10 (muokattu 23.10.2004 02:47:39) | |
---|
Kuvasivuilla, siinä mihin tulee se "lopullinen" iso kuva, voisi olla jonkinnäköiset "Seuraava" ja "edellinen" nappula? Periaatteessa jo valmiina, mutta jostain syystä Apache ei osaa enää sortata kuvia oikein (yhden kansion sisällä siis, ei koko galleriassa), jos tuonne samaan kuvahakemistoon lykkää jälkeenpäin uusia fotoja (scripti siis luo automaattisesti nuo thumbnailit, linkit kuviin jne.) jolloin next & previous nappulat menevät sekaisin. Täytyy koodata ja miettiä lisää vielä. Yksi miun perusideana on sivustojen päivitettävyyden helppus, kuten tarkkasilmäinen voipi tuosta havaitakkin. Osa jutuista on valmiita ilmaisia, osa itse väännettyä. Etusivulla toteutetaan etnewsenginen systeemiä, jolloin kuka tahansa bändin jäsenistämme voi kirjoittaa uutisen etusivulle sen enempää hötmöllistä tietämättä, ilman että leiska sekoaa. Kuvagalleria toimii niinkin yksinkertaisesti, että heität kansiollisen kuvia nettiin ja scripti hoitaa loput. |