Tana 18.10.2004 01:48:21 (muokattu 18.10.2004 01:49:49) | |
---|
Olen alkanut tajuta viime aikoina kaamean totuuden että vähän pienemmästä kaupungista on todella vaikea löytää funkista, jazzista ja muista ei-nykyään-niin-populaareiste musiikin lajeista. Esim. täällä Kouvolassa on vain näitä hevareita ja metalli-ihmisiä ja se on todella sääli! Ei mitään henkilökohtaista metallimusiikkia ja heviä kohtaan tietenkään, mutta on tämä kamalaa. onko kellään vastaavia kokemuksia kotikaupungistaan? Bookayasha! |
Karlsson 18.10.2004 08:24:15 | |
---|
Olen alkanut tajuta viime aikoina kaamean totuuden että vähän pienemmästä kaupungista on todella vaikea löytää funkista, jazzista ja muista ei-nykyään-niin-populaareiste musiikin lajeista. Esim. täällä Kouvolassa on vain näitä hevareita ja metalli-ihmisiä ja se on todella sääli! Ei mitään henkilökohtaista metallimusiikkia ja heviä kohtaan tietenkään, mutta on tämä kamalaa. onko kellään vastaavia kokemuksia kotikaupungistaan? Plärääpä vähän Novgorodin vinyylihyllyjä. Sieltä löytää aarteita vähän väliä. Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
NYdoll 18.10.2004 09:37:53 | |
---|
Näinhän se menee. Täältä päin ei löydy edes ihmisiä, jotka suostuisivat soittamaan vähän kevyempää rockia. Saatika sitten jazzia tai funkia. Minua ei kyllä itseäni tuo jazz/funk juttu kauheasti kiinnosta, mutta poprock kiinnostaisi kylläkin. Miksi kukaan ei soita enää poppia! "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
Johannes_t 18.10.2004 09:44:46 | |
---|
Pop on vaikea taidemuoto. |
jogo3000 18.10.2004 11:24:38 | |
---|
Eiköhän se iän myötä karise. Muistelen, että oman kotikuntani musiikkitarjonta koostui aikanaan kahdesta tyylistä, mätöstä ja punkista. Nyt siellä on sitten kaiken maailman rokkivirityksiä, jopa räppiä. Ja soittajat ite on tehneet vähän muunkin tyylisiä juttuja, tai kiinnostuneet niistä. Että toivoa on. "Et ole mikään seuramies." -Guderian |
Prowleri 18.10.2004 15:44:12 (muokattu 18.10.2004 15:45:33) | |
---|
Ei se mikään ongelma ole. Soita sitten jazzfunkmetallia reggaevaikuttein. Bändeily on vähän kuin pitsaa söisi. Parhaimmillaan se on parasta, mutta huonoimmillaankin hyvää. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
basistivol666 18.10.2004 17:27:33 | |
---|
Toisen onni on toisen epäonni! Kattosny poika...
-Raimo Vormisto- |
Ei se mikään ongelma ole. Soita sitten jazzfunkmetallia reggaevaikuttein. Kokeiltu on, mutta tuokaan vaihtoehto ei kelvannut soittokavereille.. mutta eiköhän niidenkin mieli siitä vielä joskus avarru. Eikä minulla mitään ole metallimusiikkia vastaan! On vain ikävää että ei sitten tunnusteta mitään muita musiikkilajeja. Bookayasha! |