Meisseli 18.10.2004 23:52:24 (muokattu 19.10.2004 00:03:17) | |
---|
Kun esiinnyt soitit mitä vaan missä vaan, niin esiinnytkö tunteella. Sooloillessasi vedätkö tunteella? Soittaessasi bassoa jonkun laulubiisin taustalla simppelisti, vedätkö Fiiwiksellä? EDIT: lisätkää vielä soittimenne Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
jogo3000 18.10.2004 23:53:20 | |
---|
Kun esiinnyt soitit mitä vaan missä vaan, niin esiinnytkö tunteella. Sooloillessasi vedätkö tunteella? Soittaessasi bassoa jonkun laulubiisin taustalla simppelisti, vedätkö Fiiwiksellä? Tottakai. Eihän se muuten ole hauskaa. "Et ole mikään seuramies." -Guderian |
Eemil 19.10.2004 00:14:57 | |
---|
Totta kai kaikki lähtee tunteella. Speed=emotion ja soitin kitara. |
Jani The Rock 19.10.2004 09:24:04 | |
---|
Kitara ja aina fiiliksellä. Toisinaan hampaat irvessä kuin ihmissudella, toisinaan Billy Zoomin tapaan kestohymy naamalla. Mutta ei mitään virkamiesmeininkiä. The road never ends for me, kid. |
Feggy 19.10.2004 09:24:37 | |
---|
Jos ei vedä tunteella, soitto on turhaa. Less is more. |
depe 19.10.2004 09:24:54 | |
---|
Kun ei omaa tekniikkaa, niin on asia kompensoitava tunteella, voimalla ja näyttävyydellä. Soittimena kitara. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Karlsson 19.10.2004 09:48:01 | |
---|
Ei, kylä mä vedän kylmällä tekniikalla. En tee virheitä soitossani. Enkä elämässä. Not. Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
Ossi 19.10.2004 09:58:13 | |
---|
Jos ei vedä tunteella, soitto on turhaa. Naulankantaan! "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
kerpuusi 19.10.2004 10:01:03 | |
---|
Kun ei omaa tekniikkaa, niin on asia kompensoitava tunteella, voimalla ja näyttävyydellä. Kerran olin katsomassa bändiä, jonka laulaja ei osannut laulaa yhtään. Mutta kun se veti setin läpi aivan hirvittävällä meiningillä, syntyi illuusio että se osaa laulaa. Heppu oli niin varma asiastaan että oksat pois. Ja yleisö tykkää. Yks maalaa tukkaa... ÖI! |
hemmo 19.10.2004 10:57:26 | |
---|
Ei, kylä mä vedän kylmällä tekniikalla. En tee virheitä soitossani. Enkä elämässä. Hoho! Säm on Suomen Pattitussi, paitsi että sen kontratekniikkahan on yleisesti tunnustettu hieman epäpuhtaaksi. Hmmm.... ? |
hemmo 19.10.2004 10:58:02 | |
---|
Kerran olin katsomassa bändiä, jonka laulaja ei osannut laulaa yhtään. Mutta kun se veti setin läpi aivan hirvittävällä meiningillä, syntyi illuusio että se osaa laulaa. Heppu oli niin varma asiastaan että oksat pois. Ja yleisö tykkää. Joo, se oli Maj Karma, se. ? |
Karlsson 19.10.2004 11:09:06 | |
---|
Hoho! Säm on Suomen Pattitussi, paitsi että sen kontratekniikkahan on yleisesti tunnustettu hieman epäpuhtaaksi. Hmmm.... Mitä! Väitätkö että soitan epävireessä? Pah! Mun soittoni on yhtä puhdasta kuin ensilumi ja kuin rumpujen takomiseni taimissa! Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
hemmo 19.10.2004 11:16:00 | |
---|
Mitä! Väitätkö että soitan epävireessä? Pah! Mun soittoni on yhtä puhdasta kuin ensilumi ja kuin rumpujen takomiseni taimissa! Pattitussi, et sinä. Eikös puolisosi nimi ollut Taimi? 8-= ? |
kivi 19.10.2004 11:18:33 | |
---|
Tunteella, joo. Ja irvistellen. |
Nelikielipiru 19.10.2004 11:35:14 | |
---|
Isolla hymyllä tai irvistyksellä. Ja oo ajatellut että JOS virheitä tulee niin sitten naureskellaan. =) Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Herra Rapu 19.10.2004 11:51:58 | |
---|
speed = emotion fat = motion butter = fat fat = fat emotion = e(motion) => butter = e(motion) Eli vedän tunteella. |
Royal Banzai 19.10.2004 11:59:28 | |
---|
Minulla ei ole tunteita. |
Kun esiinnyt soitit mitä vaan missä vaan, niin esiinnytkö tunteella. Sooloillessasi vedätkö tunteella? Soittaessasi bassoa jonkun laulubiisin taustalla simppelisti, vedätkö Fiiwiksellä? EDIT: lisätkää vielä soittimenne Ehdottomasti tunteella! Soittaessani kitaraa vedän aina biisit tunteella. Minusta biisit pitää aina vetää kunnon fiiliksellä. Muuten on turha edes niitä muille esittää. Tietysti tunteentason pitäisi vaihdella riippuen biisin tunnelmasta esim. mikäli biisi on rauhallinen tulisi tunteen olla tunteikasta mutta biisin tunnelmaan sopivaa. Vastaavasti rajummissa kappaleissa tunteen pitää olla rajumpaa. Sooloissa yritän nimenomaan vaihdella tunnetilaa biisin yleistunnelman mukaan. Yritän soittaa kevyemmällä tatsilla rauhallisempaa tunnelmaa vaativissa osuuksissa ja vastaavasti agressiivisemmin rajummissa osuuksissa. Mielestäni myös eri mikkejä (kaula-, keski- ja tallamikki) käyttämällä voi tuoda sooloihin eri määrän ja eri laatuista tunnetta joten käytän eri tilanteissa eri mikkejä. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Paddle 19.10.2004 12:46:23 | |
---|
No kyllä se piisi pitää lähtiä ihan selekärangasta että sen voi vettää tunteella, että harvemmin veän. Paitsi tietenki net jotka mennee selekärangasta, net jotka on hyvästi reenattu. Niin ja päissään sitä tulee sitä tunnetta aina mukkaan ja hyvältä kuulostaa ainaki omaan, humaltuneeseen päähän. |
Lilli 19.10.2004 12:57:22 | |
---|
Sooloillessasi vedätkö tunteella? Vedän aina tunteella, sekä sooloillessani sekä kompatessani naistani. - Minne hoppu, poju? |