Aihe: KISS -figuureita, mistä?
1
Nasu
19.10.2004 12:45:02
Joskus vuosi-pari sitten olen jossain kaupassa tuollaiseen törmännyt mutta en muista vaan mikä se oli. Voisiko joku osoittaa meikäläisen oikealle polulle? Tak!
Johnny Buzz
19.10.2004 12:48:36

Käys tsekkkaamassa Tennispalatsissa se liike, jossa myydään kaikkee leffakrääsää. Se tais olla siinä tokassa kerroksessa vessojen lähellä. Siellä oon ainakin muistaaseni nähny.
Mechanizm
19.10.2004 12:55:06
Käys tsekkkaamassa Tennispalatsissa se liike, jossa myydään kaikkee leffakrääsää. Se tais olla siinä tokassa kerroksessa vessojen lähellä. Siellä oon ainakin muistaaseni nähny.

Kukunor.
www.kukunor.com
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
Angus
19.10.2004 13:01:37

Ainakin Music Hunterissa (www.musichunter.info, helsinki) olen tuollaisia nähnyt.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
justjoo
19.10.2004 13:58:15
Fredalla (30?) majailevasta sarjisliikkeestä pitäisi löytyä. Ainakin ikkunassa oli näytillä muutamia viikkoja sitten.
sirdickyj
19.10.2004 14:00:43
Vastustan itse seuraavanlaisia kommentteja muuten asianmukaisissa ketjuissa, mutta nyt on pakko; voiko olla turhempaa kuin Kiss-figuuri?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Nasu
19.10.2004 14:03:39
Vastustan itse seuraavanlaisia kommentteja muuten asianmukaisissa ketjuissa, mutta nyt on pakko; voiko olla turhempaa kuin Kiss-figuuri?

Mieti sitä.

Kiitii kaikille vinkeistä - tootta hienoja ihmisiä ja pikkusisko saa toivomansa synttärilahjan.

Nasu
Ben_D
19.10.2004 14:14:10 (muokattu 19.10.2004 14:14:52)

Onko turhaa vetää röökiä, juoda viinaa tai työntää kuulaa? Tai ostaa itselleen kolme kitaraa, joista oikeasti ainoastaan yhdellä soittaa. Tyhmä kysymys. Ne ovat keräilykamaa ja voisin ostaa itsellekkin.
Johnny Buzz
19.10.2004 14:16:42

Kitaristiltamme löytyy Kiss lunch box. En tiedä, onko se sen turhempi kuin Kiss-figuuri. Kukin päättäköön omalta kohdaltaan, mikä on turhaa. Eipä siihen paljon muilla ole sanomista.
Ben_D
19.10.2004 14:20:04

Kitaristiltamme löytyy Kiss lunch box. En tiedä, onko se sen turhempi kuin Kiss-figuuri. Kukin päättäköön omalta kohdaltaan, mikä on turhaa. Eipä siihen paljon muilla ole sanomista.

Aivan oikein. Mä olen ainakin sellanen Kiss fani, että voisin periaatteessa ostaa mitä vaan Kiss krääsää.
fff666
19.10.2004 14:37:51
Aivan oikein. Mä olen ainakin sellanen Kiss fani, että voisin periaatteessa ostaa mitä vaan Kiss krääsää.

jees jees. kuin myös. itselläni on melkein huoneellinen kiss krääsää. google avuksi niin löydäte huoneestani kuviakin.
Zakk
19.10.2004 14:50:18
Ace:n vois kyllä ostaa tohon työpöydälle monitorin päälle.
-Q-
20.10.2004 00:01:42
Ace:n vois kyllä ostaa tohon työpöydälle monitorin päälle.

Mulla tuommonen poseeraa kirjahyllyssä. On se vaan hiano. Les Paulit ja telineet mukana :)
Pitäsi kait loputkin orkesterista saada samaan hyllyyn. Vaimo ei meinaa olla samaa mieltä..

http://www.spawn.com/toys/series.aspx?series=160

..McFarlane toys:ilta löytyy muuten monen muunkin bändin muoviversiot. Elvis, Metallica, Beatles, Hendrix, Ozzy, jne.
-Q-
20.10.2004 00:06:22
..kun siinä "rahastettiin faneja", ja kuinka ollakkaan samalla herran oam osuus myyntivoitosta ei ollut tarpeeksi, joten otti sen tuotannon omiin käsiinsä, ja HINTA NOUSI! Ketähän siinä rahastettiin?

Joo, onhan se bisnesmies.
Mua hymyilytti se pätkä "kisstory" kirjasta. Ensin päätettiin hinta (kallis!) ja ruvettiin kerään tilauksia, sitten tehtiin kirja. Mutta ainahan kehuvat tekevänsä vain parasta laatua kaikessa ja vain fanien vuoksi. Hyvää ei saa halvalla :)
Angus
20.10.2004 00:47:50

..McFarlane toys:ilta löytyy muuten monen muunkin bändin muoviversiot. Elvis, Metallica, Beatles, Hendrix, Ozzy, jne.

Jep, ja löytyyhän niiltä myös A. Young. Joka löytyy myös komeilemasta hyllyssäni.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)