Viceroy 19.10.2004 16:40:10 (muokattu 19.10.2004 16:40:56) | |
---|
Meikä jonottaa 1. marraskuuta klo 9:00 Lippupalvelun edessä, etten taas kerran jää lipuitta, kun jotkut idiootit ostavat 5 lippua myydäkseen niitä sitten kalliimmalla.... Edit: Pelsi jonottaa, mä en sentään niin hc-mies oo :D Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Phobophile 19.10.2004 16:44:34 | |
---|
Oot ihan vitun pelle äijä. Mee kuuntelemaan sitä Mastodonia ja sen jälkeen tapa ittes vitun pelle. Saatanan madon syömän paskakasa vitun pelle klovni saatana. Hoho! Hyväksy nyt hyvä mies se tosiasia että vaikka sinä tykkäätkin jostain bändistä niin se ei välttämättä meinaa että kaikki tykkäisivät tai että heidän täytyisi tykätä. Olipa kyseessä sitten Maiden tai mikä tahansa muu bändi. Provona tosin ihan hassu oli tämä kommenttisi. Niin ja itse aiheesta olen Gheisarin kanssa samaa mieltä. Descanting the insalubrious |
J.P.K 19.10.2004 16:53:39 | |
---|
Siis hei koska ne liput tulee myyntiin! Sankokaa nyt joku nopeasti!!!! |
Sacce 19.10.2004 17:00:51 | |
---|
It's in my head, it's in my soul, the fire burns and my heart is sold to the melody and the music |
Akiman 19.10.2004 17:09:08 | |
---|
HEAVYLEGENDA IRON MAIDEN HEINÄKUUSSA SUOMEEN! Konsertti keskiviikkona 6.7.2005 Hartwall Areenalla, Helsingissä Ovet aukeavat klo 18.30, esiintymisaika noin klo 20 50 miljoonaa levyä myynyt raskasmetalliyhtye Iron Maiden on ajankohtainen monesta syystä: yhtye on juuri julkistanut 2005 kiertueensa, joka tuo legendat Helsinkiin heinäkuussa. Uran alkuajat sisältävä "Early Days" tupla-dvd tulee 29.10. kauppoihin, 25 vuotta sen jälkeen kun yhtye sai ensimmäisen levytyssopimuksensa. Lokakuun lopussa ilmestyy myös Mick Wallin kirjoittaman historiikin "Run To The Hills" suomennos. Teatraalista sankarimetallia soittava Iron Maiden on brittiheavyn ehdoton kärkinimi, jonka muut alan yhtyeet Metallicasta Marilyn Mansoniin tunnustavat esikuvakseen. 1980 debyyttinsä julkaisseen Iron Maidenin kaunokirjallisia ja historiallisia aiheita vilisevät albumit ovat komeilleet maailman myyntilistojen kärjessä. Tummasävyisistä kappaleista uljaimpia ovat "Run To The Hills", "The Number Of The Beast", "Flight Of Icarus", "Two Minutes To Midnight", "Wicker Man", "The Clairvoyant" sekä "Fear Of The Dark". Kolmastoista studioalbumi "Dance Of Death" ilmestyi 2003. Kolme kitaristia rivistössään sisältävän kokoonpanon keulakuva on Bruce Dickinson, joka on paitsi ryhdikäs heavylaulaja myös liikennelentäjä ja maailmanluokan miekkailija. Iron Maidenillä on lämmin suhde täkäläiseen yleisöön: moninkertaisen Suomen kävijän mukaan Helsinki on Euroopan heavymetallipääkaupunki. Viimeksi Iron Maiden vieraili Suomessa 2003, jolloin se esiintyi hurmoshenkiselle Hartwall Areenalle kesäkuussa ja marraskuussa. 2005 Iron Maiden tulee kiertueen teeman - yhtyeen alkuvuodet - mukaisesti esittämään hittejä, joita ei ole aikoihin kuultu konserteissa. Tiedossa on musiikillisesti ja visuaalisesti mammuttimainen show, jossa yhtyeen maskotilla Eddiellä on keskeinen rooli. LIPUT Myynti alkaa maanantaina 1.11. klo 9 Lippupalvelun lippukaupoissa, puhelinpalvelussa 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netissä www.lippupalvelu.fi . Liput 47 ja 51 euroa. LISÄTIETOJA Konserttijärjestäjä: Welldone Agency & Promotion/Ritva Väänänen puh. 09-856 73 408. Levy-yhtiö: Emi/Ramona Forsström puh. 09-34 84 2721. Kirjankustantaja: Johnny Kniga/Jaakko Pietiläinen puh. 0400 781 348. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
J.P.K 19.10.2004 17:14:31 | |
---|
|
Emeritus 19.10.2004 17:17:06 (muokattu 19.10.2004 17:17:29) | |
---|
Jee! Taas kuulee samat fakin piisit! Eipäs kuulla ihan samoja! Kiertue vedetään juuri tuon Early Days DVD:n tiimoilta, eli soittavat neljältä ensimmäiseltä levyltä biisejä runsaasti. Kyllähän ne pakolliset hitit kuullaan, mutta eiköhän sitä pärjätä. Perrkele!! Saatan olla intissä tuolloin. Pakko kai se lippu on silti ostaa jos sattuisi käymään hyvä flaksi! Mulla on kutsunnat ensi kuussa. Kävi mielessä mennä armeijaan heti ensi kesänä, kun lukiosta pääsee. Mutta nyt kyllä pyydän päästä talvierään! :) Sitä voi olla vaan aika niukat mahikset saada heti alkuun lomaa keikkaa varten... |
Fadead 19.10.2004 17:24:58 (muokattu 19.10.2004 17:25:58) | |
---|
Mulla on kutsunnat ensi kuussa. Kävi mielessä mennä armeijaan heti ensi kesänä, kun lukiosta pääsee. Mutta nyt kyllä pyydän päästä talvierään! :) Sitä voi olla vaan aika niukat mahikset saada heti alkuun lomaa keikkaa varten... Meinaattako kauanki viipyä tuolla Maidenin keikalla? Keikka on 6.7 ja palvelusaika alkaa 11.7. Kyllä sitä kerkeää vaikka menis heinäkuussakin. Niin ja pakkohan tuonne keikalle on mennä. Aijai jos tulee Megadeth lämppäämään, mutta en usko että tulee. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
Nyar 19.10.2004 17:26:54 | |
---|
Jäi edellinen keikka väliin ku kaveri ei saanut lippuja mulle, jos seuraavaks onnistuis... Hello me, meet the real me...
-Ota pastilli!
-HÄ? |
J.P.K 19.10.2004 17:27:09 (muokattu 19.10.2004 17:27:34) | |
---|
Vittu Tuska ja Maiden samassa kuussa!!! Ja keväällä täytän 18v. Aaaaahhhhh mikä mahtava tilanne!(paitsi lompakolle) |
Fadead 19.10.2004 17:33:44 | |
---|
Vittu Tuska ja Maiden samassa kuussa!!! Ja keväällä täytän 18v. Aaaaahhhhh mikä mahtava tilanne!(paitsi lompakolle) Hartwallille juomaan ilmaista kaljaa. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
Lord of the strings 19.10.2004 18:23:47 | |
---|
Pitäähän tuo kolmattakin kertaa vielä nähdä! "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Slayer, Metallica, Iron Maiden, Megadeth, Exodus, Testament, Death Angel ja niin edelleen noin vuoden sisällä. Ei tässä vanhaan metalliin kiintynyt voi enää paljoa enempää toivoa. Tuonne on mentävä juuri tuon takia, että kyseessä on ennakkoon harvinaisuus-keikasta, mikä saattaa tarkoittaa erittäin mieleisien kappaleiden kuulemista viimein livenä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Shields 19.10.2004 18:31:07 | |
---|
Nyt alkoi kieltämättä ärsyttää. 51euroa on paljon rahaa, mutta jos huhut siitä että Megadeth tulee lämppäriksi (jota epäilen kyllä vahvasti) pitää paikkansa ja jos vielä on niin kuin mtv3:n tekstitv:ssä väitettiin, eli että Maiden pyöräyttelee tuolloin vanhoja hittejä joita ei pitkiin aikoihin olla konserteissa kuultu, niin ei helvetti... täytyypä ihmetellä!!! Alkoi kivasti kutkuttaa koko homma. Tosin ärsyttää kun liput tulevat niin perhanan aikaisin myyntiin... "What do you mean I ain´t kind? Just not your kind"
- Dave Mustaine - |
Ze Kink 19.10.2004 18:32:46 | |
---|
Edelleen epävirallisen tiedon mukaan Megadeth on lämppäri! Yeah! Näin minäkin olen kuullut. Sinne ja heti! Kerran olen jo Maidenin nähnyt ja se oli niin perkeleen kova että uusiksi on mentävä piste Ja nyt soittavat varmaan enemmän vanhojakin biisejä. Ei tarvi kauaa miettiä että menenkö. Ja sitten vielä Megadeth... |
author 19.10.2004 20:55:47 (muokattu 19.10.2004 20:57:42) | |
---|
Jessss... Tulee mahdollisuus korjata seikka, että en ole vielä Maidenin konsertissa ollut. Ja vielä Megadeth lämppärinä !! Arrgh unettomia öitä luvassa :) Nyt pojat opettelemaan sanoja, ettei Metallica-keikan fiasko toistu. Bugger. |
S.i.r. 19.10.2004 21:03:42 (muokattu 19.10.2004 21:37:48) | |
---|
Ikinä en olisi uskonut sanovani näin, mutta täältä pesee: WHO GIVES A SHIT? Kun meikäläisellä nyt kuitenkin on jo 10 nähtyä Maiden-keikkaa takana (ensimmäinen kerta oli World Slavery Tourin Helsingin keikka vuonna 1984), niin ei enää todellakaan kiinnosta lähteä katsomaan, kun Bruce & Co. veivaavat taas kerran vanhoja rallejaan (joukossa tällä kertaa ehkä about 3-4 "harvemmin soitettua", ja sit tulee taas ne prkln hallowedbethynameruntothehillsironmaiden-väännöt niin kuin joka kiertueella aina ennenkin). Jos edes olis joku uutta levyä promoava kiertue kyseessä, niin voisin harkita lähteväni katsomaan. Näitä "Greatest Hits"-henkisiä vedätyksiä en enää aio tukea, oli mukana sitten muutama vanhempi viisu tai ei. No, jääpähän minun lippuni sitten jollekin "tr00-fani vm. 1993"-osaston intoilijalle, joita esimerkiksi tuo rautaneito.comin foorumi on täynnä. |
Ben_D 19.10.2004 21:17:38 | |
---|
Ikinä en olisi uskonut sanovani näin, mutta täältä pesee: WHO GIVES A SHIT?. Kun meikäläisellä nyt kuitenkin on jo 10 nähtyä Maiden-keikkaa takana (ensimmäinen kerta oli World Slavery Tourin Helsingin keikka vuonna 1984), niin ei enää todellakaan kiinnosta lähteä katsomaan, kun Bruce & Co. veivaavat taas kerran vanhoja rallejaan (joukossa tällä kertaa ehkä about 3-4 "harvemmin soitettua", ja sit tulee taas ne prkln hallowedbethynameruntothehillsironmaiden-väännöt niin kuin joka kiertueella aina ennenkin). Jos edes olis joku uutta levyä promoava kiertue kyseessä, niin voisin harkita lähteväni katsomaan. Näitä "Greatest Hits"-henkisiä vedätyksiä en enää aio tukea, oli mukana sitten muutama vanhempi viisu tai ei. No, jääpähän minun lippuni sitten jollekin "tr00-fani vm. 1993"-osaston intoilijalle, joita esimerkiksi tuo rautaneito.comin foorumi on täynnä. Olen aivan samaa mieltä. Jos Megadeth olisi lämppärinä niin voisin ehkä mennäkkin, mutta tulee liikaa lipulle hintaa.. |
Akiman 19.10.2004 21:19:43 | |
---|
Bruce & Co. veivaavat taas kerran vanhoja rallejaan (joukossa tällä kertaa ehkä about 3-4 "harvemmin soitettua", ja sit tulee taas ne prkln hallowedbethynameruntothehillsironmaiden-väännöt niin kuin joka kiertueella aina ennenkin). Minä välitän enkä edes paskan verran, vaan paljon enemmän. Veikkaan kyllä asian olevan niin, että hittejä tulee tällä kertaa nuo 3-4 ja todella harvoin soitettuja tällä kertaa lähes koko setin täydeltä, kuten on tähän mennessä luvattukin. En usko että kusettavat tällaisella asialla. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
PT 19.10.2004 22:29:43 | |
---|
Pakkohan tuonne on lähteä! |