meitu 19.10.2004 13:25:30 (muokattu 19.10.2004 13:36:23) | |
---|
ositteessa http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=9047 luki näin. Viittisköhän sitä itse tuolloin vaivautua paikalle kun on edelliset visiitit jääneet väliin.. edittiä: joku olikon näköjään maininnut asiasta jo tuossa dvd-threadissa.. anteeksi häiriö. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Booligan 19.10.2004 14:50:03 | |
---|
Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Fadead 19.10.2004 14:56:01 | |
---|
"Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
lapio 19.10.2004 14:57:09 | |
---|
Helevata, nyt pitää yrittää tosissaan saada liput. En oli vielä nähnyt maidenia kertaakaan livenä. |
Jormaz 19.10.2004 15:01:02 | |
---|
Edelleen epävirallisen tiedon mukaan Megadeth on lämppäri! Yeah! So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
ozz3 19.10.2004 15:15:29 | |
---|
SCREAM FOR ME HELLSINKI! Kyllä, taas on mentävä katsomaan legendaa, oli viime kerralla niin mahtava meininki (josko kentälle tällä kertaa?) "Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate |
FatSam 19.10.2004 15:22:29 | |
---|
Edelleen epävirallisen tiedon mukaan Megadeth on lämppäri! Yeah! Tuleekohan Megadeth vielä headline-keikalle Suomeen? Jos ei, kai sitä tuonne voisi lähteäkin. Meinaako Maiden julkaista levyn lähiaikona / ennen tuota keikkaa? FatSam - the most man of them all. |
ozz3 19.10.2004 15:23:48 | |
---|
Meinaako Maiden julkaista levyn lähiaikona / ennen tuota keikkaa? Ei, mutta dvd on tulossa "Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate |
Robert 19.10.2004 15:26:37 | |
---|
Parhautta! Sinne siis! Viime Maidenin keikalla Bruce katto mua silmiin!!! Siis niinqu iha aikuiste oikeesti! IHQUU!! Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli? |
Nixzar 19.10.2004 15:29:41 | |
---|
Perrkele!! Saatan olla intissä tuolloin. Pakko kai se lippu on silti ostaa jos sattuisi käymään hyvä flaksi! *IHKK #12* |
Ja voi hel*etti!!! En taaskaan pääse meideniä kattomaan, koska satun suorittamaan viimeisiä aamujani Kajaanissa juuri tuohon aikaan. Pitäis vissiin lähettää Maidenin sedille kirje, että siirtää keikkaa viikolla. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
Robert 19.10.2004 15:50:56 | |
---|
PERKELE! Ei kai armeija vielä tuolloin ala? Tuska-festivaali taitaa ainakin jäädä kansalaisvelvoitteen takia väliin... Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli? |
Acid_Punk 19.10.2004 15:56:33 | |
---|
"Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
elbowski 19.10.2004 15:57:25 | |
---|
Saakeli ku rupes himottaa... Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Robert 19.10.2004 15:58:56 | |
---|
Kitaristi Lahdesta tahtoo soittamaan... Pastilli? |
elbowski 19.10.2004 16:00:04 | |
---|
SANKARIMETALLIA??? WTF? Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Naama-amis 19.10.2004 16:06:16 | |
---|
Edelleen epävirallisen tiedon mukaan Megadeth on lämppäri! Yeah! Tämä se vasta olisi jotain! Ah ja voih ja uuh... Maiden ja Megaded samana iltana! Siinä vasta humppaa yhelle päivälle... Älkää vaan tehkö hyviä kauppoja ja ostako minun Jackson JS30:ä! Äläkä ainakaan vaivaudu lähettämään pikaviestiä! |
JCM 19.10.2004 16:07:05 (muokattu 19.10.2004 16:07:30) | |
---|
Pakko lähteä tsekkaamaan, en oo Dickinsonia vielä nähnyt livenä. EDIT: Ja jos Megadeth on myös mukana niin tsaijai, mahtavaa se olisi. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Paperilyhty 19.10.2004 16:19:51 | |
---|
Parhautta! Sinne siis! Viime Maidenin keikalla Bruce katto mua silmiin!!! Siis niinqu iha aikuiste oikeesti! IHQUU!! No Nickopa vilkutti meille (ja me sille, koska vilkuttaminen=cool), siinä vaiheessa kun muut oli vielä juomassa kaljaa ja katsomo oli lähes tyhjä. Sitäpaitsi myös Janick ja Adrian (ja tietysti myös Bruce) näki meidät, ja muutenkin jäi vähän Poisonblackit väliin, kun seurattiin Maidenin hommia backstagella (jonne paikoiltamme oli hyvä näköala). Tällä kertaa kyllä mennään suoraan permannolle, ei mitään katsomomeininkiä - tai siis meiningin puutetta. Sitäpaitsi plektrat ynnä muut heitetään aina moshpittiin. Vanhat biisit settilistassa saa keikan kuulostamaan vielä paremmalta, vaikka ne laulaakin Bruce. Ei sillä, että minulla on mitään Brucea vastaan, mutta...no joo. Hienointa on kuitenkin se, että vasta kolme keikkaa on varmistettu, ja yksi niistä on Helsinki, kaikki muut joutuu vielä odottelemaan epätoivoisina, ha haa! Am I cursed or am I blessed, I can't tell,
oh yes |
Pelsi 19.10.2004 16:36:39 | |
---|
Tämä se vasta olisi jotain! Ah ja voih ja uuh... Maiden ja Megaded samana iltana! Siinä vasta humppaa yhelle päivälle... Huh huh, taidanpa kusta hunajaa saatana! Kaivettava makuupussi naftaliinista ja mentävä nukkumaan lippupalvelupisteen eteen 31.10. Ja vaikka Megadeth ei olisikaan, niin kyllä Maiden yksinkin on aivan riittävä syy kuluttaa taas perkeleesti rahaa ja pitää seuraava päivä sairaslomaa töistä. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |