Nixzar 19.10.2004 15:39:03 | |
---|
Eli ostin kyseisen vahvistimen ja saan sen perjantaina. Nyt on sitten säröspedu hakusessa höystämään tuon soundeja. Bossin metalzone minulla kyllä on, mutta ajattelin kuitenkin luopua siitä ja hankkia vähän miedomman ja monipuolisemman boostisärön. Nyt sitten kommentteja käyttäjiltä ja muiltakin mitä speduja itse käytätte?. Nämä ovat jo harkinnassa: ProCo Ratt & Boss bluesdriver. Niin ja musiikkityylit on hardrock/heavyrock ym.. *IHKK #12* |
Jabe 19.10.2004 15:42:01 | |
---|
No mie hankkisin sinuna jonkun laadukkaan overdrive -tyyppisen särön. Esim. Ibanez TS-9 Tubescreamer. Sillä on hyvä boostata putkistyrkkaria. Meneepi sillai musikaalisesti särölle. |
Nixzar 19.10.2004 15:45:51 | |
---|
Ibanez TS-9 Tubescreamer. Joo ihan hyvä vaihtoehto mutta noitakin on niin miljoona eri versiota enkä ole paljon perehtynyt tubescreamereihin. *IHKK #12* |
Niskamies 19.10.2004 15:48:56 | |
---|
TS-9 on varma valinta, mutta kannattaa myös tsekata SD-1. Ja siihen sitten tarvittaessa/haluttaessa se paljon kehuttu TS-9 modi Uraltonella. Meitsi on meshissä. |
Boss sd-1 Ibanez ts-7 MXR distortion+ (tämä ei kyllä ole sitten mihinkään bluesiin välttämättä) Ibanez ts-9 Ibanez ts-808 Joku treble booster Näitä löytyy satoja. Etsi itsellesi parasta. Itse omistan noi kolme ylintä, ja oma suosikkini on ehdottomasti boss sd-1, joka on vielä halvin noista. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Keppi 19.10.2004 16:04:00 | |
---|
Itselläni on just TS-9 ja Hot Rod. Oon ollut ihan tyytyväinen. Se ei oo mikään hirveen kovasäröinen vekotin ääriasennossakaan. Toi mun TS-9 on alkuperäinen(sisältää SEN piirin), mutt en mä hirveesti eroa oo huomannu noihin reissue mallin yseihin. En oikeen usko siihenkään, että 808 ois jotenkin hirvittävästi parempi. Kyllä hyviä OverDrive pedaaleita löytyy niin paljon, ett on jo valinnan vaikeutta. Sitt on nää yhdistelmä pedaalit, jossa on drive ja boost painike erikseen. Oon testannu tällasista mm. Fulltonen Full-drive 2:sta ja Carl Martinin Hot Drive'N'Boostia. Molemmat oli pirun hyviä! Sai monenlaista sävyä. ...no ei vaineskaan;) |
Jabe 19.10.2004 16:26:15 | |
---|
Carl Martinin Hot Drive'N'Boostia ... Joo - mullakin oli tuo, mutta möin pienoisessa rahapulassa yhdelle kovasti keikkailevalle ammattikitaristille. Harmittaa vähän ... mutta menipä ainakin hyvään käyttöön :-) Mutta jeppis, Marttilan Kallen Kuuma Ajo ja Tehostin kantsii testata. Aika kallis uutena, mutta siinä saakin tavallaan 2 yhden hinnalla: kliinin boostin ja säröttimen. |
Tompsi 19.10.2004 17:39:49 | |
---|
Ja se kovasti toisessa threadissa ylistetty Visual Sounds Route 66 kannattaa myös tsekata: TS808-klooni SILLÄ piirillä ja vielä ilmainen compressori lisukkeena. |
Keke Urlaub 19.10.2004 17:41:06 | |
---|
Ja se kovasti toisessa threadissa ylistetty Visual Sounds Route 66 kannattaa myös tsekata: TS808-klooni SILLÄ piirillä ja vielä ilmainen compressori lisukkeena. Tuo on mulla, on hyvä. Jekyll&Hyde samalta firmalta on taatusti myös hyvä peli. Shake before use. |
Max 19.10.2004 18:30:47 | |
---|
Mulla on hotrodin kyljessä maannu SD-1 ja oon ollu enemmän ku tyytyväinen...tietty ei välttämättä kaikista paras hevittelyyn.... HUMPPA TULEE....OTA KOPPI |
Wäiski 20.10.2004 20:32:05 | |
---|
Olen laittanut eteen vanhan Marshallin Guv'norin jolla saa potkittua Fenderiin marsumaista (?) otetta. Kun sen perään laittaa kompuran tulee hieno kaunis soittotyyliin herkästi reagoiva soundi. Jos taas kytkee Hotrodin särön Guv'norin perään löytyy paksu laulava Mooremainen särö. Gainit voivat olla molemmissa säröissä olla melko alhaalla. Näillä eväillä saa siis loihdittua Fenkustakin monipuolisen ja laadukkaan särömaailman joka toimii myös hiljaa soitettaessa. |
Lynx 20.10.2004 21:25:58 | |
---|
Meikäläisen särö osastoa hoitaa HRD:ssä Bossin Blues Driver. Genre on kuitenkin kaukana Heavystä, joten haussa on varmaan tällä kertaa toisenlaiset soundit. Moniko muuten HotRodD:n käyttäjistä polkee muuta kuin puhdasta kanavaa. Itselläni ainakin (kokeiluja lukuunottamatta) on käytössä pelkkä puhdas. |
Mrezzye 21.10.2004 10:32:05 (muokattu 21.10.2004 10:32:35) | |
---|
Mulla on hotrodin kyljessä maannu SD-1 ja oon ollu enemmän ku tyytyväinen...tietty ei välttämättä kaikista paras hevittelyyn.... Ihan hyvä hevittelyynkin, nimenomaan boosterina! EDIT: Eiku loistava! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
onseartsi 21.10.2004 11:08:07 | |
---|
TS-9 on edullinen ratkaisu, mutta modattuna vielä parempi. Modattunakaan sillä tosin ei pääse alkuperäisen TS-808:n tasolle. Itsekään en tätä uskonut ennen kuin hankin tuon TS-808:n muutaman TS-9 modauksen jälkeen. Kirpaisihan se, mutta kannatti. BJF:n Baby Blue Overdrive on toinen todella hyvä kampe, mutta ei halpa sekään. |
Pluto 21.10.2004 11:14:40 | |
---|
Pakko tässä on vielä mainita Vox Valve-Tone. Miksiköhän ketkään muut kuin masiinan vannoutuneet käyttäjät eivät ikinä muista mainita tuota purkkia? =) Dillon, you son of a bitch! |