Ozz86 07.10.2004 12:26:48 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kitarasta? Onko tuo floikka mistään kotoisin? Yleensä kehotetaan pysymään erossa kaikista lisenssifloikista, mutta kun ei raha riitä "oikeaan" kitaraan.. Hyvä esko, taistele! |
leather rebel 07.10.2004 13:39:34 | |
---|
Mulla on tosta pykälän kalliimpi malli, M-102. Kyllähän tuolla soittelee, mutta se floikka on ihan paska. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
ShadowWalker 07.10.2004 14:35:55 | |
---|
Itellä on juurikin tuo kampe, ja olen sitä lähettämässä takuuhuoltoon juurikin tallan takia.. Vire ei pitänyt ja rupesin tutkimaan sitä, niin kävikin ilmi, että talla on vinossa.. Joku tietysti sanoo, että säätämällä korjaantuu, mutta kun tässä on talla siis kaulalinjaan nähden vinossa, eli ne tapit, joiden varassa talla on ovat väärässä linjassa. Käsittääksenihän tallan pitäisi olla suorassa kulmassa kaulalinjaan nähden, mutta eipä oo tässä tapauksessa... Vai oonko minä taas käsittäny jotain väärin? Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. |
Mrezzye 07.10.2004 15:22:44 | |
---|
Ennemmin ilman Floyd Rosea oleva kitara, kuin huonolla kopiolla varustettu. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Ozz86 19.10.2004 10:36:37 | |
---|
Entäpä jos vaihtaisi siihen vaikkapa Schallerin floikan? Olisiko kannattavaa, vai olisiko vähän aikaa ilman kitaraa (kauhea ajajtus...) ja säästäisi ja ostaisi oikean kitaran? Hyvä esko, taistele! |
ShadowWalker 19.10.2004 11:36:06 (muokattu 19.10.2004 11:37:13) | |
---|
Minä oon kans miettiny samaa.. Eilen tuli kitara huollosta, nyt on talla kohillaan, mutta vire ei pidä vieläkään kunnolla. Kovasti tekis mieli laittaa Schaller siihen ku muuten tykkään tuosta kitarasta eli käy käteen tosi hyvin.. Mikithän siihen olis kans vaihdettava sitten yksintein. EDIT: Käyköhän se Schaller muuten tuon lisenssifloikan paikalle ihan heittämällä? Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. |
trih 19.10.2004 15:18:50 (muokattu 19.10.2004 15:19:41) | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kitarasta? Onko tuo floikka mistään kotoisin? Yleensä kehotetaan pysymään erossa kaikista lisenssifloikista, mutta kun ei raha riitä "oikeaan" kitaraan.. Miksi ostaa paskalla floikalla? Tuosta kitarasta on kiinteätallainenkin versio. Ja vielä muutaman kympin halvempi. Eikä tollasiin agathisrunkoisiin halpiksiin kannata mitään kalliita Schallerin floikkia laittaa, ostaa samantien sen kalliimman kitaran niin kitaran arvo voi säilyäkin eikä tarvi viedä huoltomiehelle 500€ remonttiin 300€ kitaraa... "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
FatSam 19.10.2004 15:25:39 | |
---|
Minulla on se KHV-MMV 03, mikä lie. Muuten ihan hyvä kitara, mutta tuo lisenssifloikka on kyllä huono. Mutta täytyyhän sitä hevimiehellä yksi floikkakeppikin olla. Tai sitten ei. FatSam - the most man of them all. |
Eikä tollasiin agathisrunkoisiin halpiksiin kannata mitään kalliita Schallerin floikkia laittaa, ostaa samantien sen kalliimman kitaran niin kitaran arvo voi säilyäkin eikä tarvi viedä huoltomiehelle 500? remonttiin 300? kitaraa... Juu, en mäkään tajua sellaista, että ostetaan halvalla huono/keskinkertainen kitara ja sitten ostetaan siihen 2*EMG -aktiivit ja aito Floikka. Esim. kitara 300e + 'päivitykset' 400e, yht. 700e. Eiköhän tuolla hinnalla saa jo sellaisen kitaran, missä on materiaalit / tekniikka kohdallaan. FatSam - the most man of them all. |
MikkoPaskavasara 19.10.2004 15:35:41 | |
---|
Tuntuuhan se hullulta pistää "päivityksiin" enemmän rahaa kuin itse halpaan kitaraan, mutta usein tuollaisissa tapauksissa halvan kitaran päivitys uusilla osilla ja paremmilla mikeillä tapahtuu hiljalleen. Monilla ei oo nimittäin kertalaakista varaa pistettäväksi tuota 700-900 euroa kitaraan. Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens! |
Nyar 19.10.2004 17:39:37 (muokattu 19.10.2004 17:42:28) | |
---|
Omistan kyseisen kitaran. Ihan on toiminut tähän asti, mutta ei tämä se "lopullinen" kitara ole. Edit: Kitarani on päivitetty kahdella EMG-HZ H-4- mikillä n. 160 €, tosin nämä tulivat vasta vuoden jälkeen kitaran hankinnasta. Eli maksettu yht. 400+160 = 560 Hello me, meet the real me...
-Ota pastilli!
-HÄ? |
FatSam 20.10.2004 11:26:46 | |
---|
Tuntuuhan se hullulta pistää "päivityksiin" enemmän rahaa kuin itse halpaan kitaraan, mutta usein tuollaisissa tapauksissa halvan kitaran päivitys uusilla osilla ja paremmilla mikeillä tapahtuu hiljalleen. Monilla ei oo nimittäin kertalaakista varaa pistettäväksi tuota 700-900 euroa kitaraan. Totta tämäkin. Ja olen kyllä itsekin (tai velipoika) vaihtamassa tuohon LTD:hen EMG:t. FatSam - the most man of them all. |