Executioner 18.10.2004 21:05:15 | |
---|
Oli kyllä kova keikka, niskatkin muistavat sen varmaan vielä viikon verran, vaikka kentällä en ollutkaan. Mutta että ei Die By The Swordia? Explicit gore is what I need. |
meekz 18.10.2004 21:42:12 | |
---|
kiitos muuten tosta linkista artikkeliin ois siisti lukee lisaa . jos kukaan tietaa linkkeja ni pistakaa tanne in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |
polytoximaniac 18.10.2004 21:48:57 | |
---|
Plussaa: + Slayerin livekunto ja Arayan ääni + Lombardo! esim. Raining Bloodin loppu... äijä soitti vähintään kaksi kertaa nopeammin kuin levyllä, ja oli yleisesti mielettömän tarkka... + ihmisten kiljunta Angel of Deathin alkuun + Slipknot - aivan eri planeetalta toukokuuhun verrattuna Jep... Erityisesti Lombardo!! PrKl!!!!!! Näin runpalina kiinnitin aikalailla huomiota... Yksi suurimmista esikuvistani! Varsinkin ne parin biisin lopuun tulleet "soolot"! En saa varmaan unissanikaan sellasta... Ehkä joskus... :) Miinusta: - meininki katsomossa, istuivat Raining Bloodin aikana, aivan sama kuin istuisi kansallislaulun aikana (vain pieni miinus tosin) Ehkä suurin osa... Myönnettäköön että minäkin... Mutta: sainpahan käytettyä kaiken energian moshaamiseen enkä itseni pystyssä pitämiseen... FIGHT TILL DEATH!!!!!!! KOVAA KYYTIÄ! Mosh your ass off!!! |
Tanu 18.10.2004 22:20:59 | |
---|
Helvetin kova keikka Slayeriltä, ei näin äkkiseltään tule montaa parempaa mieleen. Eturivissä Kingin kohdalla ei oikein Hannemanin kitara kuulunut, mutta ei se moshaamista häirinnyt. Die By The Swordia ja Captor Of Siniä jäin kaipaamaan, muuten aika täydellinen setti. Mastodon oli iloinen yllätys. En ole aikaisemmin bändiä kuullut, mutta meininki oli hyvä ja biiseissä oli sitä jotain. Ja plussaa basisti/laulajasta, joka oli selvästi innoissaan. Seitkytäluku oli elämäni parasta aikaa. |
tkbass 19.10.2004 00:48:59 (muokattu 19.10.2004 00:49:20) | |
---|
HElvetin hieno keikka!!! niinkuin tässä on jo moni kehunut ... onko kenelläkään mitään kuvia keikasta jos on niin ois mahtavaa jos sais jonkun linkin tai sit jos vois lähetää spostiin ..sitä odotellessa |
TVCasualty 19.10.2004 01:35:44 | |
---|
Mastodon oli ihan OK, Slipknottia ei voinut muuta kuin nauraa ja Slayer oli aivan helvetin mahtava! |
jigsore 19.10.2004 02:50:14 | |
---|
Slayer veti taas pisimmän korren. Vetivät aivan saatanan kovan keikan, settilistassakaan ei ollut valittamista. Fight Till Death oli mukava kuulla, muita Show No Mercyn biisejä ei ehtinyt edes kaipaamaan. Seasons In The Abyssin veto alusta asti oli mahtavuutta. Taustakangashärdellit toimivat hyvin siellä taustalla. Tompalla näytti olevan taas hauskaa, tais äijällä olla vielä kurkku kipeänä kun antoi yleisön vetää aika paljon. Mikäpä siinä, kun sanat osaa ulkoa. Lombardoa ei paljoa näkynyt sieltä rumpujensa takaa, oli muuten hieman massiivisempi setti kuin Seinäjoella... Mutta helvetin tyylikkäästi veti Dave jälleen, At Dawn They Sleepin ja Angel Of Deathin tuplajytinät saivat miltei housut kastumaan. Hannemanin puolella tuli heiluttua, siinä pitin laitamilla. Mulla oli semmonen törkeä Slayerin Root Of All Evil -paita päällä.. Raining Bloodin pärähdettyä käyntiin alkoi niskat olla jo melko jumissa, voi olla vielä pitkään. Mutta olipa sen arvoista! Jeffin plekut lens melko kohilleen, mutta enpä ehtiny napata. No ehkä ensi kerralla, jos nyt enää jaksavat tänne. Mastodon oli myös pirun kova. Taisivat soittaa tällaset biisit: March Of The Fire Ants, Where Strides The Behemoth, Megalodon, Blood & Thunder, joista en ollu aiemmin kuullut kuin Megalodonin, mutta vakuuttavaa settiä oli. Meinasivat ens vuoden puolella tulla uudestaan, vois ehkä lähteä? Slipknot oli ihan jees, melko pettymys kuitenkin. Pitkät tauot latistivat fiilistä ja saundit ei olleet aivan kohdallaan. Mutta tulipa sieltä kuitenkin Heretic Anthem slayer-filleineen ja Surfacing on aina hyvä. Eeyore olis pelastanut paljon bändin parhaana biisinä. Toimii levyltä paremmin, yllättäen. Mutta jossain pienemmässä paikassa olis eri asia. Mutta kaiken kaikkiaan tiukan keikkavuoden parasta antia, Slayer siis. "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
MV 19.10.2004 08:39:28 | |
---|
ihan vitun kova oli juu. jäi vaan vähän vituttamaan ku reuhoin slipknotin aikana jo niin rankasti ettei slayerissä enää jaksanut vaikka parhaani yritinkin.slayeriltä oisin halunnu kuulla stain of mindin. sooloja ei oikeen kuulunut ainakaan siihen pitin kohdalle. yleisö oli kyllä hienosti messissä tossa slayerissä verrattuna slipknottiin. mitä helvettiä ne järkkärit tuli hakemaan pois sen pitissä heiluvan kaverin siinä knotin aikana. en ainakaan itse nähnyt sen tekevän mitään ihmeellistä. pistäkää niitä kuvia vaan jos löytyy... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
meanbone 19.10.2004 10:50:47 (muokattu 19.10.2004 11:05:45) | |
---|
Varmasti oli kova keikka. Vähän harmittaa, kun en itse paikalle kyennyt. Etelä-Suomen sanomissa oli mahtava juttu, kun toimittaja kirjoitti että "Rumpali Paul Bostaph taas on kasvanut Dave Lombardon lomittajasta tiukaksi paukuttajaksi." Hoho. Ei taida äijä olla ihan perillä asioista. Tuossa linkki, jos haluatte jutun lukea. http://www.ess.fi/Article.jsp?artic … ;category=27&main=21&days=1 |
Ze Kink 19.10.2004 11:19:28 | |
---|
Varmasti oli kova keikka. Vähän harmittaa, kun en itse paikalle kyennyt. Etelä-Suomen sanomissa oli mahtava juttu, kun toimittaja kirjoitti että "Rumpali Paul Bostaph taas on kasvanut Dave Lombardon lomittajasta tiukaksi paukuttajaksi." Hoho. Ei taida äijä olla ihan perillä asioista. Tuossa linkki, jos haluatte jutun lukea. http://www.ess.fi/Article.jsp?artic … ;category=27&main=21&days=1 HOho! Aikamoista tekstiä :D |
Ze Kink 19.10.2004 11:24:34 | |
---|
Mastodon oli myös pirun kova. Taisivat soittaa tällaset biisit: March Of The Fire Ants, Where Strides The Behemoth, Megalodon, Blood & Thunder, joista en ollu aiemmin kuullut kuin Megalodonin, mutta vakuuttavaa settiä oli. Ja Iron Tuskin vetivät ihan ekaksi ainakin. |
Glubatz 19.10.2004 11:31:17 | |
---|
Mastodon oli ihan OK, Slipknottia ei voinut muuta kuin nauraa ja Slayer oli aivan helvetin mahtava!
Joo, Slipknothan ei mikään hyvä bändi mun mielestä oo, mut hyvä rumpali niillä on. Slayer oli uskomattoman hyvä! |
Incarnation 19.10.2004 12:23:30 | |
---|
Varmasti oli kova keikka. Vähän harmittaa, kun en itse paikalle kyennyt. Etelä-Suomen sanomissa oli mahtava juttu, kun toimittaja kirjoitti että "Rumpali Paul Bostaph taas on kasvanut Dave Lombardon lomittajasta tiukaksi paukuttajaksi." Hoho. Ei taida äijä olla ihan perillä asioista. Tuossa linkki, jos haluatte jutun lukea. http://www.ess.fi/Article.jsp?artic … ;category=27&main=21&days=1 Olihan tuossa asiaakin, mutta siltä: ou gaad! Menenpäs tästä kuuntelemaan Slayerin biisiä "God Hates Us All".... ;) !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Varmasti oli kova keikka. Vähän harmittaa, kun en itse paikalle kyennyt. Etelä-Suomen sanomissa oli mahtava juttu, kun toimittaja kirjoitti että "Rumpali Paul Bostaph taas on kasvanut Dave Lombardon lomittajasta tiukaksi paukuttajaksi." Hoho. Ei taida äijä olla ihan perillä asioista. Tuossa linkki, jos haluatte jutun lukea. http://www.ess.fi/Article.jsp?artic … ;category=27&main=21&days=1 Lähetin pienen palautemailin asiasta... |
toba 19.10.2004 18:31:15 | |
---|
Oli kova keikka, diggasin. Ei muuta :D |
gheisari 19.10.2004 19:07:44 | |
---|
Oli kova keikka, diggasin. Ei muuta :D kiitti tiedosta ;X |
elbowski 19.10.2004 22:23:16 | |
---|
Tossa lehtijutussa sanotaan Slayer Ja Slipknot Jäähallilla 16.10. xD Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
PepeAngst 20.10.2004 00:14:04 | |
---|
Ei mulla paljon muuta kuin, että näin Pekka Poudan siellä. Vähä helmee. Ja meinasin nukahtaa Slipknotin keikalle. Olin juoviksissa. Onneksi Slerpa piristi ja vittu tosiaan Lombardon rummutukset tosiaan halkas mun perseen kahtia. On se äijä. Souda kovempaa! |
Incarnation 20.10.2004 15:29:11 | |
---|
Ei mulla paljon muuta kuin, että näin Pekka Poudan siellä. Kuin myös. Tuntui jotenkin epätodelliselta... Eikö se käytäkään kaikkea vapaa-aikaansa sään ennustamiseen sammakoista? !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
fifehole 20.10.2004 15:34:50 | |
---|
Kuin myös. Tuntui jotenkin epätodelliselta... Eikö se käytäkään kaikkea vapaa-aikaansa sään ennustamiseen sammakoista? Pakkohan sen oli käydä tarkistamassa kun oli ennustettu verisadetta! Satoi siellä muuten yrjöäkin (E-katsomossa) Head for an eye |