Aihe: The World according to Bush 1 | |
---|---|
![]() 18.10.2004 23:59:50 (muokattu 19.10.2004 00:55:52) | |
Katsoitteko tämän dokkarin? Nousi kyllä hiukset pystyyn siinä vaiheessa kun näytettiin se pätkä jossa eräs USA:n huippukenraali esitteli kuvaa Saatanasta: Boykin has shown church groups photos he took of Mogadishu with black slashes in the sky which he says did not come from any defect in the camera or film. "Whether you understand it or not, it is a demonic spirit over the city of Mogadishu. Ladies and gentlemen, that's not a fake, that's not a farce." .. Army Lt. Gen. William G. Boykin has made several speeches - some in uniform - at evangelical Christian churches in which he cast the United States' war on terrorism in religious terms. Boykin said of a 1993 battle with a Muslim militia leader in Somalia: "I knew that my God was bigger than his. I knew that my God was a real God, and his was an idol." ... Hiukan huolettaa että maailman mahtavinta armeijaa on johtamassa mielipuoli. | |
![]() 19.10.2004 00:28:32 | |
Lehdessä oli aikoinaan juttu tästä USA:n oikeusministeriön korkeimmasta virkamiehestä John Ashcroftista. Äärihihhuli Ashcroft voitelee itsensä rypsiöljyllä joka kerta kun hänet valitaan poliittiseen virkaan, kiitokseksi jumalalle ja hän uskoo kissoilla olevan jonkin sortin yhteys saatanaan (tätä kissajuttua kyllä parjattiin kaupunkilegendaksi) varmistaa aina ettei samassa rakennuksessa ole kissoja. Tälläinen mies sitten oikeusministerinä... Surullista ja raivostuttavaa tuo amerikkalan ääriuskonto-meininki. Pelottavaa? Pääsoittimena minulla on pää soittimena. | |
![]() 19.10.2004 02:23:41 | |
Pelottavaa se ei ole. Idiooteilta moista sopii olettaakkin, ja republikaani tuntien, niitä ei olla älyllä pilattu ikinä tai missään vaiheessa. Itse muistan moralisoineeni erästä New Yorkin jutkua siitä, että tämä äänesti Kerryä. Minä sanoin että äänestä vihreitä. Äänestä Naderia. Se takoi tämän asian minulle silmäin taakse: Niillä ei ole varaa äänestää hyvää vaihtoehtoa. Ne voivat valita joko huonon tai hirviömäisen väliltä. Jaa, offtopikkia... Muttta siis: Pelottavaa se ei ole. Oletettavaa ja äärimmäisen vaarallista. Mutta pelottava, mielestäni on jotain sellaista, mitä ei tunne tai osaa oletta tai odottaa. Republikaanit eivät idiioottimaisuuksissaan pelota minua, koska olisin yllättynyt jos osaisivat edes lukea tai kirjoitaa kunnolla. Näin ei kuitenkaan ole, joten mikä tahansa mielipuolisuus heidän toimestaan on täysin pääteltävissä olevaa. Se on vaarallista. Ei pelottavaa. Ai, tiesittekö muuten että CIA on varoittanut pakistanin turvallisuusorganisaation kanssa mujahedinleirejä ja niiden toimintaa ja koulutusta kaukasuksen alueella, mm. Tshetsheniassa? Jossa mm. mikvittuseoli Basajev on saanut koulutuksensa? Eli että tämä kouluisku, se oli Jenkkien masinoima loppupeleissä? Samoin kuin alueellisen ääriislamilaisuuden ruokkiminen, johohn kuuluu muuten kanssa äärinationalismi? Hajoita ja hallitse. Kiitos Amerikka. Maailma lepää taas rauhassa. Antakaa Amerikan Gladioottoreita hieman lisää. Vitun Elukat. | |
![]() 19.10.2004 02:33:21 | |
Pelottavaa se ei ole... ... Antakaa Amerikan Gladioottoreita hieman lisää. Vitun Elukat. Hmmm... Ristiriitainen kirjoitus... Henkilökohtaisesti ainakin tunnen pelkoa kun ajattelen kaikkia näitä uskonnolla päänsä polttaneita ääliöitä maailman vahvimman sotakoneiston puikoissa johtajinaan nippu ahneita paskiaisia joilta tuntuu puuttuvan lähes kaikki tunteet. Luovuttaisin mielumin ydinaseita narkkareille kuin näille mulkuille. Pääsoittimena minulla on pää soittimena. | |
![]() 19.10.2004 09:47:44 | |
Pelottavaa se ei ole. Idiooteilta moista sopii olettaakkin, ja republikaani tuntien, niitä ei olla älyllä pilattu ikinä tai missään vaiheessa. Itse muistan moralisoineeni erästä New Yorkin jutkua siitä, että tämä äänesti Kerryä. Minä sanoin että äänestä vihreitä. Äänestä Naderia. Se takoi tämän asian minulle silmäin taakse: Niillä ei ole varaa äänestää hyvää vaihtoehtoa. Ne voivat valita joko huonon tai hirviömäisen väliltä. Oli varmaan muuten oikeassa.Kerry lienee se vähiten huono vaihtoehto.Naderin äänestäminen verottaa nimenomaan Kerryn kannatusta ja pelaa näin ollen Bushin piikkiin.Naderilla kun ei liene mitään mahdollisuuksia tulla valituksi. Mutta näinhän se usein on maailmanpolitiikassa:Parhaimmillaankin taitaa olla vain vähemmän huonoja vaihtoehtoja. Born to be wild! - paitsi kotona.. | |
![]() 19.10.2004 09:59:17 | |
Jotain positiivistakin sentään tuossa. Se 85-vuotias senaattori oli kyllä asenne, kun rupesi istunnossa vähän avautumaan ja kiljahtelemaan. Siinä oli puheenjohtaja kuin klapilla päähän lyöty. Mutta ei taida montaa tuommoista siinäkään herrakerhossa istua. I gotta have more cowbell, baby! | |
![]() 19.10.2004 10:56:04 | |
Hmmm... Ristiriitainen kirjoitus... Henkilökohtaisesti ainakin tunnen pelkoa kun ajattelen kaikkia näitä uskonnolla päänsä polttaneita ääliöitä maailman vahvimman sotakoneiston puikoissa johtajinaan nippu ahneita paskiaisia joilta tuntuu puuttuvan lähes kaikki tunteet. Luovuttaisin mielumin ydinaseita narkkareille kuin näille mulkuille. Ei muuten ollut ristiriitainen. Lisäjärkielementtikäyttöön ja sisälukutaidon päivitysohjelmat sisään. Kyseessä oli ns. sarkasmia. Kyynistä sarkasmia. Mä vittuunnun aina kun puhutaan amerikasta. Mitä tulee kommenttiisi nukeista ja nisteistä niin komppaan sataprosenttisesti. | |
![]() 19.10.2004 20:00:19 | |
Ei muuten ollut ristiriitainen. Lisäjärkielementtikäyttöön ja sisälukutaidon päivitysohjelmat sisään. Kyseessä oli ns. sarkasmia. Kyynistä sarkasmia. Mä vittuunnun aina kun puhutaan amerikasta. Mitä tulee kommenttiisi nukeista ja nisteistä niin komppaan sataprosenttisesti. Sarkasmi?... Onkos sillä jotain tekemistä hymiöiden kanssa? Pääsoittimena minulla on pää soittimena. | |
![]() 20.10.2004 13:42:47 | |
Sarkasmi?... Onkos sillä jotain tekemistä hymiöiden kanssa? Jaa. Periaatteena pidettäköön että mitä vähemmän hymiöitä, sitä paremmin mennään. Jos ei jengillä ole sisälukutaitoa, niin olkoon olematta. Ei suomalaisen tarvitse selitellä. Tämän kenkkunenkin tietää. | |
![]() 20.10.2004 21:29:41 | |
Jaa. Periaatteena pidettäköön että mitä vähemmän hymiöitä, sitä paremmin mennään. Jos ei jengillä ole sisälukutaitoa, niin olkoon olematta. Ei suomalaisen tarvitse selitellä. Tämän kenkkunenkin tietää. Tässä puhut munaa, eli asiaa! Mutta miksi selittelet? En ymmärrä sarkasmia enkä hymiöiden käyttöä. Pääsoittimena minulla on pää soittimena. | |
![]() 21.10.2004 12:51:14 | |
Se on tosi harmi. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)